2007 年 11 月 16 日  星期五  晴天



gd friday=)

今日一返到學校..

同lokting食完野我就係咁做功課-___-

好多功課做..

抄econ workbook已經用左1堂..

跟住又要做geog quiz corr*

做埋之後小息=__=''

小息玩左一陣潛烏龜....

因為真係好無聊=3=''

好快游sir就入左黎..見到我地玩..

係到話玩埋呢鋪好收埋xdd

之後我仲要做埋history DBQ*

做左好耐-_-" 

到第2個小息.. 拎埋d書落去電腦室上堂..

今日教整code,,好難記/_\

上完2堂終於lunch,,  佢地幫我買野食..

今日食左粥=v=

lunch之後又1堂中屎1堂中文..

潘金魚好煩..成日行過黎*

跟住我係到聽歌..又傾下計咁,,

好快又過2堂..

then e&re堂*無聽..

係到睇monday-________-"

跟住無啦啦陳偉釗係到塞左件冷衫係入面,,

係到扮女人-   -+

仲要扮埋淑儀d野,,

笑爆咀=__=''

臨放學miss lee 借左班主任堂..

講DBQ..  2分-v-

因為無哂心機做..

放學仲要留低每個講少少..

一講完即刻爭取時間去廁所=v=

同jessie&emily&kathy一齊去mk..

係學校門口等的士,,

去左銀行中心影貼紙相*

超好笑!!

托利亞=w="

4條友係入面好似癲左咁樣@@

畫個陣4個人係入面輪住畫,,

好開心-v-"

之後jessie&emily要去補習..

所以我同lokting走左=(

lokting去搭地鐵..

我自己去搭巴士,,

係巴士訓左一陣覺=]

返到屋企又休息左一陣..

繼續終極一家..

33集中 >3<"

早睡早起身體好^v^ !!

            

        

        

            

            

去睡覺啦= v = ' '

刊登時間:2007-11-16 07:56 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言