viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


♥ 觀後感* 愉快 分類: 轉貼文章*

星期日的公眾演講 .. 觀看錄像帶{青年人問 -- 我該怎樣運用一生?}-* 這套錄像帶給我很大的提醒 .. 當中的對白十分有意思*V*

[[我們選擇事奉耶和華, 就要全心全意為上帝服務]]

[[我們只有一個心- 要麼選擇音樂事業, 要麼選擇事奉耶和華]]

[[如果你想在撒但的世界成名, 難道他不會在你身上得到回報嗎? 撒但一定想得到十足的回報, 否則他不會給我們好處]]

[[無論你在這個世界裡有甚麼成就, 都只是過眼雲煙, 而且夾雜著煩惱; 世界只是利用我們, 之後就會把我們搾乾, 像用過的紙杯一樣]]

[[我們只看到世界表面的光彩, 卻看不到背後的代價]]

[[除非你事奉上帝, 否則空虛會伴隨你一生]]



2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


沒主題* 驚訝 分類: 吹水台*

可愛的東海堂包包*v* (幅相好耐之前影落GA)
左圖: 包包的一部分被我弄扁了.
右圖: Copy From Winnie's Xanga.

Beard Papa Sweets @ Mongkok MTR Station
某天放工後買的: 曲奇泡芙(裡面是Cream)+Cream Puff
我還嚐過綠茶味`朱古力布甸味& Mini Ice-cream Puffs


P.S. 上個月的某天晚上, 上完LCCI-IAS Level 3 .. 搭西鐵歸家途中 .. 見到Year 1教我們英文的Ms Josephine- 佢話我瘦左 .. 仲睇到我對眼好多紅筋好累,,*星期三的聚會 .. 明妍返黎探我地 .. 佢又話我瘦左-_-自從返左工之後 .. 長時間的睡眠不足*工作過勞 .. 已經唔止兩個人話我瘦左-]我GE體重o係呢3年內都keep住80-82 lbs .. 油浸都唔肥/-\



BBQ* 開心 分類: 日常生活*

5點半放工後急急腳走人 .. 行去701巴士站接阿媽同揚揚 .. 再去四姨丈間公司坐一陣-*之後四姨丈就車我地去佢屋K .. 搞掂哂D野之後 .. 就上天台BBQ*0* 名義上是BBQ .. 但我們不用拎住支燒烤叉坐o係爐邊 .. 其實只是將食物放在網上燒熟罷了:}淇淇而家有2隻兔仔+2隻狗(一大一細) .. 浩揚仔想拎大狗個波波黎玩 .. 有次仲將個波波擺左o係大狗飲水個碗度,..*婷婷表姨送左個燈籠俾揚揚 .. 仲叫揚揚做{表兒甥}幾次 .. 但揚揚幾次都冇應佢!=逐漸覺得同班親戚沒有話題 .. 全程只是自己坐埋一邊 .. 人愈大愈不喜歡這些聯誼活動X)



2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


♥ 上堂* 驚訝 分類: 工作小記*

日下晝我同戚小姐要去上堂 .. 2:30-5:30PM @九龍灣 .. 所以我地要快快手搞掂哂D野*..做咩無啦啦要去上堂?!! 事關公司打算轉換新的Accounting System .. 我地要去學下個新System點用*V*一點鐘準時走人 .. 搭MTR去Kowloon Bay .. LUNCH @德福廣場KFC-} 之後我地就去美羅中心第2期上堂 .. 聽個女仔對住份n0tes係咁講 .. 極度眼訓- 我一路聽一路中眼訓Zzz" 但我平時夜晚上LCCI level 3 .. 可能有得計數同Jot Notes .. 所以我唔覺得眼訓啦-!)到左5:40終於走得 .. 同戚小姐去德福廣場間Panash買麵包 .. 呢間大過灣仔o個間好多,..*根住就搭車返天水圍 .. 返到屋K都成7點3喇 .. 拿拿臨食左幾啖飯就去研究班:]

夜晚去天盛研究班@ 關宅 .. 研究班之後有豆腐花食.
食完野之後就做乖小姐; o係廚房清潔用過的餐具=)
平時我有幾可會做家務- 玫E, 你睇我對你幾好>3'

{ ,願我可以再錯一次- 開心多次♣ '!

P.S. 這星期遇上了幾個舊同學/朋友.
星期二, 午飯時見到21216/2C的同學Wendy {佢係附近返工}
星期六, 在旺角街頭巧遇阿思:}
星期日, 到瑞士讀酒店管理的艷蘭回來了 .. 在HK渡過半年的假期:)



2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天


♥ 雜記* 滿足 分類: 心情雜記*

話咁快就9月2日嚕- 仲有4個月就過完2007年; 真的不得不慨歎時間過得真快/-\ 回顧這兩個月多的'暑假' .. 都是在工作中渡過*..自6月11日考完試後 .. 我一直都沒有和IVE的同學仔了 .. 不知你們過得怎樣呢?! 據聞好多IVE同學仔去了青衣分校 .. 希望你們盡快適應新環境 .. 要繼續俾心機讀書呀:} 選擇出來工作的你們 .. 希望你們工作順利*V* 至於我決定出黎做一年野先 .. Gain Experience同儲$$- 下年才讀IVE夜校 - 會計學高級文憑OR Open U的High Dip.

21216/2D的同學們: 2D幾時有Gathering?! 芷芷`Kit0`Joanna` Amy`Crystal`Maniiii` 阿思`靚女Siniki`Liz .. 我很想見見妳們啦>3' 還有IVE的好友: Lily`man man`Ivy` 嘉仔`牛牛`高生`石仔` Yan`Ring`阿樹 .. 幾時得閒一齊食飯呀?? {不過最唔得閒o個個好似係我-_-}