viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 25 日  星期六   晴天


唱K* 分類: 情感關係*

根住我就同Christy*Rainbow*呀福去TM Neway唱K .. 今次俾左間大房我地 .. That's Good++(有十分.愛當玫瑰遇上真愛naa .. 我仲唱左賤人殺她死 .. 超㊣唷!!* 之後Rainbow點左幾首較舊的歌 - 嫌棄*明知故犯*上帝愛我 .. 原來上帝愛我好好聽gaa:+:"唱明知故犯戈陣 .. 我同Christy仲試下唱PTH版*"之後我仲唱左JOEY的摩登時代最後的茱麗葉 .. 摩登時代個MV唔同我上次睇電視戈個啵+']仲有終於都有楊丞琳D歌naa .. 不過唔係新歌啵 .. 係曖昧*理想情人戈D"!||我本身想唱gaa .. 不過俾人CUT左歌T^T" ONLY唱左你不屬於我了 .. 下次要再唱過呀:::*About 2.到 .. Rainbow佢地話出MK // 不過我要補返去研究班 .. 所以就BY WEST Rail返去naa..::"

P.S. 去完研究班之後 .. o係天SHING見到Bianca啵*,, 便服@孖辮MUI .. 超可愛唷>333<*有人紮孖辮扮後生懶可愛 .. 不過我中2喎xDD"

P.S. 呢幾日隻小水滴只係食左幾隻字jaa每日 .. 今日試下Post篇好多歌名的日記,,希望佢會學多D字啦*;;,



2006 年 3 月 24 日  星期五   雨天


溫書* 不安 分類: 校園生活*

20060324*

如何能留住快樂 像八十年代
簡樸不想變改

因為星期六要MGT TEST .. 所以呢個星期都冇時間打日記′況且都冇乜特別野想打 .. 一個星期一次過打返啦〃星期三* 感覺好了一點,, 事關我夜晚7點半先去聚會 .. 仲有成粒中hae*0*平時我會去屯門市中心行一陣 .. But我冇乜野想buy .. 所以就冇去行街街-口-" 我o係Library寫埋D LAW去 .. 咁我聚完會之後 .. 就會有多時間溫書喇*..As For Thursday .. 中文傳意*做PTH Listening Mock Exam.. 個Format同會考普通話聆聽一樣∼" 聽寫詞語D字好難呀 .. 後面聆聽短文戈幾Part講得好快 .. 有幾格漏空左,..*我E+先知[打尖]的PTH叫加塞兒[jia sair]囉!!*不過個Results又唔太差啵 .. 70/100 .. 因為好多MCQs都撞中左_●遲D要考PTH Listening喔 .. 好彩冇掉到之前會考D notes .. 可以睇返D詞語+】Then BIA Seminar .. 本身George話想Cancel呢堂 .. 所以派完Notes就走得喇 ;; 好YEAH .. 有多D時間俾我溫書了xDD"

今個星期冇覺好訓呀!!* 前幾日就2點到訓 .. 8.半起身 ;; 尋日就3點訓 .. 9點起身--*[嚴重睡眠缺乏症] 可能係因為唔夠訓掛 .. 我個腦係實哂囉+//今日的進度超慢 .. 完全係LOW EFFICIENCY .. 背極都唔入腦*;;, 唉!!* 唔單止係咁 .. 今日仲有好多野Disturb我溫習T^T" 夜晚我同浩揚B都冇去研究班 .. 因為佢訓左覺Zzz"佢一直到訓得好[Lum]++(直至我老豆返黎 .. 開門戈陣太大聲 .. 嘈醒左佢``*於是浩揚B就o係度嚎啕大哭 .. 搞佢唔掂 .. 俾佢嘈到溫唔到書:+:"到左1點到 .. 我仲諗住佢地訓哂覺 .. 我可以靜靜地溫下書啦+"]典知阿妹同杰仔無啦啦死返黎喎><"俾佢地霸埋個廳 .. 搞到我要入廚房溫"!||加上又成日溫唔入腦 .. 搞到我勁炆 .. 嬲到我JAA皺左張NOTES** 最後溫到3點 .. 終於去訓覺了:::*



2006 年 3 月 23 日  星期四   雨天


閉關修練* 鬱悶 分類: 吹水台*

心無雜念,,閉關修練

星期六個MGT TEST .. 我溫左Lecture 1同部份Lecture 2 jaa-*仲有成3課幾未溫 .. 真係唔知點死呀-______-" 聽日晏畫仲要去換智能身份證 .. 又少左D時間溫書喇*,,好驚會溫唔切 .. 聽晚Maybe唔去研究班 .. 星期6先補返∼"睇黎我聽晚都要沖定杯咖啡 .. 又要溫到兩三點先有得Zzz"喇,..*

各位同學: ADD OIL!!*

祝以下人兄生日快樂xDD"

3月18日 - LOK*
3月19日 - 方包*
3月20日 - Winnie*
3月21日 - 阿嵐*
3月23日 - 阿筠*
3月26日 - LinG鈴*



2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


小水滴* 鬱悶 分類: 吹水台*

20030325*Saturday -[Manament Test]- ONLY之前QUIZ戈陣溫過下 .. 不過就連Lecture 4同5都唔多記得喇〃提自己 :: SET定TimeTable .. 每晚最少溫到1課呀!!*

星期一* Lecture 1
星期二* Lecture 2
星期三* 夜晚要聚會 .. 累到乜咁 ;; 休息一天吧-*
星期四* Lecture 3
星期五* DAY OFF - 溫埋Lecture 4 n 5

唉.. Law report*中文傳意Gr0uP Project*仲有中文傳意Presentation .. 呢排好多野做呀-口-" I want to take a break,..*

我隻小水滴MuiYii o係幾日前終於食到字喇xDD" E+大個囡喇 .. 由學行期變成幼兒期 .. 仲識講野TIM*,,POST D相俾大家睇下啦*;;,

 食字*

   大個囡*

   

講野*



2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天


大出血* 滿足 分類: 心情雜記*

報時: 現在是零晨一時十分

我開始有少少睡意 .. 不過都要打埋呢篇日記先訓Zzz" 點都要打D野俾我隻小水滴食 .. 如果唔係佢就冇字食gaa喇>V<"

補打返3月19日D野先:: 去左銀座間BIEM睇SUIT,, 個SALES叫我入去試下-*我試戈件真係幾好睇 .. BUT亦都好貴*0* 上次o係G2000見到戈件$395[上身] .. 個袋係Lace花邊 .. 唔係咁o岩我囉*..而呢度$395戈D .. o岩款戈D冇我個SIZE .. 而且有D褸係冇袋的∼"所以我最後BUY左件貴野 .. $595外套+$195裙 .. $790大元從的張EPS溜走了 [大出血],..*真係有D肉赤 .. 我同老豆講左 .. BUT佢仲未俾$$津貼我T^T" 其實我戈陣都考慮緊買唔買好?!! 不過佢都俾你試埋身啦 .. E+先話唔買好樣衰gaa嘛_●況且我都好中2呢套 .. 而且遲下都仲有機會著 .. 所以就BUY左喇+】仲有恤3同鞋未BUY .. 冇$$呀-口-"