viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天


好開心* 疑惑 分類: 情感關係*

補打20060315* [[Extract Version]]

今日篇日記又係要補打的 .. 開心的東西要專 記起嘛′之前上堂D野就唔o係度多講naa .. 反正我都唔記得哂luu〃只係想打返晚上聚會的情況 .. BY WEST RAIL戈陣見唔到 啵><"去到聚會所戈陣 .. 用普通話叫玫姨全名-*之後我*玫E同采瑤用普通話交談*..有人o係度唱歌喎 .. 根住玫E唔知做咩事 .. 無啦啦o係度唱歌喎 .. 應該得我同采瑤聽到-333-若是你唱歌,,我或許可感覺仲多∼"不過唔知佢唱咩歌啵 .. 冇辦法naa .. 大家年代唔同嘛xDD" 好快聚會就開始了 .. 有好好的視覺享受 .. 又成日望住佢囉,..*

喜歡看你走路充滿自信
說話時候專注眼神

溫柔的表情笑容裡的天真

之後[[課堂練習]] .. 我地就上乙班了** 4號演講 - 初頭我見佢ONLY寫左大綱 .. 仲以為佢留意[即席陳述//運用大綱tim_●原來佢係留意[儀容得體]* 真係好勁naa你!!* 成個演講入哂腦 .. 比著我一定唔得囉+】根住講演講戈陣 .. 我都唔知我講成點呀 .. 唔知講得快唔快+夠唔夠大聲--*EYES CONTACT .. 好開 .. 成個演講o係度對望=]*演講完左之後 .. 我好想問下玫E個Timing係點 .. 不過唔敢問佢啵++( 之後都應該nTH special了"!||

P.S. Oops, 死喇 .. 我發覺我又好似咩咩咩 囉-口-"



2006 年 3 月 14 日  星期二   晴天


生日* 分類: 校園生活*

事關上個星期太多野做naa .. 都冇時間打日記 .. NOW得閒補打返先′今日咁緊要 .. 梗係要打返去啦 .. 留返個美好的回憶嘛xDD" 今日係我同小云的18歲大壽暨白色情人節 .. 我也是如常地回校上課〃nTH sPeciaL .. 只係今堂MGT都係要QUIZ*0* BUT我尋晚都冇乜 機溫書 .. 到12.就開ICQ同MSN .. 等收大家句[生日快樂]-*上完堂之後 .. 我就去搵Hilda*阿福佢地……本身我地諗住去唱K gaa .. 不過一陣Hilda同Rainbow佢地仲要上堂 .. 所以只係1齊食飯jaa*..事關佢地得一粒中lunch .. 所以我地去左山景一間茶餐廳食jaa .. 不緊要吧∼"今餐唔洗我俾$$ .. 多謝Hilda同Rainbow!!*

之後就同阿福去市中心 .. 佢陪我去BUY MARK SIX ;; 有樣野令我同阿福都感到驚訝 .. 就係我入去戈陣 .. 竟然冇人查我身分證囉,..*乜我個樣呢排老左好多咩?!! 買6合彩冇俾人查身分證 .. 出街又有人向sell信用卡-口-"咁係好定唔好?!! 即係我個樣由15歲變返個似18歲的樣子了嗎_●[[其實我唔知打唔打呢段野出黎好 .. 因為會眾有D弟兄姊妹有我個XANGA的 .. 我驚會俾人話囉-_-]] 之後周圍兜左陣 .. 行行下見到有條女勁高 .. 仲要著高跟鞋喎+】條女又高又瘦 .. 應該有18幾cm .. 勁羨慕囉--*根住等埋Rainbow同小朋友過黎 .. 我地去左影卡=D Then我地一齊行街街 .. o係Delifrance坐左吹水+// 我o係一間舖頭睇中左對AP遮仔中筒鞋[粉紅色]-$239 .. 我E+想BUY呢對多過$299的I.T. Mickey++( 行到about 5.幾到 .. 我地就搭車返去naa .. 同小朋友講起小水滴:+:" 哇卡卡 .. 夜晚對6合彩 .. 有2注中每注各中1個字"!||



特別嗚謝* 驚訝 分類: 吹水台*

IVE的朋友仔們 .. 好多謝你地份禮物!!* Donald Duck + Chip 'N' Dale音樂盒 .. 我好中2呀 xDD"

