又補打返星期日=]
朝早又死左去補習. .
補到好眼訓/__\' '
跟住返左屋企去樓下食飯*
食完飯返屋企換衫汁埋d野之後出去. .
因為今晚爺爺生日. . 早d出去打牌. .
出到去3點幾到-___-' '
打牌打到7點幾8點=0=' ' 係咁輸, ,
輸下輸下又win下win下就只係輸30幾蚊-@-' '
跟住等埋人就食飯. .
食飯食下食下好快又飽. .
then見到表哥拎件畢業袍出黎影相. .
之後影完又食. . 食到10點幾就食完 .. .
大家都汁野. . 埋單 . .
call 左的士=) 落去等個架taxi . .
車左婆婆返屋企先. . 我地先返= )
返到屋企已經11點幾. .
洗面沖涼訓覺xp
today =)
今朝又要返學. .
想媽媽車/.\ 佢又要收我30蚊. .
痴線的 -/\-' '
返到去學校門口. . 見到jessie. .同佢等埋elle先一齊入學校. .
一齊搭lift . . 上去食早餐 . .
好快lokting又返= )
一齊食早餐. . 佢又有買出奇蛋>v<' '
之後2堂英文鋤d . .
開頭同lokting玩. . 之後玩玩下轉玩1蚊 . .
轉左藍藍玩. . .
玩左呢2堂. . 2堂geog & history 都無得玩 . .
之後lunch 溫左少少中屎. .
then 關狗堂 . . 頂唔順 . .
係咁釣魚 . . 到最尾個3個字先訓得著 . .
之後到中屎堂 . . 測驗 . .
成班出哂貓 . . 又拎書出黎 . . 又係到大聲講答案- -"
潘sir 都理唔到 . . 超正=0="
放學同elle & connie 一齊放學 . .
去搭火車車* 返屋企. .
換衫坐左陣再出去補習班. .
補完daddy車我返 . .
返到黎食飯打blog >3<"
xdd . .
唔想post相=w="
|