今日係學校好努力咁hea*
真係好努力好努力,,
頭2堂唔知咩堂*
好眼訓..
到2堂history..
係咁死撐難撐都唔訓* =)
上完之後geog..
係咁訓係咁訓.. 訓唔著*
幫lokting織頸巾..
織到lunch出去用電腦睇終極一家=0="
至索過埋黎一齊睇=v=''
跟住藍藍好快買完野食返黎一齊食,,
食完又好攰休息左陣!!
之後2堂數學..
鋤左一陣d,,
係咁輸-_______-"
then英文堂..
有得睇high school musical 1..
之後佢地掛住睇唔鋤/.\
睇到放學,,
個個閃哂人/__\
跟住放學自己走=)
返屋企睇左陣終極一家換衫出去搵elle..
去左周圍去拎d打鼓&結他既單張*
之後去買m記食=v=
去左更衣室到食- -v
食飽飽練左陣舞*
咩都唔識xdd
夠鐘入去-0-''
今日終於可以跳返舞^v^
雖然仲有少少痛..但係都忍住>w<
今日練返上個星期個d..
再+埋今日學個d..都係有d亂*
大概都好好..
跳完之後去7仔買野飲then返屋企=)
打blog睇tv*
大家有無d咩歌可以岩黎跳舞.. pop jazz 既!
可唔可以話比我知丫=v="?
有既唔該留下歌名>/\<"!!
|