viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天


雪糕* 驚訝 分類: 未分類

很想喊 像幼小 一不高興
喊夠 忘記了 
大喊包 成長了
更要
發洩出眼淚 喊又笑

8.3 - 3年嚕!- 但不再值得記念 ./口\.

光陰似箭` 日月如梭- 話咁快就到8月了‥‥各位應屆會考生 .. T中有5天就放榜了-* 唔好太過緊張同擔心 .. 趁呢幾日諗下自己想點行// 升F.6* REPEAT* 讀IVE/毅進定系出黎做野=)

今日放工之後 .. o係集成中心間{木田園KIDA GARDEN}買左傳說中的飯味雪糕反正出左糧 .. 買黎獎勵自己xDD" $20單球* $25雙球 - 俾多$5就可以試多一種味 .. 抵好多啦 .. 所以我試埋LAVENDER味∼" 好飽好滿足** 唔知可唔可以增肥呢?? {木田園}仲有其他特色味道的雪糕 - 辣椒朱古力` TIRAMISU` 奶茶` 藍莓雪葩 ETC. 我極力推介喔◆◆] 哇卡卡 .. 大會搵日買杯請XXX食先>333<

..[[如果煩惱了 回到家總有人 對你重要 **)



2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


週記* 驚訝 分類: 工作小記*

明天會考放榜!- 不過吾關我事-口-"
各位會考生//
 
GOD BLESS YOU ALL!

-----------------------------------

7.30 - 8.5 週記*

呢個星期都係返工 .. 冇乜特別*不外如是 .. 所以打週記算了‥‥★期日* 早上出傳道做續訪 .. 分發[[得救在望]]單張〃接著下午聚會 .. 看{耶和華見證人在納粹迫害下屹立移}錄像帶 .. 很感人喔-V-" 片長一個多小時 .. 睇睇下有D眼訓 .. 中段閉目養神了一會-* 散會後大清潔 .. 初頭都吾知幫5幫手好?!! 我見我好耐冇幫手做大清潔 .. 而且連平時甚少參與的BIBI都幫手 .. 所以我決定留下為會眾服務*..我*羚姐*彤彤幫手抹乙班同吸塵 .. 之後就落去吸講台// 事關我地D袋擺左o係講台 .. 我地要拎開D袋先得∼"哇卡卡 .. 第一時間拎BABE個袋 .. 見到D野令我好開心*0*

★期一* 一早便向老闆ANDY請假去大會 .. 初頭驚到震 .. 禱告後好了一些-* 好彩距都冇乜點問 .. 批准了 .. That's Great>V<" ★期2 - 返到公司無幾耐 .. ANDY就叫我同阿賢入距OFFICE .. 中於出糧了!- 期待已久 .. 咁大個女第一次收Cheque .. 連做野都起勁D呀xDD" ★期6* 如常地去旺角返工 .. 又有糧出 - 返左4日有$800大元=) 之前我阿姨話遲D開學後 .. 星期6得閒都可以去幫手,..*T系就好嚕 .. $200一日 .. 賺多D $$ 都好丫*;; 事關出左糧 .. 所以我就去旺中行街買野 .. 戰利品有一件TEE同一條BELT_● 本身想買件女人衫同黑色半截裙返工著 .. BUT不太合我心意-口-" 放左工之後去新不江剪頭髮 .. 其實髮型冇乜點變 .. ONLY修下D髮尾同透薄左,,,* D陰俾人剪到預期中短 .. 個樣好似怪怪地T^T" 出左糧之後 .. 我老豆老母就冇俾$$我luu .. 要我自己洗自己D錢+】入8達通自己俾$$ .. 食飯$$自己俾// 我仲想BUY個新袋返學用 .. 又要買VW/ PC銀包同埋買小說 .. MY SALARY快給我用光了--* 唉! 吾知幾時吾見左把白色透明遮同手扼錶 .. 遲下又要再買過喇+//

 

