viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天


BUSY* 分類: 心情雜記*

死得naa .. 今個月又忙到乜咁喇!!*
 - 日期係幾時交 ;;

  • BIA Project - 7 April [吹到乜都未做過囉-口-"]
  • Account Test - 8 April
  • Interview 外國人- Easter Holiday
  • Law Test*L1 to L8 - 20 April [[好難唷-0-]]
  • Eng. Report - 4月尾
  • BIA Test - 12 May [[呢科食得屎]]
  • Eng. Oral Presentation - 5月中
  • Management Project - 17 May

唔知點解,, 我呢排冇乜溫書Mood ..甚至可以話咩都唔想做*..唉!! D LAW掂都未掂過 .. Contract呢幾課好難呀-* 次次都做LUN錯哂T^T" 俾心機啦呀筠!!*

P.S. 幾時先可以去你屋K呀?? 好耐冇去過naa,..*



2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天


特別大會日* 分類: 情感關係*

20060402*

不施脂粉多好看
自信坦率可愛眼光
視線跟著 直到你放開所有

EYE IS SIMPLE* 保持目光單純 - 特別大會日

今日係特別大會日 .. 6點半就要起身喇 .. 因為我有好多野要整呀ˋ我搞到7:24 先有時間去夾鬈髮 .. 不過7點9要落到去耀泰迴旋處等車naa〃所以我只係好求其咁夾左幾下 .. 效果不太明顯 .. 只有微微的鬈曲*..我搞到成搭8先出門口 .. 落到去o岩o岩好有車 .. 所以冇時間同佢傾計*0* o係車度食早早同埋Zzz"左一陣 .. 都係好似以往咁 .. About 9.到就去到Queen Elizabeth Stadium喇∼"佢好快就落左車 .. 排隊入去戈陣同佢相隔好遠囉 .. 又俾人遮住哂喎-口-" 本身羚姐同瑤姐話我地3個一齊坐 .. 不過我要坐下面的黃色凳 .. 幫手照顧浩揚仔,..* 哇卡卡 .. 玫E佢地坐第2區 .. 我咁我一陣唔好Zzz"同曳曳naa .. 唔係就俾人見到gaa喇 xDD"

好快大會的節目便開始了 .. 都係聽下D聖經演講同寫下筆記咁啦-* 有幾個字的時間 .. 浩揚仔坐左o係地下自己玩 .. 仲成日[new]我隻腳,, 搞到我無啦啦o係度笑+】Then Lunchtime .. My mum整左粥俾我同揚揚 .. 我好快就食完了--* 佢地個個都出哂去出飯 .. 之後我就去搵Elsa傾計 .. 佢話502先生坐o係Zone 6 +// 點解我見唔到佢o既??! 請你不要阻我喜歡你!!* 我憎你不停來為我添加大量情敵++( 有人到左Last minutes先返位囉 .. 真係到左準備開口唱詩先出現 .. 搞到我冇得搵佢傾計:+:" 大會下午的節目 .. 都係咁啦 - 散左會之後 .. 同天水圍南人o係度等左一陣車"!|| BUT我係唔跟車返去gaa .. 又冇同佢傾到計naaT^T" 根住我同My Mum就去行街街喇``* 我o係CWB的一間舖頭見到我想要o個個袋呀 .. $110* 不過冇白色 .. 得橙色同黃色jaa+"]我覺得隻色唔多襯我囉 .. 睇黎都係要上網BID了*;;

OVERALL,, 其實我今日唔多開心囉-_________-"



