viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 3 日  星期三   雨天


LOCKER* 呆滯 分類: 校園生活*

尋晚零晨掛紅雨啵 .. 等我仲一心諗住今日可以唔洗返TIM .. 不過都係要返學的ˋ中文傳意* Present .. 初頭我仲諗住係企出去講就得 .. 點知佢無啦啦話要坐低討論囉〃又唔早響啵 .. 一時間好難有心理準備 .. 你叫我就咁出去講都冇咁驚*0* 到我講野戈陣 .. 一開始窒左窒 .. 後尾就好D啦-* 不過我太多野要講喇  .. 所以講到過左時 .. SORRY呀組員!!* MS話有人ONLY對住稿讀 .. 好明顯矛頭係指向我 .. 一定講得好差naa今次-口-" 之後幫SHARON戈組評分 .. 佢地戈組做得幾好丫 .. 我俾左幾高分佢地*..上完堂之後 .. 我諗住上LOCKER擺低聚會D野 .. 廢事拎咁多野嘛∼"點知我竟然見到我個LOCKER BI人+多左個鎖 .. 搞到我開唔到LOCKER囉 .. 邊LUN個咁仆街呀,..* 你地係咪食飽飯冇屎柯呀?? 個個都咁大個啦 .. 仲無聊到搵D咁o既野黎搞牙+"] 依家我同我班D人關係咁惡劣 .. 有時真T系唔到我懷疑係佢地做囉*;; 如果真係你地做gee .. 你們知不知道你們的行為 .. 明顯地是對我作出挑釁"!|| 吼! 不要試圖撩起我把火.\口/.

LUNCH之後就上ENG TUTOR. - SPOT TEST .. 類似PROJECT咁寫返個REPORT..::"Ms話Written TEST個形成同份野有80%相似 .. 話難又唔係話好難作gee .. 不過我寫INTRO都寫左HO耐:::*第一次覺得寫得唔係咁好 - 改左一次 .. 第2次唔記得[隔行書寫]*" 卒之拎過第2張紙再寫過 .. 咁又過左半粒中naa .. 所以後面係作得好爛囉]]]* Recommendation寫錯野><" 仲有我地只係要作200 - 250 words .. 我寫左起碼有300字 .. 都唔知EXAM點縮到200字×ΙΙ THEN MGT Lecture .. 今次我地班最早入到去 .. nTH special //,, 之後我就同D Gr0upmates上電腦室 .. 做埋份ENG REPORT ;; 事關我夜晚要去聚會 .. 我6:45到就走嚕"]] o係Lift口見到Rean .. 咩環境呀?!! 尋日見到Josephine .. 今日見到Rean``*佢問我系會D野點 .. 仲問我溫左BIA未 .. 我好誠實地答佢未-__-" BY LRT的時候 .. 打電話BI KAPO .. 佢聽日開始考CE丫嘛*;;, 佢同我講Ms Lo有左BB呀 .. 暑假就生得嚕xDD" 佢地仲話等KAPO考完會考 .. 一齊約出黎聚舊見下面 .. 始終同佢地一齊最開心×||今日好[憫]先去到聚會所 .. 聚會開始左之後上去食左少少野 .. 根住都係好似平時咁啦..[] 臨走戈陣我又差ddd唔記得拎遮naa .. 好彩今次行左幾步就醒起自己冇拎遮 .. 於是即刻返聚會所拎返*)) 



2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


做PROJECT* 分類: 校園生活*

可以學會放低你
就讓我重頭來過物色新知己
我怎可以 一刀切下來 親手
傷你
我只可以 將心割下來 親手給你

今天比平時的速度快了點 .. 9:50就出得門口 .. 又冇走到班WEST RAIL啵ˋ所以我10:20就返到IVE喇 .. o係門口等左2個字 - 又熱喎 .. 下次都係唔咁早出門口naa〃第一堂上LAW SEMINAR* 一黎就話派測驗卷 .. 拎到份卷之後好愕然*0* 我初頭諗住得65-70分jaa .. 點解我會有咁o既分數?!! UNBELIEVABLE-口-" 哇卡卡 .. 我唔係好高分jaa .. 88/100-* 全班最高90分 .. 唔知邊個咁勁呢?? 我MCQs: 42/50 .. LQ: 46/50 - MCQs同我預期差不多 .. BUT Long Q. 真係冇諗過會咁高分囉*..有2條關於Contract的Cases .. 我覺得我唔多識做gaa .. 戈陣我諗住唔答gaa∼"估唔到我9 UP都拎到分囉 .. 第一題6分滿分 .. 我拎到4分,..*第2題8分滿分 .. 我拎到6分 - 好彩我戈陣有試下寫野落去jaa .. 如果唔係個分數就差得遠naa_● 對完卷之後就上堂喇 .. 講返TUTOR. D答案 .. 今次講戈2題我都o岩左呀+】之後上MGT SEMINAR .. 講PROJECT D野 .. 不停地寫NOTES--*

