1]* 牙肉腫痛 - 痛左幾日* 要食止痛藥先好D ><" 媽媽話BECOZ我太大壓力,, 又成日唔夠訓 .. 搞到虛火,..*
2]* 失眠 - 溫MGT溫到凌晨3:15 .. 6:15起身再溫過-* ONLY訓左3粒中Zzz" 本身晏晝都有D倦意 .. 點知夜晚沖完涼就好精神@@" 成晚訓唔著* 輾轉反側* 訓下醒下∼"
3]* 找不到空碟燒碟 - FOR中文傳意的報告 [我到左今晚11點先發現;; 不過聽日要交喇BOO -_-]
愛上你 卻令我這麼的生氣 你知道嗎 我如何吞聲忍氣 放棄你 自問我不甘心拋棄 再愛一次 會否更可悲
星期三晚聚會結束後 .. 所有報名幫手區域大會清潔的弟兄姊妹上乙班開會 .. 會眾的年青人很踴躍參與清潔哩-V-"天水圍會眾負責第9區TOILET清潔 .. 我地連第9區o係邊都5知 .. 玫E話第9區直情係黃色凳戈度,..*根住就講下我地有咩Duties .. 勁多笑料 .. 我地個個都有好多問題要問_●到時我地每人要帶備舊布1條(沾上滴露)*膠袋1個*手套*口罩同襟章套 .. 點解要帶口罩GEE?? 係咪我地要WEAR MASK黎做清潔+】有人問帶膠袋有咩用 .. 李叔叔話IF到時有人嘔 .. 就隊個膠袋過去 - 笑到我地丫--*午膳時間清潔工人不在場 .. 要有D人留低幫手清潔 .. 有D人話要出去午膳喎+//我好乖地肯留低幫手清潔 .. 好彩到時會有其他姊妹幫我地手*" 星期6散會後有香港島區的弟兄姊妹做大清潔 .. 咁佢地可以早走NAA .. 而星期日就沒有安排++(所以我地星期日散會前40 Mins就要去做大清潔 .. 阿琴問呀秀:咁我地咪唔洗聽大會的資料*} 呀秀竟然話係 .. 仲話分部鼓勵我地去多次9月份的大會 .. 我地聽完之後十分無奈-口-" 我地想用筆DROP低返D NOTES .. 不過我地個個都冇筆 .. 玫E示意我地咬手指* 滴血寫字:+:"會議大概開了20 Mins就結束了 .. 第1次留到成10點先走 .. 成群弟兄姊妹BY WEST RAIL+"]
今日考MGT了 .. 我HO似俾人洗左腦咁??! 完全5記得Lect 6溫過D乜囉-口-" 呢課出左好多MCQs呀 .. 諗諗下終於記得L6講D乜 ,, 唔知可唔可以拎到20/30呢*..CASE STUDY* 出哂Lect 9 .. o個5個STAGE仲有20分TIM .. 所以我感到很安心xDD" 係Groups戈度唔多肯定 .. BUT我都仲有印象 .. 呢Part有25/30係袋袋平安∼"Long Q. 2揀3 .. 3題都識答 .. 第1題出Decision Making Process* Rational Modal,..*搭車戈陣先溫完 .. 記憶猶新 .. 有把握可以拎足20分_●本身我答左第2題* Hawthorne Effects .. BUT有2個Points唔記得左 .. 而且我覺得我好似答左好少野咁><" 驚拎唔足分 .. 於是我就答第3題 .. 至少我有把握拎到16/20+】講真初頭我都HO擔心MGT呢科 .. 不過考完之後勁開心囉 .. 因為我有信心拎到80 oR aB0vE--*
愛上你太可笑嗎 連自己都不相信 心中有萬個問號 為何從未互相傾訴 然而對你百般討好 一切也會為你做到 只不過渴望回報 而你當沒看到
夜晚就去天盛研究班了 .. 感覺良好// 志超哥哥俾條KEY浩揚仔玩 .. 浩揚仔掉左落地下-* 玫E話佢整花個地下 .. 要浩揚仔賠;; 之後研究班便開始了 .. 浩揚仔[砍]到個櫃o係度喊><"超哥話因為玫E要佢賠$$ .. 所以浩揚仔o係度喊*..THEN浩揚仔又再坐o係地下玩 .. o係個櫃度拎左疊報紙出黎 .. 我見到玫E的表情HO愕然∼"研究班結束後 .. 今日有好多零食 - 玫E負責Distirbute朱古力 .. 我好快手地搶了2粒 .. 點知BI Keith拎左我1粒,..*於是我去拎多粒 .. Keith話我好狼喎 .. 有幾呀??! 之後玫E問我拎左朱古力未 .. 我話拎左NAA_●根住D弟兄話飲啤酒 .. 我初頭以為上個星期佢地講下笑 .. 原來講堅的-口-" 玫E飲嘉士伯 .. BUT我冇飲到啵T^T"本身我都想飲的 .. 不過返屋K仲要搏殺溫MGT+】 仲有佢地話搞交往 .. 又話去睇日落同BBQ .. 天盛研究班成員真係好渴求交往--*6月24日去劉叔叔屋K .. 期待中 :)
今天是考試的第1天 - ACCOUNTING* 今次有10 MCQs喎 .. 都唔明點解Account會有MC囉*0* 不過我大部份都識答 .. 係有2題Break-even唔多肯定′之後SHORT Q. 都OK啦 .. Concept戈題唔肯定係Historical Cost定係Going Concern .. 其餘大部份都識答〃LONG Q. Limited Company .. 唔計睇題目的時間 .. 我用左10 MINS就做哂Trading & Profit & Loss a/c了*..我計Account的速度又快左NAA .. Then又平到B/S喎 .. That's Good :) 之後做自己比較有把握的Ratio .. 呢2 Parts應該可以拎足60分-* 計埋D MCQs同SQ .. 我有信心會有Distinction .. 希望可以拎到80 oR aB0vE∼"