viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 15 日  星期五   晴天


♥ 讓我不斷忙* 鬱悶 分類: 工作小記*

會計行業每年有3個Peak Session .. 分別是4月,8月及12月; 事關8月15日是Deadline .. 要搞掂哂Year-End 31/12/2007 GE公司 .. 然後將盤數報上稅局"* 本身我手頭上GE Jobs全部都係YE 31/3/08 .. 不過Janice有幾間Deadlines Jobs .. 所以Winnie叫我幫手Follow一間-|| 仲要我1個星期完成 .. 自此就開始了我的OT生涯 .. 成個A/C Dept.日日做到9-10PM先放工!= 過了幾天, Audit同事Vicky又俾左另1間我 .. 呢間公司有9個Box Files要入 .. 又要我1個星期內完成*0* 學以前同事戚小姐話齋 .. 我地得1對手&1部電腦 .. 就算唔訓覺都搞唔掂啦.\口/. 最後Winnie安排了Rain同Fanny幫下我手;} 其實係個客遲俾資料我地 .. 定係公司特登咁遲先俾我地做呢? 好奇怪- 我同Janice都諗唔明 .. 我地1路都做緊YE 31/3/08  .. 點解依家先話有幾間YE 31/12/07要做呢-*)

我就黎練成仙NA*v* 兩個多星期的早出晚歸`朝9晚10的生活 .. 每天只睡5-6小時; 每天只是靠咖啡/葡萄適/藍莓精華素來吊命+】有1天我試過買力保健 .. 不過味道h0似藥水味 .. 飲左2啖就掉左NA:] 又試過連續幾天沒有吃晚飯 .. 放心! 我不是節食減肥// 我o係公司有食麵包&零食 .. 返到屋企都有飲湯&食生果:::" 雖然現在的工作不太忙碌 .. 但我在不用聚會的日子 .. 都做到9點幾先返到屋企吃晚飯+// 不知是否習慣了這樣的生活模式 .. 最近我到左8點都唔覺太肚餓; 早幾日o係屋企磅重 .. 我的體重又回落至80磅-,- 有咩方法可以增肥? 肥多5-8磅都冇所謂X)



2008 年 8 月 9 日  星期六   晴天


♥ 生活點滴* 分類: 日常生活*

- 9 AUG*; 夜晚同媽咪&揚揚去住在西貢的4姨丈的家BBQ// 大姨丈和舅父說我比以前說話多了, 亦比以前有自信 .. 嗯! 我會慢慢蛻變的:] 4姨丈屋企有2隻狗: Amber & 阿B .. 浩揚仔學阿B趴o係地下 .. 仲伸條利出黎-* 本身我想幫佢同阿B影相 .. 不過隻狗想撲上黎我度; 所以返到屋企叫揚揚扮多次俾佢阿媽睇 .. 順便幫佢拍Video,,* 第2段片: 有1日, 浩揚仔拎藤條模仿婆婆同佢講GE野.

 

早前在7-ELEVEN買了Haagen-Dazs雪糕慰勞自己- {期間限定}6杯75ml迷你裝 .. 吉士布甸味非常好吃的說:] 1盒盛惠HKD65.9 .. 有5個大口仔磁立方 .. 其中1個係特別版Holiday-*



2008 年 8 月 5 日  星期二   晴天


♥ 歌詞* 不安 分類: 轉貼文章*

誰羨慕像我這樣強的人 長期地建設暗角都要扮開心
若你敏感能明白我的幽暗 閒來無事假裝慰問我 別要苦惱做人
遺憾是像我這樣強的人 明明是我痛過你都要扮振奮
就當摯親從遺憾裡攝取興奮 在你身邊只得耕耘 難分得衷心一個吻

我或者 在孤島更好過 最寂莫 至少甘心的過
但看著我 算甚麼 連自已都討厭麼
來救火 寂寞可以灼傷我 大概不會釋懷只得我
我便學習一切靠自助 失去重視亦要撐得過
未完成工作有很多 別要感情心血
過份集中於一個
縱沒有同伴秤不離陀 我獨個上我新一課 

♥ 誰羨慕像我這樣強的人 + 大難不死 @傅穎:} 我最近很喜歡的2首歌*

最近工作比較忙碌 .. 上兩個星期更OT至9-10pm; 壓力很大` 腎上腺上升- 無論是對著家人, 同事, 會眾的弟兄姊妹 .. 我都變得不想作聲-,- 當你感覺到我不想作聲 .. 請不要意圖跟我聊天. 有時候我會感覺非常累!- Please Leave Me Alone X)



2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天


♥ 宿一宵* 感動 分類: 日常生活*

沒帶門匙也許很勞氣吧?! 但有帶門匙都開唔到門會否更加勞氣吧-,-事情是這樣的: 星期日下午聚完會 .. 帶浩揚仔去冒險樂園玩1陣// Then我返屋企先 .. 唔知點解我條鎖匙開唔到鋼閘; {事關我們1年半前自行更換了鋼閘 .. 不是用房屋署的鐵閘}-* 起初我好自然以為阿爸返到黎反鎖左 .. 點知打返屋企冇人聽 .. 阿爸話佢搭車返緊黎,..* 之前阿爸阿媽返到黎 .. 唔係我條鎖匙有問題 .. 佢地條鎖匙都同樣開唔到+】鋼閘無啦啦[Round]左 .. 有鎖匙都返唔到屋企真係第1次*0* 於是阿爸就去新北江搵開鎖佬 .. 開鎖佬唔記得帶電筒上黎,,*要搵GE時候偏偏搵極都搵唔到 .. 全層8/F居然會冇人有torch l0r .. 阿爸要特登落去買電筒.\口/. 可惜開鎖佬搞左9個字都開唔到門- 最後GE辦法係整爛個閘 .. 不過咁就冇左3千蚊GA喇 .. 而且都要等10幾日要裝到新閘!= 所以開鎖佬提議我地今晚搵地方訓 .. 聽日再帶D特製工具上黎開鎖:::"

估下我去邊個屋企訓XD 哇卡卡 .. 我去玫E&清清屋企借宿一宵 .. 仲訓左 ♥玫E 間房Tim *333* Actually, today is a bad day or a lucky day? 視乎你怎樣看吧__.. 有些事情是其他人始終都比不上的. 所以大家唔好妒忌 .. 點解我會對佢特別好:} 我地2個GE[私人關係] .. 你地唔恨得咁多GA喇 XD



2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


雜記* 分類: 吹水台*

1年1度的書展又到了 .. 因為冇時間冇人陪 .. 所以我今年都唔會去-,- 反正我有大眾會員卡有9折優惠 .. 還有4張商務book coupons .. 可以遲D先出去買-*最近喜歡在QOOZA購買2手小說 .. 99% NEW`價錢平1半:} 另外我都沒太多時間看小說 .. 屋企仲有6本書未睇過*0* 不過我還是想買梁佩瑚的新書-{一切從忘記他開始} .. 書名好似好吸引咁X)

感情就好似食物/飲品1樣, 都會有Best Before. 當過了此日期前最佳, 食物就會變質. 如果我們硬要把它吃下, 就只會令自己辛苦; 同樣, 當1段感情過了有效日期, 感情都會變質. 如果我們強行挽留, 只會令雙方都不開心.

 

左圖: o係人地XG見到- 睇到之後笑左 .. 所以我偷了回來// 我成日都咁樣Making Baby Smile*v* 右圖: o係電腦搵返張相出黎 .. 睇下我地以前點對浩揚仔;) {再一次證明我係變態GA}