viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天


年初三* 開心 分類: 日常生活*

[♠] 2*20 - 年初三
10:00am - 飲早茶@ 天慈寶翠
1:40- 3:30pm* 同揚揚一齊訓晏覺Zzz' 訓左差不多2 hrs
6:30pm - 與阿爸阿媽浩揚仔出元朗*Dinner @椰林閣 .. 3個人食左$215
10:30pm - 問題娛樂圈*有小方和久未露面的Theresa=) 不過阿爸要睇有線{97家有囍事} .. 所以我只看了1/3的問題娛樂圈

.‥‥.‥‥.‥‥.‥‥.‥‥.‥‥.‥‥.‥‥.

 

{ Dating Stephy } 三封面CD + 貼心日誌DVD收錄4首故事式MV'
Stephy 終於出新碟嚕>333< 整體上感覺不錯 .. 唱功明顯比以前進步了=)
今次只有2首是Stephy執筆填詞  [等你約會我* 日久生情]-* 不過不失吧
首首歌都好好聽xdd'  ♪ 極力推介:: ★★★★★
我個人比較喜歡 [我未願意*你好嗎?*七夕*電燈膽*不速之約] 



2007 年 2 月 19 日  星期一   陰天


年初二* 愉快 分類: 日常生活*

[♠] 2*19 - 大年初二
今日佢地返去外家拜年 .. 得我同阿爸o係度/-\
10:00am - 食早餐@ 真功夫* 2個人夾埋食左$18 [好抵呀]
o係[富昇百貨]兜左個圈 - 呢度竟然有PLAY BOY專門店?!! 不過D袋款h0似舊D咁 .. 冇HK o個D咁令*0*
12:00noon - o係阿女麻度食飯* 呢幾日食黎食去都係o個幾味' 雞`魚`肉丸`冬菇, 真係你唔厭我都厭啦-V- D飯又硬w0r .. 搞到我都唔想食-)
6:30pm - 出去食西餐* WIF 貞姐`鋒姐`佩儀`佩婷'
我同佩儀佩婷都要左白汁海鮮焗飯 .. D野食都算OK啦!-
原來佩儀食量驚人xdd' 睇唔出佢竟然食得哂成碟飯?!!
8:30pm - See Fireworks @ 六嬸屋K天台//
9:15pm - 六嬸車我地去火車站** 11:45pm返到天水圍



2007 年 2 月 18 日  星期日   晴天


大年初一* 滿足 分類: 日常生活*

[♠] 2*18 - 大年初一
我同鋒姐訓到10:00先起身* 因為今日係星期日(公眾假期) .. 而且我地又人多勢眾 .. 飲餐茶會好貴l0r-W- 所以我地今日冇去飲茶 .. 12:00一齊去阿女麻屋K吃午飯同埋逗利是*!) 14:30-16:00*訓晏覺- 訓醒就聽MP3`食零食`睇電視 .. 得我一丁友真係好悶呀`冏冏 Hae到18:30就過阿女麻度吃晚飯 .. 根住終於都冇咁悶NAA ..同鋒姐& her fds去睇戲*3* 隨著[自由行]這個安排實施後 .. 大陸人來香港就愈趨方便了 .. 現在石龍人的衣著品味也和香港差不多-) 很多石龍女子都是穿One Piece+絲襪 .. 就像我所穿著的那樣 .. 十個有八個都係咁著xdd' 我地睇'門徒' .. 估唔到呢度咁快有得睇 .. 都幾好睇*不過有D血腥,..*



2007 年 2 月 17 日  星期六   陰天


年三十晚* 滿足 分類: 日常生活*

[♠] 2*17 - 年三十晚
今朝訓到10:30先起身 .. 食早餐`玩電腦`洗埋個頭`食下午茶 .. 搞搞下都成3:30了!=阿爸4:00pm就回來了 .. 我SD埋個E-Mail俾我d Gr0upmates .. 交帶落CCP Presentation要做D咩-*5點鐘就同阿爸走人了 .. 都係h0似往年一樣 .. 搭902去上水再轉火車去羅湖-)第一次用E道過關*好方便 .. D人尋日返哂上去嚕 .. 所以今日都唔係好多人*0* 18:11去到深圳 .. 搭18:49班火車 .. 大概19:35就返到石龍了,,*又係得我同阿爸自己食'團年飯' .. 之後阿女麻同阿爸講起阿妹D野 .. 講到差點兒鬧交咁濟-_- 呢2日o係堂家姐屋K住 .. 同Fung姐一齊訓 .. 凌晨一時上床睡覺*//



::公告:: 熱情 分類: 吹水台*

今晚返大6- 回鄉探視*逗利是 .. 年初三早上回來
阿媽`阿妹`浩揚仔被勒令唔准返大6 /-\ [唔好問咁多]
所以今年得我同阿爸返去jaa -) 6:00pm 到走人xdd' Bye
謹祝大家{恭喜發財*身體健康*心想事成}
{豬年行大運*豬籠入水*珠圓玉潤*家肥屋潤}

h0耐都冇試過星期6訓到10:30先起身Zzz"
h0耐都冇試過星期6可以o係屋K抖下*0*
成個新年假都唔洗返工!- 幸好今個月有利是$$'

- 這個假期要做的事::

  • CCP Presentation
  • Prepare HR & HRM Test
  • Revise Auditing & Corp Account
  • 買Vivienne Westwood銀包xD'
  • P.S. 前幾日Rean Lee打俾我, 問我做唔做Supplementary Instruct0rs
    教Year 1 Business Management-* 做完之後有Certificate同書券=)
    仲有- 星期一 佐治同我講 .. 我Corp Law PASS左=)
    出左上個SEM的補考名單了* 呵呵呵!! 冇我份*3*
    (路人: 你會唔合格?! 如果你都唔合格, 成個c0urse大把人Fail 啦)