viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 12 日  星期日   晴天


♥ 冷眼旁觀* 鬱悶 分類: 日常生活*

事關今日不太多人出傳道 .. 於是帶隊弟兄阿吉安排我跟人做研究-*阿吉問我想跟玫姨OR阿琴 .. 我話想跟玫姨:] 初頭好開心GA .. 等左差不多2年 .. 仲以為今日終於有機會同玫姨1齊做傳道,,* 點知曉彤話佢同阿琴平時返工已經日見夜見 .. 佢唔想跟阿琴; 而玫姨都同意私下換Partner .. 所以就變左我跟阿琴*曉彤跟玫姨/-\

聚會結束後 .. 事關浩揚仔要去Giordano玩LEGO .. 所以我自己返屋企先-*我在豐年路輕鐵站候車 .. 見到1個印巴裔中年男子失落地扶著入閘機下面的扶手*0* 數分鐘後, 我見到他暈倒在地上; 途人說他滿身酒氣 .. 應該是醉倒了:::" 我和大部份香港人1樣 .. 都是抱著[事不關己,己不勞心]的心態 .. 只是在冷眼旁觀:} 有幾個人問:用不用報警 .. 但最後只有1個年輕人有所行動 .. 是因為怕麻煩吧?! 我是1個很遜很差的基督徒 .. 沒有對人表現愛心- 其實我都是1個怕麻煩的香港人*!)



2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


♥ Gathering* 愉快 分類: 日常生活*

** Gathering with IVE 21216/2's Classmates **
出席者: 我`Lily`潘生`ManMan`牛牛`石仔`Natalie.

本身佢地早上去沙田踩單車 .. 不過我唔識踩單車 .. 而且高生又唔去b0r-*所以我夜晚先join佢地一齊食飯 .. Dinner @沙田新城市廣場Euro Go!Go!,,* 起初佢地都好避忌提起高生 .. 可能是怕我不開心吧?! 之後就全情談及高生的笑料 .. 仲用Natalie部電話打俾高生 .. 但我已經唔知同佢講咩好喇/-\ Lily話我依家有情敵- LingLing*係OU GE同學 .. Natalie俾左佢張相我睇:::" 事隔1年多 .. 我已經對你沒有感覺了*0*



2008 年 10 月 3 日  星期五   晴天


♥ 樹大招風* 不安 分類: 工作小記*

話說2個星期前, 會計師Vincent Mak(下稱VM)有份Job親自交俾我 .. 仲叫我入Conference Room同我講解下點入*0* 1個星期後, 我將完成左GE Job交返俾佢 .. VM同我講左2句[Very Good]-*記得之前o係廣興工作時 .. 老闆姚生話覺得我做野好細心 .. 咁耐以來冇捉過我1樣錯處.{絕無誇大的},,*工作能力備受上司的賞識,肯定,認同 .. 這固然令人欣慰 .. 但絕對不是1件好事:::" 真的被同事們說中了 .. 這預表我將來的Workload會愈來愈多-,- 本身間Chesson(志成)係Fanny做GA .. 不過VM好睇得起我 .. 將呢間Audit Fee $55,000 GE大客俾我follow// 1個月大約200條transactions .. 我要日日OT到9點先放工*0* 根住仲有1間M0dern Perfect .. 我兩日就搞掂呢份Job .. VM讚我叻女XD 不過不要高興得太早 .. 當你達不到他的要求時 .. 他就會鬧到你一文不值 {待續 ..... 下回分解}-||



歌詞* 不安 分類: 轉貼文章*


{♥♥♥♥} 悠長工作 ' ` -過後仍是工作-3- ' ™ 
回來一覺 都不可跟你享樂
還是發覺 再沒有多少話講
難道有事業會沒承諾
【*; 連平日我工作痛苦都不敢說起 ░░ -*

加快吧 我的秒速只許加
加快吧 跟不可能鬥快吧

離別你不經意地 想工作暗天暗地
直到可困倦沉睡 不掛念你
{::-
其實我很不快樂<3 想躲進暗黑街角* `.
淚再可痛快的流落 不知哪日會對愛再有感覺


 

 



2008 年 9 月 22 日  星期一   晴天


♥ 三聚氰胺* 開心 分類: 日常生活*

** 三聚氰胺.腎結石驚魂!? **
問過阿媽- 我以前細個飲雀巢助長奶粉(1-3歲);
幾年前, 我曾經飲過數盒蒙牛奶(乳酸味);
我間中會飲子母牌朱古力奶&食大白兔奶糖;
不過我除了Period那段日子有{排血尿}外.. 亦沒有出現小便刺痛等腎臟病徵.

伯朗咖啡(Mr. Brown Coffee)所屬之金車(香港)有限公司就產品疑含有三聚氰胺發表聲明,回收部分伯朗咖啡沖泡式三合一產品。發言人指出,旗下的罐裝咖啡,過去25年都採用澳紐生產的奶粉,不含三聚氰胺。

印象中, 我好似冇飲過沖泡式咖啡- 但我間中會飲Mr.Brown罐裝咖啡&樽裝焦糖馬其朵咖啡、曼特寧咖啡、阿拉比卡咖啡. 希望我經常飲用, 陪我通宵溫習*開OT, 幫我提神GE雀巢罐裝咖啡` 雀巢奶味咖啡 (榛果、朱古力及原味)` 雀巢條裝麥斯威爾咖啡& 三花朱古力奶唔好驗到有問題:}

我冇得食樂天熊仔餅NA-,-" 要轉食Meiji熊貓餅& PUCCA朱古力魚仔餅-||

23 Sep 2008- 8號風球* 5:00PM放工; 好耐冇試過咁早返到屋企食飯嚕*v*