EXAM之後日日o係屋K百無聊賴,, 我就快悶到發MO了..}= 有時想玩電腦 .. 阿嵐同杰仔又話要打機升LV .. ONLY早上有得玩*" NOW我成日屈o係屋K 聽收音機同睇書 .. 睇多次梁珮瑚的[難道一生只可愛一次] .. 遲D睇埋新買戈2本書*..仲有達到MY TARGET - 抽時間睇年鑑>V<"呼,,希望我o係7月前可以搵到工做 .. 咁我就唔洗成日o係屋K咁悶NAA-口-" 無聊得濟 .. 我同我隻小水滴MuiYii=]影相相 .. 佢o既成長度E+有538了,, 就黎去[思春期]NAA∼"唔知佢會變成咩色呢?? 千其5好變黑色呀!!*

|