今朝比大佬諾嘈醒了-/\-''
呆下呆下咁去洗頭沖涼換衫汁野出門口!
落街搭村巴去火車站*
elle話唔等我>w<" (灰")
去到學校門口..唔記得扣頸喉鈕
源sir叫我扣返..點知我太失敗..比佢發現我搽左指甲油-___-"
又記鳩我5分1- -
then返到課室打電話比ka慧幫我買早餐xp
如果唔係實餓死,,
econ又無聽書..中屎都無xdd
數學聽下..!! 中文堂又要作文囉頂!!
個個黎拜都作-﹏-"
lunch無係學校食..同至索佢地出左去食..
食大排檔~"~都好好味>v<"
之後去買提子=)買左3x蚊!
去到學校門口..2隻手拎住野,,紮唔到邊*
一行上學校個樓梯就即刻比大舊ham捉我頭髮!
又記我5分1*痴線!!
返到去上埋英文堂就pe..
即刻衝去換衫係廁所玩提子-)
我叫lokting掉比我我就食-﹏-..
第一次就成功左啦!!=v=
落到去操場比miss wong發現左,,叫我地收埋佢
我地收左一陣又繼續玩返,,到最尾佢成包收左/_\
之後me,lokting,connie,周欣,jessie,至索,yvonne&藍藍係到玩真心話..
第一條問題問,,如果成個世界d男仔死哂,,你會搵邊個做你男朋友呢-0-v
我唔會話比你地聽-w-" 都唔會講佢地搵邊個xdd..要保密-3-
上完pe返課室..lokting話佢要塞提子,,
最尾佢都係塞到12-13粒到- -超好笑
then放學到elle去又一城一齊搭火車返沙田/v\
返到屋企換衫出去搵大佬諾,,
佢拎野比我-w-'' 拎完我唔理佢返左屋企,,
佢自己又唔知行左去邊,,行行下終於搵到車返西貢xdd

↑我是小煜>v<"

↑pe堂要黎玩既提子=) 看起來很多丫
ps:努力減肥丫-/\-" yoyo!!
|