About 2.到 .. 我開始覺得好累好頭痛 .. Zzz"左幾個字+】之後就開始溫Accounting Ratio .. 唔知點解出完鄉村之後 .. 我feel到個人好累好辛苦--*溫左一陣又頭痛 .. 又充滿倦意 .. 溫溫下又想訓覺+//我今天的進度超慢耶 .. 溫溫下又出左廳C TV .. 搞到溫左成個下晝先溫到Profitability-W-" 晚上亦如往常的去聚會 .. 其實我唔係好舒服囉 .. BY LRT戈陣坐低都訓得著++( MY MUM晤我洗唔洗返屋k .. 不過我都係照去聚會-* 聚會戈陣又好似好左D咁啵 .. 起碼都冇成日中眼訓:+:"散左會之後 .. 我同XXX講[我今朝出完鄉村之後 .. 覺得好辛苦好唔舒服] .. 佢只係淡然的回應了一句是嗎"!|| 丁點兒關心安慰的說話也沒有 .. 在這個世界上 .. 沒有人會可憐我><"我諗就算我病到就黎死 .. 都冇人會理會我囉+"]返到屋K之後 .. 本身想溫一陣Account的 .. 不過溫溫下又訓左半粒中*;;之後睇睇下[勁歌金曲] .. 好呆滯地坐左o係SOFA度 .. 個樣好似就黎暈低咁囉*" THEN 食左粒特效藥 .. 訓覺Zzz" That's all =D
P.S. 今日終於見到楠彤佢地naa .. 佢地係Twins黎gaa xDD" 我平時都好少接觸到Twins .. 對佢地幾有interest .. 藉此機會可以認識她們..::*不過今天未有機會和她們交往 .. 佢地仲同我一個研究班tim*} 希望可以同佢地更加熟悉 .. BUT之前佢地好似唔係咁中2我咁]]]*
P.S 2: 今日收到學生演講的委派 - 5月3日講出 .. 題目是[以賽亞書60:22 對我們今天有甚麼意義],, 沒有資料來源*))唉! 我4月咁鬼多野做 .. Projects* Tests* Assignments將4月的schedule排得滿滿的 .. 所以我知我冇時間搞演講×ΙΙ 而且MY MUM都agree我咁做 .. 就係叫唐弟兄delay我的演講 .. 好彩佢都肯jee``* 佢話6月先安排俾我 (6月好似Final Exam喇啵) 於是我就成半年都冇講過演講喇//,, |