當愛情陷在危險邊緣
是否都會傷痕累累
是否都會苦不堪言
金日T系星期一 .. 又要返工嚕〞吾知點解休息了一多天 .. 今朝o係車度都可以好好訓 .. 好彩冇訓到吾識落車JAA……返到公司安頓左之後 .. 9點半就正式開始做野了 .. 開Excel入埋上星期入淨D數〃做到一點半到 .. 我地就過對面的[醉瓊樓]食LUNCH .. 叫D飯同粉麵一齊食-* 老闆ANDY問我SHARE食好冇 .. 咁大碟飯我一個人刀食吾哂 .. 我當然贊成的啦xDD" 5個人叫左4碟飯 - 揚州炒飯*星州炒米*干炒牛河*味菜牛柳絲飯 .. 仲有碗[番薯糖水]TIM .. 一人廿五蚊就搞掂NAA*..返到公司就繼續入埋D單 .. 根住就開始做P/L同B/S .. 希望我沒有太多的MISTAKES啦∼"當我做完哂D野之後 .. 已經T系5點了 .. But Raymond已經走了,..* 所以我就去搵Andy .. 距叫我對下一間日本餐廳的月結 .. 做到6點3到就閃人了:)
P.S. 今年冇時間去BOOK FAIR .. 但其實我有書都想買啦** 等出左糧搞掂埋D學費 .. 我要去書局買書呀!!- 張小嫻{收到你的信已經太遲了}*{紅顏露水},, WASABI{我是你一生中最該刪掉的記憶}同STEPHY本書 .. 等我呀,,,* |