viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 15 日  星期一   雨天


MONTHLY PLAN* 不安 分類: 吹水台*

呢幾個星期好多野做呀-__________-" 尋晚做功課做到2點半先Zzz" 訓左4粒中ONLY .. 6點半起身做埋D英文*;; 極度SLEEPY .. 搞到上ACC.同BIA都小睡了一會*.. 唔講咁多NAA .. 我要繼續同MGT Project搏鬥呀*0* 星期日晚同今日成日打噴嚏 .. 包左好多粒雲吞∼"依家仲有幾聲咳 .. 死!! 又開始作病了-口-"

;;**;;**;;**;;**;;**;;** 我T系分隔線**;;**;;**;;**;;**;;**;;**;;

原先17/5要ENG Presentation .. 要著SUIT[行政人員套裝]啵 .. 不過這星期是分區監督探訪週 .. 改為星期二, 五聚會 .. 都唔知係好事定壞事*..好o既咪係唔洗再咁趕去聚會 .. 唔好o既咪冇得俾XXX睇我著SUIT的樣子><" 不過昨天Josephine跟我們說 .. ENG改為下星期才Present*;; 咁都好o既 .. 多一個星期俾我地Prepare .. 星期三又唔洗帶裙喎,..*仲可以俾XXX*某人同呀邊個見到我著SUIT的樣子 .. 唔知大家會有咩反應呢xDD"



2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天


TEST DAY* 熱情 分類: 校園生活*

誰沒愛情鬧革命*;

今日晏晝要返學校ENG WRITTEN TEST同BIA TEST哦!; 前日係叫做係咁2溫哂BIA D Formulas .. 今朝集中溫埋D英文 .. 背哂D句子--*溫到12點半到就返學喇 .. 返到SCHOOL戈陣先醒起一個好重要的問題 .. 就係我地o係邊度測英文呢?!! 之前Miss好似冇講過啵 .. 成班都唔知o係邊度測+//於是我地成班企哂o係3樓 .. 後尾先知o係RM 201考喎 .. 成班集體遲到好壯觀++(份野同之前POST-TEST戈份差不多 .. 不過俾上次多左好多野要寫呀 .. 仲要得一粒中作喎:+:" ONLY寫個FINDINGS都用左我唔少時間 .. 當我寫完FINDINGS之後 .. 個阿SIR話得返15 MINS T^T"所以我個Conclusions係作得超求其 .. 諗到乜就寫乜!"] 好可惜最後的Recommendations都係唔夠時間作 .. 今次一定好低分naa .. 希望會PASS啦*;; 我今次作左成4版紙[隔行書寫] .. 本身要求我地作250 WORDS .. 我諗我作左成400字囉+"]事關3.9先TEST BIA .. 於是我就去左LIBRARY溫書同計數*/ 之後就入課室TEST BIA LA .. MCQs*大部份都識o既 .. 有幾題文字題唔多記得"!||Long Q. 第一題本身幾簡單gaa .. 不過Median同Mode條式唔記得點代,./ Standard Deviation* 用Formula計的答案同我用計數機禁到的答案不一樣 .. 都唔知錯左D乜呀:::*至於第二題呢 .. 頭戈PART(10分)就識啦 -- 之後唔識做亦都冇時間 .. 所以我有16分係漏空左 .. BUT I THINK I WILL GET PASS..::"



2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


會員大會* 分類: 校園生活*

我發覺我依家愈來愈冇時間觀念囉 .. 呢個星期日日返學都遲到′明明10.半上堂 .. 我吹到可以10:19分仲o係TSW西鐵站 .. 好彩今日係上Account Lecture jee〃都係HO似平時咁冇乜特別 .. 今日教D野都明明地啦 .. 早左半粒中放-* 本身我諗住溫下BIA .. 不過BI CN權叫我幫手派傳單 .. 叫同學出席會員大會 - 有免費午餐同NEWAY COUPON送*0* 初頭得100多人出席 .. o係我地努力叫人入去下 .. 終於夠左180人-口-"會員大會之後 .. 同CARMEN* CHRISTY食埋[免費午餐]先走 .. 不過D野食好搶手啵*.. 我地只係食左2舊春卷同埋好多o者喱糖 .. 連一盒野飲都冇 .. 好彩BI我搶到1隻雞翼∼"根住我地問評議會阿JOE拎NEWAY COUPON .. 佢見我地識RAINBOW .. 所以每人俾左3張我地xDD" THEN LAW Lecture .. 都係咁啦 - 重點教學 .. 早左半粒中放人,..*本身諗住走佬的 .. 不過我印象中我BIA Seminar唔止走過一堂 .. 所以都係上埋先走_● GEORGE叫我地自己溫書同計數 .. 唔識計冇MOOD計啵 .. 都係返屋K先溫啦+】於是我就o係度嘆[伯朗咖啡] .. 等我今晚有精神溫書 .. 不過飲飲下有D想作嘔-_-"