多謝你地句[生日快樂]呀-*

手機短訊 - Elsa* Rainbow
親口說的 - 小寶*LILY* Dephane* Joanna* Hilda*Rainbow*小朋友*阿福*阿豪
留言板板 - 宛兒*KOYI*蛋蛋
ICQ - Winnie*Kuen*粉C
MSN - 宛兒*小云*晴晴*KAMI*Eunice
XANGA's Comments - PLE*癲紙-[MON]*Kuen

應該得咁多 .. ICQ同MSN唔知有冇寫漏*0*估唔到粉C同身在美國的Monique都會同我講HAPI B-DAY .. 我很感動喔xDD" 點解KAPO同何何佢地冇搵我gee?!! 因為上晝戈時 .. 我個電話神神地 .. 人地打唔到俾我,..*

KWAN 你都18喇 比D心機
越黎越靚 越黎越高 越黎越醒 越黎越開心 越黎越多人媾 XD
ANYWAY 最近要開心

FROM  小云*"

阿筠生日快樂>3<!

阿筠你都要開開心心, 身體健康呀*
你好似讀緊IVE呀可! 希望你比心機喇, 加油XD
讀完個課程出黎搵份好工, 生活愉快*

FROM  可可特*



(★! 大日子} 愉快 分類: 心情雜記*

20060314* (★! 大日子}

今天T系我同SIU云的大日子* 18歲大壽 -- 生日快樂=]* 明哥哥生日快樂 - 仲有祝大家白色情人節快樂∼"{點解今日冇人回禮俾我o既??!} 哇卡卡 - 18歲喇 .. 可以睇3級片同買MARK SIX喇!!* 真真正正是個成人了 .. 諗野唔好再咁幼稚 .. 同埋唔好咁易唔開心喇*..小云,, 我祝我同你開開心心*心想事成 .. 仲有增肥成功 .. 為目標90磅進發xDD" 最後我祝小云你會考成功 .. ADD OIL .. 要考好D呀*))

__..成人年紀今天但求成年人對待"*】

人大了我應當 一早慣了 沒有護航
成年後 什麼都不可再 有成人遷就

可見將來 日子總會有 順逆流
[請不要再迫我做大人]*
年月卻太狠心 催促上課 學會獨行
幾千噸責任 冰冷像校訓

其實我唔想咁快大個 .. 我唔想咁快18歲囉-口-"

For Further details - EDIT LATER -



2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天


成績表* 分類: 校園生活*

20060313*

我還記得我們的約定
我比以前還更愛你

今日返11.半 - 第1堂係Accounts Seminar′Richard Lam黎派成績表 .. 唔知點解我今次一D緊張的心情也沒有 .. 只是以平常心去面對〃可能係因為之前已經知道自己冇FAIL .. 亦大概估到自己o既成績係點 .. 所以我今次竟然丁點兒擔 也沒有*0*之後就繼續上堂喇 .. 又要CHECK功課了-口-"今次D Concepts很艱深 .. 係A-Level D數黎gaa ;; 而且我只係好求其寫低左D Concepts個名 .. 冇詳細解釋到*..所以當Alfred問有冇人有做戈陣 .. 我都冇舉到手 .. 就豪一次咁大把俾佢啦∼"Then Lunch .. 同女人*小朋友*阿福佢地食-*我食到成1.8先返到學校 .. 仲諗住會遲到 .. 典知仲未入得去啵,..*根住BIA Lecture .. nTH special .. 又係講返上年學過D野_●有冇人識計Mean Absolute Deviation [[MAD*平均絕對偏差]] .. 我諗極都諗唔掂+】上完BIA戈陣 .. Benny Wong打俾我 .. 叫我落去SAO室搵佢--*佢話我上次Key Skills Presentation做得唔錯啵 .. 叫我做多次Demonstration - 示範俾其他同學睇 .. 真係O哂咀囉我*0* 我呢D面對群眾就好緊張 .. 講野嚴重口吃+口窒窒o既人 .. 佢竟然都叫我做Demonstration囉+//我同佢講 :: 最好唔好啦 .. 所以佢最後都冇搵我做 .. 仲有佢終於俾返份Key Skills Portfolio我了++(