viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天


大會* 驚訝 分類: 日常生活*

{得救在望!} 區域大會
@ Queen Elizabeth Stadium

大會第二天* 主題經文: Matt. 6:13; Titus 2:14
{求你救我們脫離惡者; 脫離各樣不法的事}

哇卡卡, MUI姐自備坐墊去坐l0r .\口/.

LUNCH @ 英皇集團中心* 食日本菜
WIF 羚`瑤` 心心的家庭 n 嘉鳳*/
吾知點解D肥PO又要跟埋黎L0R 凸"
我同MAMA total $80幾埋單,, s0 Expensive *0*

新書RELEASE: {緊記耶和華的日子, 過敬虔的生活}



2006 年 8 月 11 日  星期五   陰天


大會* 驚訝 分類: 日常生活*

{得救在望!} 區域大會
@ Queen Elizabeth Stadium

大會第一天* 主題經文: 耶利米書1:19
{我與你同在, 要搭救你, 這是耶和華說的。}

見返好多很久不見的弟兄姊妹 - MIZ`
◆ 天水圍北的ELSA* 曹小寶* 呀芳 ETC.
- 同ELSA* 寶傾計,, 北部的會考生考得不錯喔 :)
- 計埋天南` 有6個會考生取得aB0vE 14分的成績
- 身為會眾的1份子 .. 我為之而感到驕傲>田<
- 一見到呀芳 .. 和她來了一個BIG HUG >333<
- 噢! 我始終沒有寫我的E-mail 給你啦 =口=
- 同呀芳用普通話與一個韓國的姊妹交談

◆ 屯門南的Vivian Yeung n 綺婷*
◆ 香港仔東的彩銀姨* 秀雲姨* 玉燕姨姨
- 很可笑! 秀雲姨以為我今年放榜` 彩銀姨則以為
我今年在IVE畢業*// 其實我是處於2者之間=P
- 與玫E* 彩銀姨談談近況和浩揚仔*...
- 玫E做了我的[代言人] =] 久違了的感覺**}

◆ 乘車回程時, 阿媽話返去有野同我講喎*0*
- 搞到我好W0rrieD* 幾驚返去又俾人sC0lD呀
- 但冇理由丫!- 我問心無愧:; 自問近期沒有暗中
做些不見得光的事情*)) 冇理由會俾人話GAA嘛xDD"
- 呵呵! 原來只是小事一椿>V<" D肥婆真係好L多事 :HATE:



2006 年 8 月 10 日  星期四   陰天


關係好轉了!!* 滿足 分類: 吹水台*

今個星期出足7日灣仔>V<"
星期一至四返工* 星期五至日去大會
日日都要6點幾起身 - 折騰得累透了Zzz"

8月11 - 13日 {得救在望!} 區域大會
@ Queen Elizabeth Stadium
HOLD* 有些事不想被其他人知道,,,
在這裡只會簡短地打便算了-0-"
For further details, Plz go to HKFlash*//

感覺良好=) 原來對我還存在著關心..
關係好轉了!! 但可以維持多久??
{BABE} - 一有事總企妳那裡!-
有甚麼可以告訴我的,, 我實BACKUP你GAA xDD"



2006 年 8 月 9 日  星期三   陰天


經文分享* 分類: 轉貼文章*

{研經計劃} - 呢2日睇緊詩篇18-19篇‥‥
有些經文令我大受激勵 .. 節錄了部份經文,,,*

Psalms Chapter 18
2 - 耶和華是我的山岩、我的城堡,又是救我脫險的主。我的上帝是我的磐石, 我要向他尋求庇護。他是我的盾牌, 是拯救我的角, 又是我的高台。
18 - 我遭難的日子, 他們不斷攻擊我, 耶和華卻支持我。
25 - 忠貞的人, 你對他忠貞﹔純全的人, 你對他純全。
28 - 31* 耶和華啊, 你必親自點亮我的燈﹔我的上帝要照亮我的黑暗。靠著你, 我能衝擊敵軍﹔靠著我的上帝, 我能攀登城牆。上帝的道路完美, 耶和華的話語煉淨。凡向他尋求庇護的, 他都做他們的盾牌。除了耶和華, 誰是上帝呢?除了我們的上帝, 誰是磐石呢?
35, 36 - 你把你的救恩給我作盾牌, 又用右手親自扶持我。你的謙卑使我昌大。你必讓我腳踏寬闊之地, 我的腳踝必不動搖。

 



2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


開心* 滿足 分類: 工作小記*

你曾說過 永遠愛我 最終還是丟下我
全心投入瘋狂愛你
換來一句你已不愛我

終於有時間補打這篇日記了! 不過Details唔多記得6 .. 0nly 打D重點就算嚕‥‥今日都係返工啦 .. 本身要幫AKI做BANK REC. - 有幾張invoices搵極都搵5到.. 做左2日都未做完〃好彩之後Andy叫我幫Multilingual入數 .. 等阿賢做埋D Bank Rec. S0 G00D:) 雖然入數都幾易做 .. BUT有十個文件夾要入 .. 又要做一段日子了*..出去食Lunch wif 同事 .. 吾多記得去邊度食NAA-* 根住要聽Andy講解下點做 .. 等去搵D Files俾我 .. 搞搞下成4點先開工∼"今天最緊要記下的都是晚上的情況 .. 如常地去玫E屋K研究班;; 同阿琴入左玫E間房玩貓貓 .. 第一次參觀玫E間房xDD" 吾係講笑" 我覺得距間房好細 .. 細過我間房HO多 .. 不過一個人訓差吾多啦,..* 哇卡卡 .. 書桌上的照片很美唷 .. I'M LOVIN' IT>333<* 

..[! 有時候我會感覺非常累,,,*