viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


閉關修練* 分類: 日常生活*

閉關修練.

XG暫停更新直至10月31日,, 或甚至11月6日-0-

10*23 - THX 清清幫我Print English Conversation=)

10*24 - 估唔到會o係TM IVE見到以前天中的老師 - Ms 謝>v<"佢仲認得我b0r,,*英文堂去左聽VEP Talk (Vocational English Program*職業英語計劃) .. 講者T系Ms謝_,,,



2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


雜記* 驚訝 分類: 心情雜記*

唉! 身邊的朋友個也離開了我 T_T
◈◈ Ms. BIANCA 去左旅行@ New Zealand`
◈◈ 法國人Clement 返番法國`
◈◈ 21319/2 的朋友們去了交流團 @廣州`

♥♥ 缺 少 了 妳 - {生 活 單 調 } 沒 有 味 道 "`]
-`♠ 沒 妳 的 日 子,, 天 天 過 活 似 {倒 模 }*!,,

.. D Pr0ject, Test 開始黎料了,, 遲下實有排忙NAA*0* 謝絕懶散 .. 要的起心肝開始溫書了!!-

  • 24 OCT - English Drama Outline
  • 25 OCT - E-Skills Proposal
  • 31 OCT - Corp Law Test (L1 t0 L6)
  • 6 NOV - BSAD Test (Ch. 1 t0 5)
  • 10 NOV - Business Law Assessment
  • 22 NOV - E-Skills Proposal
  • 27 NOV - Business Law Test (L1 t0 L7)
  • 30 NOV - E-Skills Test (All Handouts + MPF)
  • 16 DEC - English Written Assessment


2006 年 10 月 12 日  星期四   陰天


走了T_T" 鬱悶 分類: 心情雜記*

☼`` 她走了-}為何便放棄一切 ♠`

玫E今晚走佬了T_T" Ms. BIANCA travel to Australia (New Zealand) f0r 14 daysssss. 今晚搭7:xx pm班機走人了 - 佢尋晚同我講過gaa .. 不過我無心裝載-口-" Enjoy your journey! 旅途愉快* 玩得開心D NAA=] 我會掛住妳gaa!!祝她路上平安,,一路{逆}風!! (佢話o既)* 一定一定要平安無事完整無缺咁返黎-333- I Dun want to hear some rather bad news. 天父耶和華, 祈求你的聖靈守護著玫E .. 一路上賜她平安*,,

I WANT SOME SOUVENIRS! 我要手信呀``買隻袋鼠同樹熊公仔返黎俾我=]*

♧ ﹡唔好玩D危險刺激o既活動呀*0* volenti non fit injuria [你情我願的受傷]* If you consent to the risk of injury, then you may denied damages f0r y0ur injuries. 你同意玩一些危險活動 .. 就承認會有Risk o係度-*萬一有D咩事,, 上到C0urt冇得賠GAA xDD"



2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


月亮餅* 分類: 日常生活*

10*11 {星期三} - 這陣子吃了很多月餅喔:: 有早前提及的Pappagello雪糕月餅一盒 .. 阿媽又買左美心迷你冰皮月餅* Tirimisu`楊枝甘露`草莓公主味 .. 仲有大班的玫瑰紅豆蓉冰皮月餅,,* 我幾乎每天晚上都會吃1/4的雪糕月餅或半個冰皮月餅-_- 星期一的研究班 .. 又有得食聖安娜的七星伴月 .. 美心/大班/聖安娜的冰皮月餅都試過∼" 不停地吃吃吃 .. 卒之我的氣管終於抵受不住 .. D咳又再次起返=0=星期五仲要去系會BBQ .. 再係咁食法真係失聲都似,..*久病不癒 .. 由8月中開始病到E+ .. 2個月病左3次!!- 其實一直都未斷尾 .. D咳好左個幾禮拜又起返 .. 身子十分虛弱+】

██|`提及 她 - 連 喉嚨 亦 會 沙];,°
 -((* 偷偷的 背著我 喝 她的 茶`"*
 ♣ *__` 誰料 你 為了 她 可 這樣 不雅 ★]!



2006 年 10 月 10 日  星期二   晴天


中學飯局* 愉快 分類: 日常生活*

諷刺當得到你 被你封住了沒有自己
洩氣當擁緊你 連面紗揭起
You were part of my life
何必一相戀即變自私自利 情未發芽已死

補打返之前的日記先:: 今天下午如常回校上課 .. 英文堂*唔記得做過D咩 .. 不在這裡詳述了*0* 上完堂之後 .. 等埋RainB0w同阿福去市中心買抽獎禮物 .. f0r星期五的系會BBQ-* RainB0w去到JUSCO好似不受控制咁 .. 成日話想買電飯BO*咖啡壺*微波爐等家庭用品作為抽獎禮物(*-.-)最後買了$700幾蚊野 .. 包括三文治機*小型暖水壺*微波爐盒*相簿*UNO .. 仲有2盒食得又玩得的東東=D 好得意GAA!! 分別有得自己整雪糕*冬甩同JELLY .. 都只係賣$60-80元不等*..不過仲未買齊gaa .. 聽日佢地再買埋其他野*;; 之後同佢地去華都買野食 .. 事關我6點要與中學同學gathering .. 所以我地5點半就走了∼" THX阿福車我去嘉湖銀座xd' 今天出席的有我*KAPO*何何*L!NG*PO 王京*C-Wing同許櫻麗 .. 多個月沒有見面 .. 大家都變得成熟和漂亮了( ̄ˇ ̄) 同KAPO*何何*L!NG* PO 王京去馬會買Mark Six xd' 5個一齊俾人查身份證l0r -_______-" 根住我地就去越富閣晚膳 .. 大家談談近況 .. C-Wing同許櫻麗又講下天中的老師和同學,..* 我同L!NG讀IVE`KAPO讀ab0ut空姐的課程`PO王京o係元綠做waitress`何何正在找尋工作*// 食完飯之後 .. 我*何何*L!NG*PO王京 去新北江行一陣 .. 大概9時多便回家了+】C-Wing* 小麗麗 .. 還有天中的同學們 .. A-Level要加油喔!!*