2007 年 11 月 1 日  星期四  晴天



好開心唷-0-v

冷戰過 吵過後悔過

和好了但不可渡過

想過太多 然後就沒了麼


today又比人嘈醒我個美夢/__\

拿拿聲又去沖涼洗頭! 衝出門口..-v-

今日返到去好悶>@<"

繼續訓zzzzz...

得閒又sd下sms*

到lunch,,jessie幫我買m記-)

食飽飽之後上2堂maths,,

頂唔順又訓-﹏-" lokting流口水丫..

醜怪-0-!!

then英文堂睇特務b*

超好笑-v-"

笑到放學,,同elle&connie一齊走..

好凍/_\

係咁震係咁震! 震到去又一城xdd

之後我去搭火車返屋企換衫,,

等ELLE黎馬鞍山去食野..*

食完野就行去個到,,

去到廁所得ELLE換完衫..係更衣室練左陣*

D人入黎一齊練XP*

超好笑-v-

由於今日貪玩著左條唔應該著既褲..

拉筋自然衰d/_\

不過今日學d野都好好!! 

elle終於同個好串戈個女仔傾計啦-﹏-

不過都唔關我事-  -"

我覺得佢都好似唔据我咁..

廢時過去搭"dei"我唔好啦!

之後我無意中聽到佢地講*

設elle is "a",,第2個女仔is "b"

b:你讀form幾丫?  a:f4!

b:four?  a:係呀  b:four?  a:唔信?咁你估我幾多?

b:form2..  a:下,,唔係呀?我應該開心定喊"?

a:咁你form幾?  b:form3..  a:完全唔似wo..覺得你同我地差唔多!

↑聽到咁多,,已經....唉.....灰~"~

跳完陪elle去搭車*我返屋企睇電視>3333<"

好攰丫今日>w<"

ps:再次漸漸離開嗎,,?

  寧可扮作不識你*

       

↑有點柒的-﹏-"                                                    ↑有點樣衰的-﹏-"


我玩野個D片post唔到上黎-/\-"
 
我會再努力整整-v-!

星期六就做手術lu. .

又有誰來問候, , 誰來探望-3-' ' ?

刊登時間:2007-11-01 10:03 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言