朝早又係媽媽車我返學=)
返到學校門口見到至索..
then等埋elle一齊入去搭lift*
係lift口見到周sir- -
係到話我地唔好咁多人一齊搭lift~"~
上到課室食早餐,,
打鐘到佢地落去排隊..我唔洗落@@v
自己一個坐係班房/__\
超級恐怖-/\-"
好快佢地又上返黎.. 回復熱鬧!
英文堂* 鋤d.. win完又輸..
可憐~____~"
小息之後maths&中屎又玩*
2堂econ係到呆坐..
lunch 至索& jess屎幫我買埋返黎..
跟住一路食一路鋤=v=
打鐘..3堂OLE*
頭2堂落去聽講座..
什麼"可持續發展"....
我diu- -
講左無耐..我只係見到好多人已經訓哂*
亦包括我=)
訓訓下..無啦啦關狗拎個咪大叫..
起身!!
嚇撚死- -'' 跟住到源狗指名道性鬧人..
仲要用手指指住!!
真係"屌''自己面!!
之後聽完之後又返上班房*
個個痴住我同我一齊搭lift~"~
點知... 上到1樓個lift停左..
大家都好驚會係邊個老師*
點知原來係吳sir..
係到話我地做乜個個走哂去搭lift,,
仲要個個都要係佢個班! xdd
超好笑* 上去繼續鋤d..
今日d運都算唔錯*
聽日繼續=)
放學係學校睇波*
好似45比43..
唔知係唔係!
都算好睇"
then返去馬鞍山睇醫生*
醫生話個傷口好得唔錯..
下個星期2再去睇佢=)
唔知可以拆線未>w<
跟住返屋企食飯=]
繼續睇終極一家xp
ps:行為曳個樣自然曳,,
真的還是假的=[
別騙我啦^v^

↑下午既戰績=3=
|