viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


忙裡偷閒* 滿足 分類: 校園生活*

誰知單戀算是錯 闖出大禍
寧願
斷絕來往 就這麼
我會消失 自己一個
抑鬱

4*30 - 今日由11:30上到5:30 - 平時的HRM同CCP Seminar .. 再加多3個中Corp Acct Make-up Lecture-* 我今日特登遲少少出門口 .. 成11:45先返到去 .. 不過都係全班第3個返到xd' CCP Seminar .. 大家都冇乜點聽到佢講書; 佢講左一個鐘頭書 .. 之後俾我地做Tut0rial*,, 好可惜我地冇帶Lecture 6 ge Notes .. 所以乜都做唔到l0r .. o係度Hae左一粒中-_-之後Corp Acct補堂3 hrs .. 連續上6粒中堂 .. 完全冇時間俾我地食野!= 所以我`子雯`Alex`Top Models (康+沈)就去茶餐廳tea .. 食下野傾下計 .. 成4點先返到去上堂*0* 趕得切返黎聽我想學的Cash Flow Statement .. Investment in Associate不聽也罷 .. 反正Tut0rial d數我都識計啦,..*



2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天


{逼得太緊}- 吳雨霏* 驚訝 分類: 轉貼文章*

情人當然愛情人 長和深不要去問
纏綿怎可給催促誕生?!
逼得太近 你間中一個人
跟你早應該
如遠若近

* (
我今天知不應該 手機中要你示愛
纏在附近令你沒自由出外

我是活該/-\ 逼迫你被深愛
一不滿意淚落下來 嚇得你要分開

如我知錯 可否乃念最初?!
再苦都快樂過 要告別懲罰 怎可
你 太重要使我 淚亦落得多
見要見得多 假使感覺被折磨) *
減少點愛是否原諒我t^t`

情人總想吻情人 然而不可變責任
如勤工獎怎得到快感
 為戀上癮*3* 成為熱心的怪人
不再值得一吻 和你未襯


* (Repeat)
重新開始過 愈愛得輕泊

Ho Woo...... Ho Woo...... Ho Woo......
如我知錯 請親我
像最初
再苦都快樂過 
太多愛便嫌我
我 我願意改過 那計較清楚
那個愛得多 青春不怕被蹉跎
自尊心都放開 認錯



2007 年 4 月 26 日  星期四   陰天


♥ 歌詞* 鬱悶 分類: 心情雜記*

﹡`我也會累*:}還要等你多少天才會囍歡我>3!?
不用等了! 
夢會醒; 被冷水照頭淋醒!= )
真相終於給說穿了/-\ 謝謝您帶給我的快樂>333<

 ♥♥再見亦是朋友.

是誰行為會使他這樣怕
錯在我如此
刻意吧
難道你不開口有用嗎?

同行時要殿後 誰冷落舊朋友=}`
;'` 誰當初無心 將兩方撮合
-)!
{㎞`放手總會有苦衷- 所以我沒有激動!♠)
{=*不要緊`想得到的多數不能夠相擁t3t
▒`如照顧他感受,,相戀應該放手X}



2007 年 4 月 25 日  星期三   晴天


♥ 早知不應試愛* 滿足 分類: 日常生活*

5月份的屬靈活動排得滿滿的* 十分忙碌-_-
13 May` 海外特訪監督探訪(特別聚會) @亞洲國際博覽館(一號館)
15 - 20 May` 分區監督探訪週* (吳北勤弟兄)
24 May` 特別大會日@ 伊利沙伯體育館

14 May` Auditing Test 2* Lecture 5-9
16 May` Human Res0urces Management Pr0ject
好難想像去完大會之後, 我仲有時間同精神溫Auditing /-\

♥.早知不應試愛...
能傷我最深的人 偏得我心-!=
愛滿分 竟是換來 痛亦滿分;/_\}
可否錯一次以後 一直愛`t333t*

P.S. 尋日我帶左把直遮返學 .. 上完Auditing Lecture之後- 明明一直提自己:: 記得要拎遮 .. 不過最後都係唔記得拎-口-" 初頭我都不以為然, 直至呀思拎住我把遮入黎上CCP .. 我先醒起我漏左把遮*!) 上年已經唔見左把透明遮 .. 我係咪想一年換一把遮呢?! Specially Thanks t0 Ashley-3-

P.S. 尋晚去聚會期間 .. 帶左浩揚仔去女廁-*o係T0ilet見到隻大蟑螂 .. 嚇到我急急腳帶返浩揚仔出去.\口/. 不過我冇o係T0ilet尖叫:)



2007 年 4 月 23 日  星期一   雨天


Corp Acct* 愉快 分類: 校園生活*

5月份實在太忙碌了 .. 所以一直都沒有時間打日記*0* 早上8:30起身溫多陣Corp Acct .. 溫到咁上下就搭車返學了-*不論是上HRM或CCP Seminar .. 今日應該冇人聽過書l0r .. 大家都在邊溫習Corp Acct邊吹水*..上完CCP Seminar .. 我`芷芷`Kit0` Joanna`阿施`子雯` 高佬傑`康`Alex同阿沈 - 一行10人去M記食野*;; 3:30pm Corp Acct Test .. 我地3:25先開始行返IVE .. 不過返到去都仲未入得b0r-|| 之後唔知咩事 .. 我地幾個同埋A班的同學 .. 等到4點先入得去Test-_- 今次份卷都唔係太難 .. 完全係照返Revision PPT出 .. 如果有溫到就一定識做l0r!= Wils0n Ng俾我地早走 .. 我地班早遲入去 .. 早走出返黎>v<" 5點2到, 我做完份卷就走嚕; 仲早過高生佢地出黎-) 之後去籃球場睇班男仔打波同踢毽 .. 因為夜晚要去研究班 .. 所以我坐到6點就走人了X)

﹡-!我相信是世間說共你都應該登對;
 ♥ 我心裡也許輕輕後退™`!
一開始聽Dating Stephy .. 不是特別喜歡這首歌!-
這兩個星期o係公司成日聽 .. 愈聽愈囍歡{日久生情}*