2006 年 5 月 10 日  星期三   陰天


開心* 驚訝 分類: 校園生活*

流連陌路大街上 欠缺方向
[累了再笑牽強*] 退避放棄這真相
- 從前快樂舊模樣!;
原來幻像是這樣 感動到我迷戀上
照著夢幻鏡中 公主這個敗相

今日都係著聚會的裝束 .. 著左新買的直身裙 .. 很斯文的打扮哩′返到IVE戈陣 .. 見到我班的同學仔YUKI .. 佢問我今晚係唔係去飲〃第一堂中文傳意 .. 今堂冇乜特別啵 .. ONLY講返NOTES-*遲D要做個人研習報告 .. 要訪問有成就的人啵 .. 邊度識D咁o既人呀*0* LunchTime冇出到去食野啵 .. 因為我地要睇Counter - BSM系的BBQ活動-口-"阿福佢地買野返黎BI我地食 .. 同Rainbow一齊食1兜飯 ;; 事關Josephine要出去LWL開會 .. 我地2.半先要上英文*..派返上次文 .. 我有2個Ticks啵 .. 即係最好的Grading xDD"凡上次唔多夠時間作 .. 後部份作得好求其 .. 估5到咁都有2個Ticks啵∼"THEN MGT Lecture .. 都係nTH special .. 之後我就去市中心行街街,..*我想買過把扇呀 .. 不過都唔知買咩公仔好?!! SANRIO系列 - Charmmy Kitty*USAHANA*新幹線 .. 班中的3K+S+J都用緊 .. 我唔想同人撞囉_●呢個SERIES的玉桂狗 .. 我嫌佢個款太幼稚太細個*"至於CHIP'n'DALE戈把呢 .. 我又覺得細把得濟啵 .. 而且$16真係貴左ddd+】如果有PLAYBOY/Lovers House/JACK就好嚕!!* 各位愛我的BABE們 .. 大家有咩意見呀 .. 留個CMs俾我丫--*

之後我就去吉之島超級市場 .. 有好多野都好抵好想買 .. 不過冇咁多$$啵+//Andes薄荷朱古力由原價$16-18 .. 減至$12.9 .. 所以我BUY左一盒++(之後我就BY LRT去屯門 .. o岩o岩走左架751 .. 又要等成6 MINS><" 原先預o岩時間去聚會 .. NOW又遲左naa .. 搞到o係天水圍西鐵站見唔到XXX :+:"不過就見到翠瑤 .. 佢話佢阿媽要去搵玫E夾多次示範 .. 我話佢又有示範牙>V<" 呢3個星期都成19:25先去到聚會所 .. 搞到冇時間食我的晚餐 .. 要聚會開始左先上去乙班食+"]散左會之後 .. 同瑤姐*心姐傾計 .. 又拎心姐D野黎睇 .. 傾左好耐先走人"!|| 很久很久沒這樣真心的笑了 .. 接近2個月沒有真正的開心過 .. 逐漸遺忘了怎樣笑了對嗎*//



2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


MGT* 滿足 分類: 校園生活*

今朝7點半就起身NAA .. 訓左5粒中 - 因為想溫一陣MGT .. ONLY溫左L11的Title--*今日都係同平時差不多時間出門口 .. 不過等架死人506等左好耐 .. 成10:45先返到去_●不過返到去都HO似得好少人咁 .. LAW Seminar .. 都係講Tutorial 啦+】MGT Seminar* Rean MO啦啦話抽學號問書啵 .. 我是第2個幸運兒><"根住就MGT Quiz .. 前面戈幾題就溫到 .. 後面戈幾題就出貓+// THEN 我去電腦室打埋剩餘的少部份MGT Draft .. 順便Print埋出黎*;; 到左2點半到 .. 我地就去Moot Court .. 同Rean傾返個Draft++(首先講左我做戈Part先 .. 我初頭都好驚會俾佢話 .. 因為我好多都係BLOW WATER=) 好彩佢都冇乜點BAN我的IDEA .. OVERALL都算做得唔錯:+:" Natalie話Rean由2:28講到3:14 .. 講左成45 mins .. 之後我就BACK HOME了+"]