[♠] 2*17 - 年三十晚
今朝訓到10:30先起身 .. 食早餐`玩電腦`洗埋個頭`食下午茶 .. 搞搞下都成3:30了!=阿爸4:00pm就回來了 .. 我SD埋個E-Mail俾我d Gr0upmates .. 交帶落CCP Presentation要做D咩-*5點鐘就同阿爸走人了 .. 都係h0似往年一樣 .. 搭902去上水再轉火車去羅湖-)第一次用E道過關*好方便 .. D人尋日返哂上去嚕 .. 所以今日都唔係好多人*0* 18:11去到深圳 .. 搭18:49班火車 .. 大概19:35就返到石龍了,,*又係得我同阿爸自己食'團年飯' .. 之後阿女麻同阿爸講起阿妹D野 .. 講到差點兒鬧交咁濟-_- 呢2日o係堂家姐屋K住 .. 同Fung姐一齊訓 .. 凌晨一時上床睡覺*// |