viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天


沒主題* 分類: 吹水台*

有D野想打好耐 - 我想同將要會考的朋友們打打氣=]

教會的FD子們 - Vivian*曉楠*曉彤* 浩源*安仔*健業
天中的同學們 - 自修的KAPO*鄧婉*紙巾*河馬*MIKI* LILY*DIDI*
NET FD - 關小琪*小桐* 妹B果兒*SAI細* CHERRY
同埋所有RETAKE英文的朋友們:::*

祝你地會考成功!!* I hope that you all can get good results in the HKCEE=]*



2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天


浩揚仔* 疑惑 分類: 吹水台*

話咁快, 我個兒甥仔浩揚仔就7個幾月naa .. 真係愈大愈得意>V<" o係佢差不多6個月戈陣 .. 已經識坐喇 .. 依家可以自己坐得好穩陣*;;佢依家開始牙牙學語 .. 成日o係度講[阿爸同呀BU]``*點解仲未識叫阿媽o既?!! 快d學識叫阿媽 .. 之後就學叫姨媽喇xDD"不過佢有時都幾曳下 .. 呢排成日想扶住D野自己企起身 .. 又成日周圍碌*//前幾日仲搞到碌左落地下 .. 整疼左個頭TIM T^T"仲有我呢排同佢一齊Zzz" .. 佢都幾乖gee .. 不過就有D反訓__..

如慾看照片, 請自行參閱我的HKFLASH日記!;



2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


LAW* 分類: 校園生活*

他找你 不找你 幼稚講道理
男人總輕視你寸步難離
若似奴隸與賣藝 如此的悲壯已經失勢
若是還有骨氣 拿回纏他的心機
拿去愛惜 怎可洩氣

今朝8點到起身溫LAW .. o係出門口之前 .. 叫做將所有野溫過一次啦+// 返到IVE - Acc. Lecture .. 我冇乜MOOD聽佢講野 .. 拎張紙出黎默返L1同L3的重點++(到左11.半到 .. Anthony話咁快又教哂書喇 .. 於是我就去Library繼續我的LAW:+:"之後就落去Canteen食件Sandwiches .. THEN就去上堂喇 - 一小時的中文傳意 ;; 首先Ms.同我地做聆聽練習 .. 我都識做好多gaa xDD" 之後就做說話練習 .. Li Hung叫我同佢一組做示範啵 .. 真黑仔+"]我都未睇哂張紙 .. 佢就話開始講喇 .. 所以我講得唔係咁好呀"!||事關今天不用上Law Lecture .. 我地仲有一粒中Hea .. Almost全班去哂Library溫書囉:::" 到左3點半到 .. 我地就落1樓準備Test Law naa .. o係度等左HO耐先入得去..::* 25 MCQs @ 2 Marks - D MCQs就幾易o既 .. 好Straight forward .. 一睇就搵個答案]]]* 至於LQs就不過不失啦 .. 第一題唔記得左Executed Consideration係咩 .. 咁就冇左2分喇*))第2題* Criminal n Civil Law - 刑事法*民事法 .. 今日自己默過呢題一次 .. 所以十分有記憶*" 咁就拎足廿分naa ×ΙΙ 第3題* 問Contract的cases .. 我識寫D rules .. 不過唔知點寫Application-0-" 希望佢會俾分我啦//,,初頭我好驚我會Test得好差 .. BUT NOW有MCQs同20分戈題LQ .. 開始對LAW有返D信 ///* 希望我D MCQs會o岩到20/25 .. 另外LQs就希望拎到25-30分// 哇卡卡 .. 咁睇黎我拎Credit有望啵=]

 


2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天


BUSY* 分類: 吹水台*

● 這幾天的Efficiency十分低!!*
● 溫左2份Notes jaa .. 仲有4份-*
● 星期4就測naa .. 真係唔知點死-口-"
[[星期3又要返學又要聚會 .. 又冇時間溫書喇]]
● 仲有MGT Projects的Draft未做-_-"

P.S. 你聽日想見到XXX的話 .. 今晚就溫快D啦吾該xDD"



2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天


BBQ* 愉快 分類: 心情雜記*

為何他會離開你 誰叫變了他知己
纏在一起 會換來危機

BBQ* 西貢@4姨丈屋K
骷髏人 VS 車TIE人

 

 

今日夜晚去蘭姨屋K BBQ .. Although我地話係去BBQ呀 .. 但我地幾個細o既係冇上過天台燒野食 .. o係樓下等D大人燒俾我地食囉∼"食食下野戈陣 .. 舅父話我*甄甄*阿昇o係骷髏人 .. 因為我地幾個都好瘦,..*而淇淇*細佬佬*泳飴同婷婷就係車TIE人 .. 因為佢地比較肥 .. 我地仲話婷婷好似肥姐TIM∼"事關聽日係4姨丈生日 .. 姨媽BUY左生日蛋糕上黎 .. 我地一齊食蛋糕 ,..*之後我地幾個同淇淇*細佬佬玩[[木頭公仔]] .. 仲有同婷婷玩TIM xDD" 佢今年3歲半jaa .. 原來佢人仔細細都幾忍得gaa啵 .. 都捱到一陣gaa--* THEN我地仲教婷婷講::[[木頭公仔唔準郁*唔準笑* 唔準呱呱叫]]* 佢講得好搞笑 .. 佢話[[木頭公仔唔準郁*唔準跳]] .. 之後又話[[唔準悄]]+//

 

根住我地幾個就入房鋤大D .. 鋤D好似變左我地必做的活動 ;; 淇淇佢地仲話玩鬼屋TIM .. 不過我要出去睇電視 - 勁歌金曲優秀選++( D大人都有睇 .. 佢地話AT 17好樣衰-0-"二汶真係好樣衰 .. 不過佢地唱歌幾好聽:+:"根住吳雨霏出場 .. 件33著到唔知似乜囉 // 4姨丈佢地又話佢好樣衰 .. 又話KARY個樣好似某隻豬類卡通人物+"]睇完電視之後 .. 我地又入房玩naa .. 用淇淇d玩具手飾同婷婷裝扮到珠光寶氣咁"!|| 婷婷變左做明星 .. 而我地就做記者 .. 拎住部電話同佢影相相:::" About 10點半到 .. 等浩揚仔飲完奶奶 .. 我地就準備走喇..::* 蘭姨幫我地CALL TAXI o係樓下等我地 .. 仲俾左$100我俾的士$$*" 另外三姨都俾左$200我 .. 咁我個白金袋就有著落喇>V<"我*MY MUM同浩揚仔BY TAXI由西貢去南昌西鐵站 .. o係車度Zzz"左幾個字]]]* 大家估下搭左幾多$$的士??! 本身要$110 sth .. 不過個司機收左我地60 jaa .. 佢話6折喎"]]之後我地就BY WEST RAIL返天水圍喇 .. 11點9返到屋K *))