viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天


LAW* 鬱悶 分類: 未分類

從來幸福與我 彼此隔了千米
得不到一切我慣了未絕望 為何又跌低
天黑黑 孤單中走向世界 
深知關心不可買

事關LAW仲有好多未溫 .. 所以最後冇去到天盛研究班T^T" 鬼叫自己前幾日咁懶咩 .. 成日掛住睇電視 .. 卒之溫到凌晨3.先去Zzz" 6點起身再溫多次SOGO .. 同埋睇多次LEC. 2 .. 大概8.半就返學了*..返到IVE再睇下Electronic Contract .. 不過因為某D事 .. 搞到我心情唔好 .. SORRY HILDA n CHRISTY>V<"之後就要入HALL考試了 .. 真係唔想多入去囉 .. 因為根本都未溫哂書∼"MCQs 就好有把握 .. 全部都係Ms.俾戈D TIPS .. 如果拎哂40分就好嚕,..*不過LONG Q.就死得慘烈了 .. 題題都ONLY識做第1 PART .. 根本唔夠揀囉><" LEC 2 - Precedent的Adv.同Disadv. 冇溫過 - 14分 .. 所以冇做到呢題_●CECO的Reasonableness又冇背到 .. 抵死丫!! Ms話戈度要熟讀又唔背 .. 咁咪白白冇哂12分囉+】成份Long Q.得8+8+5係有把握拎足分 .. 所以我決定[以小博大] .. 局住要答戈2題CASE--*1題12分*1題15分 .. 都係BLOW WATER JAA .. 希望執到幾分啦+//唉!! 好彩TEST拉到分 .. 希望博到個Credit返舉黎啦 .. Distinction對我來說簡直是妄想*0* 11:10* 我舉手早走 .. 因為我真係諗唔到野寫 .. 再o係度[磨]都冇用++(本身呀福佢地話去碌LING的 .. 不過LILY*小寶佢地話要WAIT FOR SOMEONE .. 於是我就返屋K了 .. o係天水圍西鐵站見到Winnie Choi啵:+:"



暑期實習* 驚訝 分類: 心情雜記*

好知己 好姊妹 那裡會 談情感
不牽手 不親咀
但是亦 能陪我 下半生

GOOD NEWS! o係考試之前戈幾日 .. Ms. Grace Chu 打黎我屋K搵我 .. 話我之前報名參加了暑期實習計劃′考慮叫我去一間Account Firm度實習 .. 叫我SEND MY RESUME(履歷表)俾佢 .. 由佢幫我交俾間FIRM〃㊣死了!! 我初頭仲以為咁耐都冇通知 .. 諗住冇回音gaa喇-* 於是我就在抽空整我的RESUME .. 過2日間FIRM就打黎叫我6月14日去見工=]*

【暑期實習訓練計劃】
陳道銘會計師事務所 D.M. Chan & Co.
地址: 九龍佐敦德興街12號興富中心7樓702-704室

希望見得成啦!!* Although 只係暑期實習 .. ONLY得千幾至$2000 Allowance - BUT我唔介意 .. 反正我又唔係等$$洗*..其實我主要都係想gain relevant experience .. 咁我讀完呢個COURSE之後呢 .. 就會較易於搵野做了xDD" 講真我都有D Worried .. 學術上的Account 我就話掂jee .. 但工作上就好唔同∼"我驚自己應付唔黎><" 而且唔知D同事好唔好 .. 好驚同佢地相處唔黎 .. 我好怕辦公室的人事鬥爭-口-" 另外我之前問過蓉蓉 .. 原來佢都係去呢間FIRM見啵,..*是敵?是友? 兩個只能活一個? 定係兩個都有得去實習呢_●



2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天


壽司占卜* 分類: 星座占卜*

COPY FROM 小寶's XANGA-*

愛情:一味追求浪漫,不在乎天長地久,只在乎曾經擁有。
金錢:常常會送禮物給人,正所謂小財不出,大財不入。
事業:做事緊守本分,原則是不求有功,但求無過。
家庭:渴望有一個安穩的家庭。
理想:默默付出,無怨無悔,沒功勞也有苦勞。
性格:真正喜歡做事的人,做什麼都有目標。
工作:有藝術天份,尤其適合用心的工作。
財運:基本上很節儉,不亂花錢,會擁有自己的物業。
交友:願意打開心房,朋友雖少但都是知已。

http://home.kimo.com.tw/ewormeworm/city/fate/03/sushi.htm



2006 年 6 月 9 日  星期五   雨天


BIA* 鬱悶 分類: 校園生活*

留住你 會否比分開更好
還是我需要畫上句號
喜歡你便要懂得習慣這一套

今日考BIA .. 等506戈陣 .. 見到勁多系會人 - SARAH*ENTER呀福*小斑*呀SZE*HILDA*CARMEN同CHRISTY′返到IVE戈陣 .. 再睇左一陣NOTES就入HALL考試了 .. 同SARAH第一個入HALL〃THEN 我地去籃球架戈度放低戈袋啦 .. 我1路拎野1路行過去 .. 而個籃球架就o岩o岩去到我對眼-* 我差D[砍]埋去 .. HO彩冇撞埋去JAA .. 如果唔係眼鏡都撞爆就PK了*0* 之後就考BIA了 .. D MC難到嘔喎 .. 我諗我識答5-6題囉-口-" 同埋連續幾題的答案都係一樣 .. 我驚IVE唔知係咪好唔會考咁 .. 連續5題的答案一樣會冇分*..SHORT Q.就還可以啦 .. 之前講到明出邊幾課 .. 所以都識做o既∼"LONG Q. 揀左1同3 .. 第1題應該可以拎足20分 .. 第3題就有D唔識,..*收左卷之後我至發覺TIME SERIES有D野計錯左 .. 最尾ADJUSTMENT應該係除100 gaa嘛 .. 我除左1000囉T^T" 搞到個數變左8百幾 .. 初頭我都覺得有D唔妥 .. 但又唔知自己計錯咩喎_●我諗我今次都係我50分到 .. 不過我都預左gaa啦``*根住我就上電腦室打埋份中文報告 .. 寫左1千700幾字JAA啵 .. 做到2點到就走人了+】



2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天


沒甚麼* 分類: 吹水台*

終於考完Account同MGT了!!*  
真不枉我閉關修練了2 WEEKS* 努力沒有白費xDD"
兩科都發揮到平時的水準 - 應該拎到80 Marks Or Above0*

嘰嘰 .. 聽到IVE同學講// 同埋睇到佢地o既日記,,,
好多都話LONG Q TIP唔中 .. 又話草定$$補考*..
其實
我有D心涼 - 我T系咪好黑心呢??
記得嚴SIR講過 .. 當考試戈陣見到好多人早走∼"
聽到好多人話唔識 ;; 而你自己又識的話 ..
這是值得高興的事 .. 因為將會有好多人墊底,..*

仲有BIA同LAW jaa - 各位IVE同學仔加油呀=]
LAW要努力呀*; 如果有TEST咁高分就好了 [發夢中]