今日一返到學校..
同lokting食完野我就係咁做功課-___-
好多功課做..
抄econ workbook已經用左1堂..
跟住又要做geog quiz corr*
做埋之後小息=__=''
小息玩左一陣潛烏龜....
因為真係好無聊=3=''
好快游sir就入左黎..見到我地玩..
係到話玩埋呢鋪好收埋xdd
之後我仲要做埋history DBQ*
做左好耐-_-"
到第2個小息.. 拎埋d書落去電腦室上堂..
今日教整code,,好難記/_\
上完2堂終於lunch,, 佢地幫我買野食..
今日食左粥=v=
lunch之後又1堂中屎1堂中文..
潘金魚好煩..成日行過黎*
跟住我係到聽歌..又傾下計咁,,
好快又過2堂..
then e&re堂*無聽..
係到睇monday-________-"
跟住無啦啦陳偉釗係到塞左件冷衫係入面,,
係到扮女人- -+
仲要扮埋淑儀d野,,
笑爆咀=__=''
臨放學miss lee 借左班主任堂..
講DBQ.. 2分-v-
因為無哂心機做..
放學仲要留低每個講少少..
一講完即刻爭取時間去廁所=v=
同jessie&emily&kathy一齊去mk..
係學校門口等的士,,
去左銀行中心影貼紙相*
超好笑!!
托利亞=w="
4條友係入面好似癲左咁樣@@
畫個陣4個人係入面輪住畫,,
好開心-v-"
之後jessie&emily要去補習..
所以我同lokting走左=(
lokting去搭地鐵..
我自己去搭巴士,,
係巴士訓左一陣覺=]
返到屋企又休息左一陣..
繼續終極一家..
33集中 >3<"
早睡早起身體好^v^ !!





去睡覺啦= v = ' '
|