根住我就同Christy*Rainbow*呀福去TM Neway唱K .. 今次俾左間大房我地 .. That's Good++(有十分.愛同當玫瑰遇上真愛naa .. 我仲唱左賤人同殺她死 .. 超㊣唷!!* 之後Rainbow點左幾首較舊的歌 - 嫌棄*明知故犯*上帝愛我 .. 原來上帝愛我好好聽gaa:+:"唱明知故犯戈陣 .. 我同Christy仲試下唱PTH版*"之後我仲唱左JOEY的摩登時代同最後的茱麗葉 .. 摩登時代個MV唔同我上次睇電視戈個啵+']仲有終於都有楊丞琳D歌naa .. 不過唔係新歌啵 .. 係曖昧*理想情人戈D"!||我本身想唱gaa .. 不過俾人CUT左歌T^T" ONLY唱左你不屬於我了 .. 下次要再唱過呀:::*About 2.到 .. Rainbow佢地話出MK // 不過我要補返去研究班 .. 所以就BY WEST Rail返去naa..::"
P.S. 去完研究班之後 .. o係天SHING見到Bianca啵*,, 便服@孖辮MUI .. 超可愛唷>333<*有人紮孖辮扮後生懶可愛 .. 不過我中2喎xDD"
P.S. 呢幾日隻小水滴只係食左幾隻字jaa每日 .. 今日試下Post篇好多歌名的日記,,希望佢會學多D字啦*;;,
|