冷戰過 吵過後悔過
和好了但不可渡過
想過太多 然後就沒了麼
today又比人嘈醒我個美夢/__\
拿拿聲又去沖涼洗頭! 衝出門口..-v-
今日返到去好悶>@<"
繼續訓zzzzz...
得閒又sd下sms*
到lunch,,jessie幫我買m記-)
食飽飽之後上2堂maths,,
頂唔順又訓-﹏-" lokting流口水丫..
醜怪-0-!!
then英文堂睇特務b*
超好笑-v-"
笑到放學,,同elle&connie一齊走..
好凍/_\
係咁震係咁震! 震到去又一城xdd
之後我去搭火車返屋企換衫,,
等ELLE黎馬鞍山去食野..*
食完野就行去個到,,
去到廁所得ELLE換完衫..係更衣室練左陣*
D人入黎一齊練XP*
超好笑-v-
由於今日貪玩著左條唔應該著既褲..
拉筋自然衰d/_\
不過今日學d野都好好!!
elle終於同個好串戈個女仔傾計啦-﹏-
不過都唔關我事- -"
我覺得佢都好似唔据我咁..
廢時過去搭"dei"我唔好啦!
之後我無意中聽到佢地講*
設elle is "a",,第2個女仔is "b"
b:你讀form幾丫? a:f4!
b:four? a:係呀 b:four? a:唔信?咁你估我幾多?
b:form2.. a:下,,唔係呀?我應該開心定喊"?
a:咁你form幾? b:form3.. a:完全唔似wo..覺得你同我地差唔多!
↑聽到咁多,,已經....唉.....灰~"~
跳完陪elle去搭車*我返屋企睇電視>3333<"
好攰丫今日>w<"
ps:再次漸漸離開嗎,,?
寧可扮作不識你*

↑有點柒的-﹏-" ↑有點樣衰的-﹏-"
我玩野個D片post唔到上黎-/\-"
我會再努力整整-v-!
星期六就做手術lu. .
又有誰來問候, , 誰來探望-3-' ' ?
|