viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 20 日  星期二   晴天


悶的一天* 分類: 未分類

EXAM之後日日o係屋K百無聊賴,, 我就快悶到發MO了..}= 有時想玩電腦 .. 阿嵐同杰仔又話要打機升LV .. ONLY早上有得玩*" NOW我成日屈o係屋K 聽收音機同睇書 .. 睇多次梁珮瑚的[難道一生只可愛一次] .. 遲D睇埋新買戈2本書*..仲有達到MY TARGET - 抽時間睇年鑑>V<"呼,,希望我o係7月前可以搵到工做 .. 咁我就唔洗成日o係屋K咁悶NAA-口-" 無聊得濟 .. 我同我隻小水滴MuiYii=]影相相 .. 佢o既成長度E+有538了,, 就黎去[思春期]NAA∼"唔知佢會變成咩色呢?? 千其5好變黑色呀!!*



2006 年 6 月 18 日  星期日   陰天


星期日* 滿足 分類: 心情雜記*

今天早上也如往常般出傳道 .. 景蘭姐姐下星期日要帶D學生去旅行 .. 黎5到探愛妙ˋ不過佢好睇得起我 .. 叫我幫佢主持聖經研究 .. 我需要一個成熟的姊妹幫我>V<" 有冇人陪我去探?? 之後就去做逐戶 .. 自己講哂個介紹詞 .. 仲有人捐款TIM-* 接著下午的聚會 .. 下刪一百字-口-" 【浩揚仔搞笑實錄】- 公眾演講戈陣 .. 浩揚仔坐o係地下玩奶樽蓋……掉落地下之後執返 .. 又再掉落地下 .. 之後有幾個人望過黎∼"最後BI超哥收埋左個奶樽蓋 .. 冇得玩嚕><" 仲有佢[砍]到個頭仔2次 .. 應該都唔係好痛 .. 起碼佢冇喊到哇哇聲,..*



2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天


搵野做* 分類: 心情雜記*

o係呢3個月悠長的Summer Holiday,, 我想:::

  • 學日文
  • 學法文
  • 進修Putonghua

不過最大的問題是沒有銀 // 所以我希望找份工作 .. 咁先可以Satisfy my needs .. 同埋有$$俾我買好多好多野〃唉!!* 暑期實習戈份會計文員 .. 幾日都冇消息 .. 睇黎都係冇行GAA喇T^T"於是我呢幾日上左勞工處網頁搵野做 .. 有幾份暑期文員/會計文員幾好 .. SD左我份Resume同求職信去*..可能呢2日係Weekend .. 所以尚未有人Reply .. 希望是但有一份會請我啦>v<"



2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天


二話不說愛上你* 分類: 轉貼文章*

【銅鑼灣鬧市遍佈   無限對情人等過馬路
為何人人尋覓到愛侶 惟獨我仍然一個上路】

【回答我可不可以暫時讓我講出感覺後
 才直說你有男朋友 現在就要走……】

【如若我肯捫心去自問
 其實我想得到你一吻
 然後你承認我
 我是誰的候任
 就算我已鑑定你非好人
 也至少換得到一個烙印】

【小火花擦出了 燒不起
 我愛你未夠深 對不起】



2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天


見工* 無奈 分類: 工作小記*

15歲某1天 戀上[你]*;
18歲某1天 失去[你]
苦澀難忘一世 別個仍難以代替
從前流淚發誓一齊

今天是放假的第1天 .. 10點到就起左身 .. 玩左1陣電腦ˊ1點幾就開始裝身化妝 .. 2.到就準備出去了 .. 事關約左3:30去Jordon見工〃BY WEST RAIL去美孚再轉MTR去佐敦 .. 之前上網睇過D資料 .. 間Account Firm o係恆豐中心附近-* 行到去恆豐中心出面 ..隔離街就T系 [德興街] .. 於是再搵下間野o係邊*0* 上次打黎叫我見工戈個人話地址係[德興街12號興富中心] .. 搵極都搵5到啵 .. 反而見到[佐敦中心]-口-"走入去問Security Guards呢度係咪[德興街12號] .. 佢話係啵 - 咁點解上次戈個人話係[興富中心]GEE??! 早左半粒中 .. 3點1就上到去喇*..之後有人俾左張FORM我填 .. ALL ENGLISH .. 好彩我都識填∼"Oops! 我FORGOT了帶相 .. 好彩5洗相都得>V<" THEN 3.半就入去interview .. 1開始勁驚// 傾傾都OKAY .. 都同佢有EYE CONTACT .. 仲有問有答,..* 我初頭以為係做會計文員 .. 原來係做Com. Sec.*} 做2個月 .. 每個月有$2000 Allowance .. 對我來說已經不錯了_●ABOUT 4點到就IN完了 .. 佢話今晚答覆我喎 .. 唔知會唔會請我呢+】夜晚聚會戈陣都有D心不在焉 .. 成日留意個電話有冇響 .. 看來都是失望而回多了T^T" 佢又話今晚打電話BI我喎 .. 請唔請我同講句丫 .. 唔好叫我o係度白等好5好--*