2007 年 11 月 15 日  星期四  晴天



hapi day <3

今日係學校好努力咁hea*

真係好努力好努力,,

頭2堂唔知咩堂*

好眼訓..

到2堂history..

係咁死撐難撐都唔訓* =)

上完之後geog..

係咁訓係咁訓..  訓唔著*

幫lokting織頸巾..

織到lunch出去用電腦睇終極一家=0="

至索過埋黎一齊睇=v=''

跟住藍藍好快買完野食返黎一齊食,,

食完又好攰休息左陣!!

之後2堂數學..

鋤左一陣d,,

係咁輸-_______-"

then英文堂..

有得睇high school musical 1..

之後佢地掛住睇唔鋤/.\

睇到放學,,

個個閃哂人/__\

跟住放學自己走=)

返屋企睇左陣終極一家換衫出去搵elle..

去左周圍去拎d打鼓&結他既單張*

之後去買m記食=v=

去左更衣室到食-  -v

食飽飽練左陣舞*

咩都唔識xdd  

夠鐘入去-0-''

今日終於可以跳返舞^v^

雖然仲有少少痛..但係都忍住>w<

今日練返上個星期個d..

再+埋今日學個d..都係有d亂*

大概都好好..

跳完之後去7仔買野飲then返屋企=)

打blog睇tv*

 

大家有無d咩歌可以岩黎跳舞.. pop jazz 既!

可唔可以話比我知丫=v="?

有既唔該留下歌名>/\<"!!

刊登時間:2007-11-15 10:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言