viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 20 日  星期六   雨天


返大6* 分類: 心情雜記*

縱使我雙手 抱得你多久
難道纏著對方滿足了至

最大的堂姐 - 貞姐結婚了!!*
返大6出席她的婚禮 -333-

由於事隔太耐 .. 唔打咁details喇 .. 一切從簡算了*0* 同媽咪*阿爸同浩揚仔一齊返大6 .. 10點半到出門口 .. 搭左幾輪車 .. 大概2點到就返去到石龍了〃初頭都WORRIED浩揚仔唔搭得長途車 .. 返到去會水土不服 .. 好彩佢都好叻仔*..食完晏晝飯之後 .. 我*2堂家姐*6嬸同阿凱就去洗頭 - $10 ONLY-*第一次坐o係度洗頭 .. 根住先去訓低過水 .. 仲有得按摩頭部TIM-口-"不過6嬸話其他SALON都係好似HK咁 .. 都係訓o係度洗頭的∼"THEN就返屋K沖涼裝身 .. 大概6點到就去[聚福樓]的酒家飲了*;; OVERALL大6同HK的婚禮都差不多 .. 新人的親戚朋友都有帶襟花 .. 我同浩揚仔都帶左個[迎賓],..*今晚見到好多親戚 .. 不過我好多都唔認得><" D野食都同香港戈D差不多 .. 味道都過得去啦_●HK的婚禮惟一同大6不同的 .. 就是大6沒有玩新郎新娘的 .. 所以冇搞笑野睇嚕+】食完野之後 .. 我地就1齊影相相// 差阿妹冇黎到JAA .. 唔係就14個孫齊哂了--*星期日食埋晏晝飯就搭車走了 .. ABOUT 6.到返到天水圍+//

P.S. 今次返大6好奇怪啵 .. 餐餐都係出街食 .. 竟然5洗o係女麻女麻屋K食住家飯xDD"

P.S. 星期日成日都落雨 .. 所以冇得行街街 .. 冇得去入平貨T^T"



2006 年 5 月 19 日  星期五   陰天


變質* 感動 分類: 情感關係*

``-也許這叫緣慳 也許當桃花*]]

我覺得今次的分區監督探訪 .. 一D都唔開心囉><" 因為我覺得這段感情已變了質 .. 因為我已經不再著緊了′還記得以前我好希望經常與你聊天說笑 .. 但現在即使幾星期都未同你傾過一句計 .. 我已經不再在意了〃即使我之前很多PROJECTS要做 .. 即使我現在生病了 .. 你知不知道已經不再重要了*..人係會變gaa .. 人唔會一世都對你好 .. 現在我只希望6月1日後情況會有所改善,..*



2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


病了*0* 分類: 校園生活*
終於都病了*0* 尋晚訓覺戈陣 .. 出左成身汗 .. 發哂出黎′今朝8點半起身 .. 不過個人好辛苦 .. 仲想繼續Zzz" 所以我決定今朝唔返學 .. 反正ACCOUNT都係講REVISION jaa嘛 .. 自己睇都得啦〃LAW Lecture今日講EXAM範圍 .. 而且壽星女袋禮物o係我度 .. 所以晏晝一定要返去哩>0<" 12點3到去新北江睇E生 .. 等左超耐喎 .. 等左超過一粒中先有得睇-*個醫生都唔知係唔係路gaa .. 睇完一個PATIENT .. 要等多一兩個字先睇第2個PATIENT囉 ;; 有個人等到唔耐煩走左*0* 到左1點8到 .. 終於都到我睇了 .. 個E生話我有少少發燒啵-口-"之後去一間鋪頭食左碗粥 .. 然後就搭車返學了 -- 差不多成3點先返到去上LAW .. ONLY講EXAM範圍 .. 咁又過左2粒中嚕*..THEN BIA SEMINAR .. GEORGE咁快改好上星期個TEST .. 比我預期中好啵∼"我初頭諗住得4X分 .. 估唔到有57/100啵 .. LONG Q.錯左好多呀,..*根住就講EXAM範圍 ..ONLY溫LONG Q.同SHORT Q. 都有70分NAA .. 應該駁到PASS啵_落到搭車戈陣 .. o岩o岩走左班506 .. 所以BY LRT去兆康轉西鐵+】o係兆康輕鐵站見到CARMEN佢地 .. 又會咁o岩gee xDD" 無聊到同佢地o係車度帶包剪搥 .. 輸左要圍住條柱轉圈--*

P.S. 今次有好多藥啵 ..  6包藥丸*一枝藥水-00- 好彩我今年冇RETAKE PTH jaa .. 如果唔係病到咁 .. 都唔知點考試囉+//就快FINAL EXAM .. 希望我早日康復 .. 快D有精神溫書!!*

 



2006 年 5 月 17 日  星期三   陰天


沒甚麼* 分類: 校園生活*

今日都係好似平時咁返學啦 .. 中文傳意* 今堂冇乜野講啵 .. ONLY o係度9坐JAAˋ於是我就[NEW]左過Library .. Print埋中文角色扮演的ROLE PLAY〃LUNCH TIME .. 又去左Library睇Christy佢地趕MGT Project .. 而我就o係度食3文治-*之後ENG Tutor. .. 講返上次Rehersal Presentation的Comments .. 無無聊聊又過了一堂*0* THEN MGT Lecture .. 講Lecture Notes同EXAM範圍 .. 上堂戈陣猛咁o係度咳咳-口-"根住就同LILY去市中心 .. 諗住BUY生日禮物BI小寶嘛xDD" 同LILY去左M記食少少野先 .. 我要左杯朱古力新地 .. 咳仲食雪糕啵*,,之後就周圍睇下 .. 都唔知買咩俾佢好呀 .. 希望佢會中2我地份禮物啦∼"

恢復自由 - 終於忙完堆積如山的PROJECT了!!*



2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天


趕工* 分類: 校園生活*

20060516*

我為何沒法共你相愛 一告別和你朋友相待
舊情不再 但我 卻越來越愛

差不多一個多月前的日記 - 現在才有時間補打>v<"

5月15同16日都係忙於趕工做MGT Project .. 因為星期3就死線了′首先講下星期一先 .. 上堂D野唔多記得 .. 唔o係度多講了〃上完堂之後就去做MGT .. 本身諗住去電腦室做gaa .. BUT冇電腦用啵-* 睇黎好多同學都o係度趕緊Project啵 .. 於是我地就去Library度做 .. 借左本Notebook黎做 .. 係我第一次借Note BK哩*0* 個Mouse用唔到 .. 搞到好難控制 - 做左少少Innovation .. 6點幾就返家了*;;

到左星期二呢 .. 上晝上完堂之後 .. 2點幾去交學生資助份FORM*..等左成個幾先交完 .. 不過仲有D野未搞掂 .. 之後就去Library同Dephane* Natalie Wong傾埋份中文角色扮演∼"一路傾緊中文戈陣 .. 我D組員都打電話黎問我做完未 .. 叫我上去做MGT Project,..*About 5.到 .. 我地就大致上傾好份中文了 .. 希望唔會太短啦_●Then我就上去電腦室做MGT .. 初頭出左D MISTAKE .. 原來我SD左個錯版File去我E-mail囉-口-" 即刻打BI杰仔叫佢SD返正確戈個FILE俾我 .. THX!!* 之後做埋剩餘的Innvation .. 佢地話都做得7788了 .. 於是我6點9到就走人了+】