viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 8 日  星期六   晴天


會計* 分類: 校園生活*

捱盡黑夜便可看得到晨曦
這刻充滿困難 何必驚?!!
我相信際遇如一面鏡 代替哭聲``*
情願坐著怨幾聲 還是努力搏取拍掌聲

因為要溫LAW的關係 .. 成個幾禮拜都冇打日記naaˋ依家終於得閒補打返喇 - 事隔太耐 .. 都唔多記得做過D咩喇〃今日要返學校Test Account .. 11:00測到12:30 .. 聽阿SIR講做左第2題Ratio先-*計數部份就應該冇問題 .. 係解釋Profitability戈度有D字唔記得左*0*第2題用左4個字去做 .. 我初頭都有D怯 .. 驚會唔夠時間做第1題 - Limited Company-口-"我覺得呢題唔係難囉 .. 同平時做戈D差不多 .. 冇乜地方係[陰]你*..o係我做做下P/L的時候 .. 某同學的手提電話響起了 .. 在半小時內斷斷續續響了不下7次∼"差不多做完B/S時 .. 又到左緊張的時刻了 .. 究竟會唔會Balance到呢?? 繼上次EXAM後 .. 又再一次Balance到條數 .. 極度Satisfaction,..*做完之後仲有10 mins剩 .. 我對今次Test好有信  xDD" 成份卷ONLY得4分Profitability唔多記得 .. 其他部份應該OKAY .. I hope that I can get above 90 marks_● 返到屋K抖左陣之後 .. 晏晝就做埋份Account Assignment佢+】第一題Limited Company .. Balance到個數 ;; 第2題Manufacturing .. 睇落就冇乜問題 .. 不過我都唔知計得o岩唔o岩呀--*仲記得上個SEM交Assignment之前的一天 .. 有數位同學問我Account .. 我諗今個SEM唔會再有人問我gaa喇+//



2006 年 4 月 7 日  星期五   陰天


日記* 分類: 吹水台*

聽日Account Test - Limited Company同Accounting Ratios′對我來說都不是太困難,, 背哂D Ratio同睇過Limited C0mpany個F0rMaT〃仲有計過幾題數 .. 應該足以應付測驗的-*提自己:: 要記得Proposed Dividend點計!!* 千其唔好眼大睇過龍 .. 睇漏D items呀*0* 個半中頭做兩題都OKAY啦 .. Ratio戈題希望可以在15-20 Mins內完成 .. 咁就夠時間做埋條Limited Company*..到時自己小 D naa .. GOD BLESS US xDD" 各位同學加油呀∼"I hope that I can get good results in this subjects -//

夜晚就去書籍研究班 .. E+天耀研究班勁多人囉 .. Alm0St唔夠位坐囉,..*今日個個都黎齊哂 .. 有27個人呀!!* 要侯姨姨連張琴凳都拎埋出黎坐_●如果楠彤一家都黎埋 .. 咁就仲多人naa =D 本身黃姊妹同一個囡話會黎gaa .. 不過佢地搵唔到耀澤樓 .. 所以就冇黎到喇+】研究班的弟兄姊妹很好哦 .. 初頭諗住佢地一家會黎 .. 為他們預備了食物歡迎他們--*有侯叔叔的2打西餅* 潔玲姨的蕃薯芋頭糖水 .. 同埋鄭姨姨的木瓜 .. 好多野食呀+//我仲諗住楠彤佢地會黎 .. 咁我就有機會同佢地交往下 .. 熟悉一下她們了++(E+天耀研究班陣容鼎盛喔 .. 某研究班廿人都冇呀 .. 唔知遲D唔會唔分研究班呢:+:" 嘰嘰 .. 你估下我想調去邊研究班?? 不過個時間唔多o岩我啵+"]



2006 年 4 月 6 日  星期四   陰天


BIA PROJECT* 不安 分類: 校園生活*

在這刻方知當初真太在意
So Sweet 有你真福氣 感覺一致

尋晚病到咁 .. 我都驚今日返唔到學 .. 好彩訓醒教之後咩事都冇ˋ因為Account E+教D野 .. 我之前未學過gaa .. 我唔返會驚跟唔上〃另外LAW就更加啦 .. D野咁深 .. 到時一定跟不上囉-*不過今堂Account .. Anthony冇教新野喎 .. 同我地溫下星期6的Test*0* 講左一粒中就走得 .. 於是我地6個就去做電腦室做BIA Project .. 事關聽日就係死線naa-口-"我負責做Findings .. 分析返D data…其實都唔係咁難gee .. 可以跟返英文D notes咁寫 .. 所以D英文唔會咁爛*..不過D量就比較多 .. 有成11個Charts要寫 ;; 因為我地有好多野未搞掂 .. 所以Lunch佢地落去Canteen食左個3文治jaa∼"而我就冇落到去 .. 因為我想繼續做埋D野先 .. THX Lily幫我買3文治xDD"到左About 1.半, 我地唔知上唔上中文傳意好 .. 最後佢地都決定去上堂,..*佢地5個落去上堂先 .. 而我就食左1件Sandwich先落去 .. BUT我戈陣唔覺得Hungry_●今堂中文傳意我終於有份講野喇 .. 我第1次俾Ms.抽中jaa .. 我講左一句野jaa啵+】

