2007 年 11 月 17 日  星期六  晴天



好舒服=v="

今日朝早去補習=)

好眼訓/__\

有時個miss講埋d好笑野..

全班係到笑個陣又醒返一齊笑=v=

補完閃入廁所屙鼠鼠-0-

跟住去左euro gogo 買左杯咖啡-@-"

then去火車站搭入車入大埔..

搵人..食m記*

食左個豬柳蛋漢堡包包..

食唔哂-   -"

拎左個袋裝住佢等一陣食*

之後入左上水..

又搵人-v-"

去左呢到又去左個到*

吹左陣水,,

then返左大6按摩按摩-____-"

有d人威啦-  -

成日去識哂路啦!

勁野啦*o*

按到酸哂既=___="

痛/.\

跟住係個到附近周圍行下..

食埋飯就落返黎=)

過關個陣好多人迫迫/.\

迫到就屎咁濟*

我去到大學轉taxi,,

佢就去紅磡轉車車..

返到去休息左一陣=)

開電腦打blog,,

繼續睇終極一家=]

34集中..

好緊張丫-0-"

電視xdd

最佳男女主角>33333<"

pos相,,-w-"

因為真係好無聊=v="

ps:SORRY..令你擔心了..=[

刊登時間:2007-11-17 10:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言