20060516*
我為何沒法共你相愛 一告別和你朋友相待
舊情不再 但我 卻越來越愛
差不多一個多月前的日記 - 現在才有時間補打>v<"
5月15同16日都係忙於趕工做MGT Project .. 因為星期3就死線了′首先講下星期一先 .. 上堂D野唔多記得 .. 唔o係度多講了〃上完堂之後就去做MGT .. 本身諗住去電腦室做gaa .. BUT冇電腦用啵-* 睇黎好多同學都o係度趕緊Project啵 .. 於是我地就去Library度做 .. 借左本Notebook黎做 .. 係我第一次借Note BK哩*0* 個Mouse用唔到 .. 搞到好難控制 - 做左少少Innovation .. 6點幾就返家了*;;
到左星期二呢 .. 上晝上完堂之後 .. 2點幾去交學生資助份FORM*..等左成個幾先交完 .. 不過仲有D野未搞掂 .. 之後就去Library同Dephane* Natalie Wong傾埋份中文角色扮演∼"一路傾緊中文戈陣 .. 我D組員都打電話黎問我做完未 .. 叫我上去做MGT Project,..*About 5.到 .. 我地就大致上傾好份中文了 .. 希望唔會太短啦_●Then我就上去電腦室做MGT .. 初頭出左D MISTAKE .. 原來我SD左個錯版File去我E-mail囉-口-" 即刻打BI杰仔叫佢SD返正確戈個FILE俾我 .. THX!!* 之後做埋剩餘的Innvation .. 佢地話都做得7788了 .. 於是我6點9到就走人了+】 |