補返琴日!!*
玩失蹤=),,都唔好玩既- -||
無咩人玩我xp
today,,
返到學校去早會又捉payer bk*
好彩我早返上左班房拎xdd
慢慢食埋個早餐先落去!
geog堂佢又講佢既事我玩我既野..yo!
history堂! 派左test..4.5/12 /__\
miss lee都話有進步!
=v=" lunch 去左elle 個邊食飯!
好味好味xp..之後去搵埋lokting一齊落去!
買左雪糕-v-''好飽飽啦=)
之後到CIT,,關狗/.\
成堂無得sd sms..又唔比人訓覺!
比佢嘈醒左3次! diu佢/v\
放左學同connie行去城大廁所玩自拍-0-v yo !!
之後行去火車站返沙田轉bus*
返到去洗完頭換埋衫又出去補習!
媽媽車我出去! then爸爸車我返家>3333<
返到屋企食飯上網=]

↑琴晚既晚餐!!*

↑成日紮完邊邊再放返既柒頭 - -v

↑mE and conniE豬的>b<"

↑好好笑丫張相-﹏-v
ps: 好憎d人,,以為你丫媽鍚你..
你係學校都要一樣!? 唔好以為個個都當你fd!
你呢d咁既行為至黑人憎啦,,連kiu都話你..
睇你遲早點既衰樣=)*
|