屌喇星!!
上cit堂比關狗收電話..
我摺心心你又話,,
做乜你都話一餐*我前世欠你咩呀?
放學叫我去搵佢,,
好呀*我搵..
屌你講成4個字廢話!
講到最尾都唔比電話我啦..
拉左我去搵訓導..
仲要源狗!!凸,,
我係咁講..都係想佢比返張電話卡我姐!
收電話咪收電話囉..
2個缺點我都唔撚介意喇...
拎我張電話卡做乜姐*
我仲要講埋"如果我放學返屋企個陣..咁唔好彩撞車入醫院..
無人知我入左醫院or死撚左啦!"..
佢都係話"都係唔得架!!你上堂用電話唔可以比返你"
真係fk!
真係講到我死左都唔關佢事!
我本身都唔想喊- -..
係講講下d眼淚自己流哂..
之後落去搵返connie&elle*
都唔係佢地面前喊=3="
之後去左elle個邊..
上左佢屋企一陣就搭車車去補習"
去到沙田..行緊去個陣
聽到後面有3個女仔係到講野..
一轉個頭!就見到係補習個3個8婆"
人地企街宣傳d野..
佢就以為人地同佢地講野!
係到應返人* 條友都懶得理你地喇..
3個姣婆-___-!
補完習又搭車返屋企!
今日係學校-___-"
見到藍藍係到摺心心比佢條仔! wow"
我又摺埋一份!
摺摺下又摺到傻左..
繼續係咁摺!
摺到成個筆盒都係*仲要係無位擺筆筆!
可愛=v="
聽日post返相相!!>333<
ps:期待呢,,-v-"
miz yoU*]]
|