AFTER LUNCH .. 我地6個就同REAN傾返MGT PROJECT D野 ;; 我地用左幾粒中做的DRAFT .. 好彩都唔係做得太差+// LILY佢地問左REAN ABOUT選科D野 .. Business Database Applications(商業數據庫應用) .. 係同電腦SERVER有關的++( 最好有Maths同電腦底 .. obviously唔o岩我讀啦 .. 其實我不嬲都諗住揀HRM囉:+:" Human Relations and Human Resources Management(人際關係及人力資源管理) .. 我D人際關係咁差 .. 讀呢個o岩我多ddd+"] 而且我對人事部/人力資源部都幾有INTEREST .. 所以我點都係揀HRM gaa喇 .. 佢地仲問左Rean點分班..::" THEN 我地就去COMPU RM做PROJECT .. 中文傳意聽日Present* ENG REPORT就星期四交 .. 好多野要做呀!!* 之後阿FUK無啦啦打電話BI我 .. 話o係另一間電腦室 .. 有人刨緊我個XANGA囉:::* 之後繼續做ENG PROJECT .. 都做到7788 naa .. 做到5.半過D走人]]]* 落到樓下戈陣見到Ms. Josephine啵 .. 佢同我傾左一陣計 .. THEN 我BY LRT走人*))



2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


被點了* 分類: 吹水台*

海羚點的`XD*

- 第一印象:N年前,,唔記得嚕`
- 第二印象:都幾靜`讀書幾叻=]
- 再睇真D:動靜皆宜" 咩運動都識-0-"
- 過耐D:健談* 信得過* 好中2踢波
- 最想講果句:***嘟嘟嘟嘟嘟嘟***



2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天


恨到啦=] 分類: 情感關係*

隨著風浪進退 學會抹乾眼淚愛得乾脆
我要生 哪怕死 定會得下去
無謂這樣怨懟 連累自尊失去

今天早上也如往常般出傳道 .. 今次出天瑞戈邊 .. 去天水圍中央公園做街頭′景蘭姐姐同2個上了年紀的先生傾左HO耐 .. 每個傾左成幾個字 .. 咁又差不多12點了〃我對手MO噴到蚊怕水 .. 俾蚊針左3粒 .. NOW對手腫左少少-* 之後去新北江JO碟 .. 租左[The Phantom of the Opera]同[超班寶寶]*0* THEN晏晝就聚會啦 .. 特別公眾演講【上帝仍然主宰一切嗎?】.. 全世界o係今日差不多時間都會聽到呢個演講*..我覺得唐叔叔講得好快呀 .. 我仲有成版經文的重點未寫囉 ;; 都未來得及打開聖經 .. 佢又講另一節經文喇-口-" 散左會之後 .. 同2個新來的年輕人傾左幾句 .. 一個叫菁雯*一個唔記得左∼" 之後MY MUM同我講左D野* 一切如我所料丫 .. 我地研究班E+咁多人 .. 都估到會調研究班,..* 上次同ELSA隨口講下 .. 現在知道我將會調去某研究班 .. 開心到喊呀-333-* 我夢寐以求的希望 .. 終於俾你[恨]到啦_● 我同佢地都比較熟絡 .. 而且佢地個個都好玩得 - 又成日搞交往喎 .. 真係好開  gaa+ 】想唔想知道我將會調去哪個研究班?!! 現在保持先一份神秘感 .. 6月1日自有分曉--*不過我特登打o係XANGA .. 又講到咁開心喎 .. 相信明眼人應該會估到囉xDD"

- 或我總有一天扭轉局勢``*



2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


新城SCHOOL TOUR 分類: 校園生活*

12:15到返到IVE .. 去SU擺低D野之後 .. 就過去準備幫手喇,..* 事關今日新城SCHOOL TOUR - YUMIKO同DEEP黎我地學校呀 .. 我地就負責做人鏈護送佢地_●本身我*CHRISTY *RAINBOW同另外3個幹事o係某條秘密樓梯等佢地黎gaa .. 突然有人過黎同我地講 .. YUMIKO佢地自己入左HALL囉+】於是我地就即刻仆返入HALL .. 因為我地係做工作人員 .. 所以坐最前戈行xDD" 可以好近距離睇明星 .. 好㊣--*問阿福借左部相機影相相 .. 仲有用自己部手機拍影片+影相相*' 首先係YUMIKO唱新歌[狼女] .. 之後就到吳浩康唱[浮華亂世]+// 有D幹事同我地講 .. 尋日DEEP去唔知邊間學校唱歌都有跳台 .. 諗緊佢一陣會唔會跳台++( 佢唱左2句就跳左落台 .. 我地D HELPERS就企o係度圍個圈保護佢 .. 同佢好近距離呀-333-" 之後就搵20個幸運兒上台同YUMIKO佢地影相 ;; THEN路芙佢地話叫D工作人員上台同佢地影相 .. 我都有上去影呀 .. 仲企o係YUMIKO前面TIM:+:" 根住我地就同秘密通道送佢地走 .. 要佢地淋左一陣雨 .. 真的不好意思=W=" 我地送埋佢地上車 .. 任務便完成了+"]仲記得前年天中的SCHOOL .. 會叫人上台玩遊戲同派海報俾我地 .. 而且見o既歌手都多D"!||今次SCHOOL TOUR得一粒中都冇 .. 佢地每人唱首歌就話走 .. 真係唔係幾夠囉]]]*