今日朝早去補習=)
好眼訓/__\
有時個miss講埋d好笑野..
全班係到笑個陣又醒返一齊笑=v=
補完閃入廁所屙鼠鼠-0-
跟住去左euro gogo 買左杯咖啡-@-"
then去火車站搭入車入大埔..
搵人..食m記*
食左個豬柳蛋漢堡包包..
食唔哂- -"
拎左個袋裝住佢等一陣食*
之後入左上水..
又搵人-v-"
去左呢到又去左個到*
吹左陣水,,
then返左大6按摩按摩-____-"
有d人威啦- -
成日去識哂路啦!
勁野啦*o*
按到酸哂既=___="
痛/.\
跟住係個到附近周圍行下..
食埋飯就落返黎=)
過關個陣好多人迫迫/.\
迫到就屎咁濟*
我去到大學轉taxi,,
佢就去紅磡轉車車..
返到去休息左一陣=)
開電腦打blog,,
繼續睇終極一家=]
34集中..
好緊張丫-0-"
電視xdd
最佳男女主角>33333<"
pos相,,-w-"


因為真係好無聊=v="
ps:SORRY..令你擔心了..=[
|