尋晚零晨掛紅雨啵 .. 等我仲一心諗住今日可以唔洗返TIM .. 不過都係要返學的ˋ中文傳意* Present .. 初頭我仲諗住係企出去講就得 .. 點知佢無啦啦話要坐低討論囉〃又唔早響啵 .. 一時間好難有心理準備 .. 你叫我就咁出去講都冇咁驚*0* 到我講野戈陣 .. 一開始窒左窒 .. 後尾就好D啦-* 不過我太多野要講喇 .. 所以講到過左時 .. SORRY呀組員!!* MS話有人ONLY對住稿讀 .. 好明顯矛頭係指向我 .. 一定講得好差naa今次-口-" 之後幫SHARON戈組評分 .. 佢地戈組做得幾好丫 .. 我俾左幾高分佢地*..上完堂之後 .. 我諗住上LOCKER擺低聚會D野 .. 廢事拎咁多野嘛∼"點知我竟然見到我個LOCKER BI人+多左個鎖 .. 搞到我開唔到LOCKER囉 .. 邊LUN個咁仆街呀,..* 你地係咪食飽飯冇屎柯呀?? 個個都咁大個啦 .. 仲無聊到搵D咁o既野黎搞牙+"] 依家我同我班D人關係咁惡劣 .. 有時真T系唔到我懷疑係佢地做囉*;; 如果真係你地做gee .. 你們知不知道你們的行為 .. 明顯地是對我作出挑釁"!|| 吼! 不要試圖撩起我把火.\口/.
LUNCH之後就上ENG TUTOR. - SPOT TEST .. 類似PROJECT咁寫返個REPORT..::"Ms話Written TEST個形成同份野有80%相似 .. 話難又唔係話好難作gee .. 不過我寫INTRO都寫左HO耐:::*第一次覺得寫得唔係咁好 - 改左一次 .. 第2次唔記得[隔行書寫]*" 卒之拎過第2張紙再寫過 .. 咁又過左半粒中naa .. 所以後面係作得好爛囉]]]* Recommendation寫錯野><" 仲有我地只係要作200 - 250 words .. 我寫左起碼有300字 .. 都唔知EXAM點縮到200字×ΙΙ THEN MGT Lecture .. 今次我地班最早入到去 .. nTH special //,, 之後我就同D Gr0upmates上電腦室 .. 做埋份ENG REPORT ;; 事關我夜晚要去聚會 .. 我6:45到就走嚕"]] o係Lift口見到Rean .. 咩環境呀?!! 尋日見到Josephine .. 今日見到Rean``*佢問我系會D野點 .. 仲問我溫左BIA未 .. 我好誠實地答佢未-__-" BY LRT的時候 .. 打電話BI KAPO .. 佢聽日開始考CE丫嘛*;;, 佢同我講Ms Lo有左BB呀 .. 暑假就生得嚕xDD" 佢地仲話等KAPO考完會考 .. 一齊約出黎聚舊見下面 .. 始終同佢地一齊最開心×||今日好[憫]先去到聚會所 .. 聚會開始左之後上去食左少少野 .. 根住都係好似平時咁啦..[] 臨走戈陣我又差ddd唔記得拎遮naa .. 好彩今次行左幾步就醒起自己冇拎遮 .. 於是即刻返聚會所拎返*))
|