2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天


愚人節* 驚訝 分類: 心情雜記*

20060401*愚人節快6

假若和氣 或至今 仍沒遠離
到某一天放手 無奈邂逅

今日晏晝同MY MUM去新北江CUT HAIR .. 係MY MUM剪jee .. 我幫手湊住浩揚b′初頭佢都乖乖地gaa .. 不過之後佢扭眼訓 .. 喊得好淒涼〃我o係新北江睇中左個金色BOXING/側咩/斜咩袋 .. 同阿茵戈個差不多的-*我問左個袋幾多$$ .. 要$229囉*0* 咁我寧願上網BID我想要好耐戈個袋嚕 .. $90-160不等jaa*.. THEN夜晚食完飯之後 .. 我同浩揚b一齊坐左o係SOFA .. 我遞高左隻腳黎坐∼"典知佢無啦啦吮我隻腳指囉 .. 笑LUN到我丫 .. BUT佢好似唔多知咩事xDD"

聽日係特別大會日 .. 去伊利沙伯體育館-*初頭知道幾時係大會戈陣 .. 都仲有成3個幾月 .. 估唔到咁快又到naa,..*聽日做老弱傷殘 .. 坐下面戈D黃色椅 .. 其實係要幫手湊浩揚仔jee_●聽日自己1丁友坐下面 .. 可唔可以有人俾D視覺享受我 .. 等我唔好咁悶呀+】今晚[FULL] MASK同埋咩咩 ;; 呀筠 .. 好早D訓naa!!* 聽日6.幾要起身 .. 夾鬈髮同扮令令呀+】想變變做女人 我要變做你天后*}

P.S. 聽日大會之後去MUJI入貨 .. 順便睇下有冇我想要的白金BOXING袋+//



2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天


沒主題* 驚訝 分類: 校園生活*

至於星期2呢 .. 第一堂Law Seminar* 事隔太耐 .. 唔多記得喇 .. 都係對HW同講書啦--*我o係度睇MGT D notes .. 有次Betty Lau行左過黎 .. 好彩佢冇鬧我jee [呼]+//Then MGT Seminar .. 冇溫過書囉係 .. Luckily, Rean話今次Quiz唔計分++( BUT我都有出CAT .. 將D Notes擺哂o係櫃筒度 .. Rean發現唔到啵*0* [[我都唔知打5打出黎好 .. 因為有會眾的弟兄姊妹睇我XANGA .. 我驚會俾人話囉"]] 放左學之後 .. 我就去C0mpuTeR Room搞掂埋個中文傳意PPT .. 做到2.半走人+"] 星期3* 本身今日到我Present中文傳意的 .. 典知我隻CD開唔到喎 (瘀死-_-") 唔知點解會咁的 .. 不過咁都好gee .. 可以遲D先講xDD" 下個星期3清明節假期 .. 即係2個禮拜後4月12日先Present"!||



2006 年 3 月 25 日  星期六   晴天


MGT* 分類: 校園生活*

尋晚溫MGT溫到3點先訓 .. 今朝6.半起身再溫過′呢2日TOTAL訓左9個幾中jaa…之前考MKT戈陣 .. 我要沖杯coffee飲捱到2點幾〃呢2日我唔洗飲coffee都捱到去3點 .. 我發覺我愈來愈勁naa-*Then就返IVE Test啦 .. 測一粒中* 930 - 1030*0* 40 MCQs - 有5-6題o係書度出的 .. 不過我冇BUY書 .. 所以唔係好識*..另外有2題好Tricky囉 .. 問Tactical Plans同Operational Plans-口-" 我記得份Notes明明係寫Tactical Plans, also called Operational Plans .. 咁2個即係一樣啦∼"點解有2題MCs都有Tactical Plans同Operational Plans俾你揀 .. 究竟有咩分別呢,..*至於Long Q呢 .. 之前講左係出MBO .. 所以好比 機去溫_●不過7分戈Part steps .. 我唔係好知要答邊度??! 而且呢度溫得唔係好熟 .. 寫左好少野jaa+】最尾戈Part仲好笑 .. 前面MC有得抄4個points囉 .. 其餘2個Points又寫得o岩喎--*所以Long Q.都有信心拎到13/20 .. BUT D MCs就麻麻地啦 .. 都唔知o岩唔o岩到30/40+//希望我o岩到31-32題 .. 咁我應該都有機會Distinction的xDD"