今日係學校又唔知做咩啦-/\-"
呆呆呆呆呆呆呆呆呆呆.......
ah*] 頭2堂英文吳sir講完野就唔理我地,,
打機就打機睇雜誌就睇雜誌~__~
2堂數學又係咁過-﹏-..
到cit堂*miss to 真係玩野咩,,搞到我坐係到都訓得著xdd
lunch=] 終於有啖好食..
訂飯以黎今次先係食得落肚!
芝士什菇三文魚焗飯..
超正!!=)
跟住上潘sir堂...訓哂覺=v="
放學要留低test history,,唔識囉唔該-____-"
test完同yvonne去左旺中..
我買左個袋 & 背心x1 & 衫x1
行到就6點就走左..
我行去雅蘭個邊搭車*佢搭地鐵
then mE 行行下見到elle*
她等她媽媽=)
上到巴士,,有個肥婆(真係阿婆黎)係咁塞入去..
又唔知自己大份!撞黎撞去!!
行到入去無位坐仲要係到嘈..痴哂線= =
返到屋企無人-) 到7點幾落街食飯..
返家打blog*`]

↑2枝水水拖手仔xdd

↑枱面=v="

↑lokting姐畫的>3<(我來的xp)

↑未命名戰隊-0-v

↑柒柒無聊自拍-﹏-v
ps:幹幹幹幹幹幹幹幹幹幹幹幹幹嘛\____/"
|