2007 年 10 月 30 日  星期二  晴天



大舊ham!!

今朝比大佬諾嘈醒了-/\-''

呆下呆下咁去洗頭沖涼換衫汁野出門口!

落街搭村巴去火車站*

elle話唔等我>w<" (灰")

去到學校門口..唔記得扣頸喉鈕

源sir叫我扣返..點知我太失敗..比佢發現我搽左指甲油-___-"

又記鳩我5分1-   -

then返到課室打電話比ka慧幫我買早餐xp

如果唔係實餓死,,

econ又無聽書..中屎都無xdd

數學聽下..!! 中文堂又要作文囉頂!!

個個黎拜都作-﹏-"

lunch無係學校食..同至索佢地出左去食..

食大排檔~"~都好好味>v<"

之後去買提子=)買左3x蚊!

去到學校門口..2隻手拎住野,,紮唔到邊*

一行上學校個樓梯就即刻比大舊ham捉我頭髮!

又記我5分1*痴線!!

返到去上埋英文堂就pe..

即刻衝去換衫係廁所玩提子-)

我叫lokting掉比我我就食-﹏-..

第一次就成功左啦!!=v= 

落到去操場比miss wong發現左,,叫我地收埋佢

我地收左一陣又繼續玩返,,到最尾佢成包收左/_\

之後me,lokting,connie,周欣,jessie,至索,yvonne&藍藍係到玩真心話..

第一條問題問,,如果成個世界d男仔死哂,,你會搵邊個做你男朋友呢-0-v

我唔會話比你地聽-w-"  都唔會講佢地搵邊個xdd..要保密-3-

上完pe返課室..lokting話佢要塞提子,,

最尾佢都係塞到12-13粒到-   -超好笑

then放學到elle去又一城一齊搭火車返沙田/v\

返到屋企換衫出去搵大佬諾,,

佢拎野比我-w-'' 拎完我唔理佢返左屋企,,

佢自己又唔知行左去邊,,行行下終於搵到車返西貢xdd

↑我是小煜>v<"

↑pe堂要黎玩既提子=) 看起來很多丫


ps:努力減肥丫-/\-" yoyo!!

刊登時間:2007-10-30 06:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
vanessabb
暱稱: cHinG*♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最n e w 文章
生日day>v<"
busy/.\"
爽!!
伶仃*]
很怕,,'`*

f d z . .留言
最近三個月尚無任何留言