話咁快, 我個兒甥仔浩揚仔就7個幾月naa .. 真係愈大愈得意>V<" o係佢差不多6個月戈陣 .. 已經識坐喇 .. 依家可以自己坐得好穩陣*;;佢依家開始牙牙學語 .. 成日o係度講[阿爸同呀BU]``*點解仲未識叫阿媽o既?!! 快d學識叫阿媽 .. 之後就學叫姨媽喇xDD"不過佢有時都幾曳下 .. 呢排成日想扶住D野自己企起身 .. 又成日周圍碌*//前幾日仲搞到碌左落地下 .. 整疼左個頭TIM T^T"仲有我呢排同佢一齊Zzz" .. 佢都幾乖gee .. 不過就有D反訓__..
如慾看照片, 請自行參閱我的HKFLASH日記!; |