之後就上LAW .. 第1個中頭就講Test D野-* 第2個中頭就教書 .. 不過個電腦開5到啵 .. 只係教左2頁Notes--*Then BIA Seminar .. George叫我地計數 .. but 我地好多人都冇份題目囉+//我地6個同YUKI佢地4個一齊坐 .. 有講有笑 .. George行過黎話我地++(到左5.到 .. George帶我地全班去RM 438做問卷 .. AB0uT學校的設施:+:"之後我地6個就去電腦室 .. 繼續做BIA Project ;; 個Findings就打好左 .. 不過仲有幾個Charts未寫 .. 好彩有佢地幫我手+"] 佢地5個做到6點過D就走喇 .. 而我就執埋個Findings去 .. 同埋玩左陣電腦"!||7點中走人 .. 第一次咁夜先走囉 .. 返到屋K就有飯食喇xDD"



2006 年 4 月 5 日  星期三   晴天


日記*UPDATED 分類: 心情雜記*

About 2.到 .. 我開始覺得好累好頭痛 .. Zzz"左幾個字+】之後就開始溫Accounting Ratio .. 唔知點解出完鄉村之後 .. 我feel到個人好累好辛苦--*溫左一陣又頭痛 .. 又充滿倦意 .. 溫溫下又想訓覺+//我今天的進度超慢耶 .. 溫溫下又出左廳C TV .. 搞到溫左成個下晝先溫到Profitability-W-" 晚上亦如往常的去聚會 .. 其實我唔係好舒服囉 .. BY LRT戈陣坐低都訓得著++( MY MUM晤我洗唔洗返屋k .. 不過我都係照去聚會-* 聚會戈陣又好似好左D咁啵 .. 起碼都冇成日中眼訓:+:"散左會之後 .. 我同XXX講[我今朝出完鄉村之後 .. 覺得好辛苦好唔舒服] .. 佢只係淡然的回應了一句是嗎"!|| 丁點兒關心安慰的說話也沒有 .. 在這個世界上 .. 沒有人會可憐我><"我諗就算我病到就黎死 .. 都冇人會理會我囉+"]返到屋K之後 .. 本身想溫一陣Account的 .. 不過溫溫下又訓左半粒中*;;之後睇睇下[勁歌金曲] .. 好呆滯地坐左o係SOFA度 .. 個樣好似就黎暈低咁囉*" THEN 食左粒特效藥 .. 訓覺Zzz" That's all =D

P.S. 今日終於見到楠彤佢地naa .. 佢地係Twins黎gaa xDD" 我平時都好少接觸到Twins .. 對佢地幾有interest .. 藉此機會可以認識她們..::*不過今天未有機會和她們交往 .. 佢地仲同我一個研究班tim*} 希望可以同佢地更加熟悉 .. BUT之前佢地好似唔係咁中2我咁]]]*

P.S 2: 今日收到學生演講的委派 - 5月3日講出 .. 題目是[以賽亞書60:22 對我們今天有甚麼意義],, 沒有資料來源*))唉! 我4月咁鬼多野做 .. Projects* Tests* Assignments將4月的schedule排得滿滿的 .. 所以我知我冇時間搞演講×ΙΙ 而且MY MUM都agree我咁做 .. 就係叫唐弟兄delay我的演講 .. 好彩佢都肯jee``* 佢話6月先安排俾我 (6月好似Final Exam喇啵) 於是我就成半年都冇講過演講喇//,,



出鄉村* 分類: 心情雜記*

20060405*

散步是最近的餘興節目
看著我的心跟無聊去遠足
愛情離開了之後 孤單跑過來的速度
[你不屬於我了*我並沒有哭]

今日係公眾假期 - 出鄉村 .. 約左9點o係塘坊村輕鐵站等 .. 我成9點先出門口ˊ今日有好多人出呀 .. 尋晚約好左同景蘭姐姐做 ;; 戈度ddd 屋都裝修得幾令gaa .. 好多間屋的門口都有好些擺設-*還種了植物和鋪了些地磚 .. 像是為自己圍下地盤〃我探到一個頗友善的先生 .. But佢要tum 1歲的BB訓覺 .. 所以只留下了單張-口-" 聽其他人講 .. 原來今日仲有多D人出gaa .. 有一批人出左洪水橋戈邊*.. 原來XXX出左洪水橋戈邊囉 .. 唔怪得唔見佢啦 .. 仲以為佢今日冇出tim∼"抵死丫你 .. 今日搞咁耐先出門口 .. 搞到見唔到佢喇-口-" 可能D人一早就去左拜山 .. 所以遇到唔係好多人jaa ;; 譚姨姨佢地講左D關於人名的笑話俾我地聽 .. 陸浩昌請到5號窗 .. 佢地話呢個係真人真事 xDD" 我今日俾蚊針左4,5粒 .. o係差不多做完戈陣先覺得痕 // 比以前同XXX出鄉村戈陣好好多 .. 以前對腳俾蚊針到花哂,..*做到12點過D .. 我地就BY LRT返天水圍喇_●P.S. 其間景蘭姐姐同個先生講緊 .. 無啦啦有隻冇綁o既狗o係我後面:::" 關小姐,, 我好驚囉吾該 .. 我好驚隻狗會咬我T^T"