You become the meaning of my life 



2006 年 7 月 28 日  星期五   陰天


工作* 驚訝 分類: 工作小記*

愛情是模糊
可憐的是沒有勇氣選擇
如果再捨不得 這樣下去
我們每個人 都是受害者

自從返左工之後 .. 我也沒太多時間打日記 .. 這裡快要變成週記了……時間過得真快 .. 我o係錢龍彪會計師事務所工作已有4星期了〞今個星期都沒有甚麼特別 .. 所以也是一切從簡吧!!* 事關就黎月尾的關係 .. 而且要草$$交學費 .. 要盡量減少不必要的開支 ;; 所以我呢幾日都選擇帶飯返去 .. 慳得就慳啦*0* 講返做野先啦 .. RAYMOND W0NG又俾左一間公司o既單我 ..  有成大疊SALES同PURCHASES單要入∼"星期5刀未入哂 .. 下星期要繼續努力了-* 依家我幫左3間公司做Year End Adjustment了 .. 咁我T系咪識做全盤會計?!! ★期4同★期5* Florence同Reni去左出JOB .. 又要我去收件同傳話 .. 可以訓練我的Communication Skill,..*依家我識做Financial Statement .. o係嘉城試過接聽電話 .. E+又做埋Reception - 我要學到周身刀樣樣利xDD" ★期5* 同阿賢*BILLY交換MSN .. 做左成個月先交換MSN*..根住我地Chat w/ MSN .. 真好笑 .. 坐o係隔離都要用MSN傾計_●今日做野做到2點幾到 .. 飯氣攻心*勁眼訓喔Zzz" 要去WC洗個臉行個圈先得+】今日我*阿賢同BILLY好關注一T固問題 .. 就T系幾時出糧 .. 希望會快D有糧出啦,,,*

-* 維持正室身份有幾吸引"]]



2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


集體舉手* 驚訝 分類: 未分類

夜晚去天盛研究班,, 唔記得T系清清定趙姨姨提議 - 搵一條問題全部人一齊舉手評論 .. 睇下Keith有咩反應xDD" 我地揀左第4題(2) - 答案T系耶穌基督-* 問到第4題(2) .. 不包括6歲以下的小朋友 .. 真T系個個都舉哂手囉‥‥好壯觀 .. 我們都忍不住笑了>V<" 哇卡卡 .. 集體舉手評論 .. Tin Shing CBS玩到冇野好玩麼??! BUT真T系好開心o既*..搬來天盛研究班已差不多2個月了 .. 大部份成員刀HO玩得 .. 令我覺得很有歸屬感∼"以前我在天耀研究班 .. 聚會期間經常性[合]眼訓*0* 現在完全沒有這種情況 .. 舉手評論的次數還多了喔,..* 散左會之後 .. 有益力多飲* 有得食[哈蜜瓜][紅藥水西瓜]=D

={!* 誰若要妨礙我獲得你.,,我通通推開不理``#
這次即使她多番懇求 .. 你也拒絕了她 - 這值得我高興嗎??

..【陳苑淇{忍無可忍}* JANICE {愛才}* 好好聽 -//



返工* 驚訝 分類: 工作小記*

愛情陷在危險邊緣
是否都會
傷痕累累
是否都會苦不堪言

金日T系星期一 .. 又要返工嚕〞吾知點解休息了一多天 .. 今朝o係車度都可以好好訓 .. 好彩冇訓到吾識落車JAA……返到公司安頓左之後 .. 9點半就正式開始做野了 .. 開Excel入埋上星期入淨D數〃做到一點半到 .. 我地就過對面的[醉瓊樓]食LUNCH .. 叫D飯同粉麵一齊食-* 老闆ANDY問我SHARE食好冇 .. 咁大碟飯我一個人刀食吾哂 .. 我當然贊成的啦xDD" 5個人叫左4碟飯 - 揚州炒飯*星州炒米*干炒牛河*味菜牛柳絲飯 .. 仲有碗[番薯糖水]TIM .. 一人廿五蚊就搞掂NAA*..返到公司就繼續入埋D單 .. 根住就開始做P/L同B/S .. 希望我沒有太多的MISTAKES啦∼"當我做完哂D野之後 .. 已經T系5點了 .. But Raymond已經走了,..* 所以我就去搵Andy .. 距叫我對下一間日本餐廳的月結 .. 做到6點3到就閃人了:)

P.S. 今年冇時間去BOOK FAIR .. 但其實我有書都想買啦** 等出左糧搞掂埋D學費 .. 我要去書局買書呀!!- 張小嫻{收到你的信已經太遲了}*{紅顏露水},, WASABI{我是你一生中最該刪掉的記憶}同STEPHY本書 .. 等我呀,,,*