today一早彈左起身..
又係媽媽車我>w<"
去到學校門口elle已經係到等緊我xdd
一齊入去搭lift*
上到課室等左好耐lokting先返/__\
食左佢少少腸粉@@''
跟住之後個2堂中屎中文..
開頭好努力咁溫緊geog~"~
點知佢地一話玩鋤d我又忍唔到手*
玩下玩下,,玩到要分開上堂個陣先肯停/_\
geog個quiz,,
寫左d係枱面* 應該無錯=]
lunch,,叫左外賣*
好快咁食完又繼續鋤d,,
途中..我連輸左13鋪..
佢地讓我win返* 抄哂3個=]
好似2個12隻1個13隻xp
2堂maths + 半堂英文都係到玩..
因為有大半堂英文堂佢地要睇戲,,
唔陪我玩/v\''
跟住放學前個15分鐘計埋d錢*
本身一開始都話1蚊隻..
點知佢地又話玩返1毫子...又無3抄*
可憐..~~
最終我win左6.9 - -
1蚊隻我一早win左69蚊/.\
返學係學校門口等媽媽車我返屋企*
hea左陣換衫出去搵elle,,
係公園坐左陣..6點8到先入去..
今日我無跳=) 因為媽媽唔比xdd
終於同個女仔講到一句野啦- -
設me=me .. 個女仔=b*
b*:個d咩聲黎架? me:好似係吹喇叭個d聲..
b*:(用手扮吹喇叭) 呠呠=) me:好似中國結婚個d"花車"個d聲*
b*:個d? 花橋!? me:係既係既*(笑)
完全無人留意到我講"花車"<~
我都係事後先知- -" 諗返起!
then走個陣..elle同我講"
elle:個女仔話呀..一開頭真係以為你地細過我..
你地真係好可愛*唔覺得你地大過我=)
可能我個樣成熟啦!
聽完又係o哂咀/_\ 灰"
去左7仔買雪糕*
返屋企=)



ps: 這樣,,好嗎>@<"?
|