2007 年 11 月 8 日  星期四  晴天



$_$"

today一早彈左起身..

又係媽媽車我>w<"

去到學校門口elle已經係到等緊我xdd

一齊入去搭lift*

上到課室等左好耐lokting先返/__\

食左佢少少腸粉@@''

跟住之後個2堂中屎中文..

開頭好努力咁溫緊geog~"~

點知佢地一話玩鋤d我又忍唔到手*

玩下玩下,,玩到要分開上堂個陣先肯停/_\

geog個quiz,,

寫左d係枱面* 應該無錯=]

lunch,,叫左外賣*

好快咁食完又繼續鋤d,,

途中..我連輸左13鋪..

佢地讓我win返* 抄哂3個=]

好似2個12隻1個13隻xp

2堂maths + 半堂英文都係到玩..

因為有大半堂英文堂佢地要睇戲,,

唔陪我玩/v\''

跟住放學前個15分鐘計埋d錢*

本身一開始都話1蚊隻..

點知佢地又話玩返1毫子...又無3抄*

可憐..~~ 

最終我win左6.9 -   -

1蚊隻我一早win左69蚊/.\

返學係學校門口等媽媽車我返屋企*

hea左陣換衫出去搵elle,,

係公園坐左陣..6點8到先入去..

今日我無跳=) 因為媽媽唔比xdd

終於同個女仔講到一句野啦-   -

設me=me ..  個女仔=b*

b*:個d咩聲黎架?   me:好似係吹喇叭個d聲..

b*:(用手扮吹喇叭) 呠呠=)   me:好似中國結婚個d"花車"個d聲*

b*:個d? 花橋!?  me:係既係既*(笑)

完全無人留意到我講"花車"<~

我都係事後先知-   -" 諗返起!

then走個陣..elle同我講"

elle:個女仔話呀..一開頭真係以為你地細過我..

你地真係好可愛*唔覺得你地大過我=)

可能我個樣成熟啦!

聽完又係o哂咀/_\  灰"

去左7仔買雪糕*

返屋企=)

        

        

ps: 這樣,,好嗎>@<"?

刊登時間:2007-11-08 10:02 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言