

補打20060315* [[Extract Version]]
今日篇日記又係要補打的 .. 開心的東西要專 記起嘛′之前上堂D野就唔o係度多講naa .. 反正我都唔記得哂luu〃只係想打返晚上聚會的情況 .. BY WEST RAIL戈陣見唔到 啵><"去到聚會所戈陣 .. 用普通話叫玫姨全名-*之後我*玫E同采瑤用普通話交談*..有人o係度唱歌喎 .. 根住玫E唔知做咩事 .. 無啦啦o係度唱歌喎 .. 應該得我同采瑤聽到-333-若是你唱歌,,我或許可感覺仲多∼"不過唔知佢唱咩歌啵 .. 冇辦法naa .. 大家年代唔同嘛xDD" 好快聚會就開始了 .. 有好好的視覺享受 .. 又成日望住佢囉,..*

喜歡看你走路充滿自信
說話時候你的專注眼神
溫柔的表情笑容裡的天真
之後[[課堂練習]] .. 我地就上乙班了** 4號演講 - 初頭我見佢ONLY寫左大綱 .. 仲以為佢留意[即席陳述//運用大綱tim_●原來佢係留意[儀容得體]* 真係好勁naa你!!* 成個演講入哂腦 .. 比著我一定唔得囉+】根住講演講戈陣 .. 我都唔知我講成點呀 .. 唔知講得快唔快+夠唔夠大聲--*EYES CONTACT .. 好開 喎 .. 成個演講o係度對望=]*演講完左之後 .. 我好想問下玫E個Timing係點 .. 不過唔敢問佢啵++( 之後都應該nTH special了"!||
P.S. Oops, 死喇 .. 我發覺我又好似咩咩咩 囉-口-"


|