2007 年 11 月 12 日  星期一  晴天



沒有題目=v="

又補打返星期日=]

朝早又死左去補習. .

補到好眼訓/__\' '

跟住返左屋企去樓下食飯*

食完飯返屋企換衫汁埋d野之後出去. .

因為今晚爺爺生日. . 早d出去打牌. .

出到去3點幾到-___-' '

打牌打到7點幾8點=0=' ' 係咁輸, ,

輸下輸下又win下win下就只係輸30幾蚊-@-' '

跟住等埋人就食飯. .

食飯食下食下好快又飽. .

then見到表哥拎件畢業袍出黎影相. .

之後影完又食. .  食到10點幾就食完 .. .

大家都汁野. .  埋單 . .

call 左的士=)   落去等個架taxi . .

車左婆婆返屋企先. . 我地先返= )

返到屋企已經11點幾. .

洗面沖涼訓覺xp

today =)

今朝又要返學. .

想媽媽車/.\ 佢又要收我30蚊. .

痴線的 -/\-' '

返到去學校門口. . 見到jessie. .同佢等埋elle先一齊入學校. .

一齊搭lift . . 上去食早餐 . .

好快lokting又返= )

一齊食早餐. . 佢又有買出奇蛋>v<' '

之後2堂英文鋤d . .

開頭同lokting玩. . 之後玩玩下轉玩1蚊 . .

轉左藍藍玩. . .

玩左呢2堂. . 2堂geog & history 都無得玩 . .

之後lunch 溫左少少中屎. .

then 關狗堂 . . 頂唔順 . .

係咁釣魚 . .  到最尾個3個字先訓得著 . .

之後到中屎堂 . . 測驗 . .

成班出哂貓 . . 又拎書出黎 . . 又係到大聲講答案-   -"

潘sir 都理唔到 . . 超正=0="

放學同elle & connie 一齊放學 . .

去搭火車車* 返屋企. .

換衫坐左陣再出去補習班. .

補完daddy車我返 . .

返到黎食飯打blog >3<"

xdd . .

唔想post相=w="

刊登時間:2007-11-12 08:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言