viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


工作* 分類: 工作小記*

 17-21 JULY*

金個星期都T系返工啦 - ★期一* 問ANDY有咩做戈陣 .. 距問我有冇宗教信仰*0* 毫不猶豫地答了他是[耶和華見證人] .. 好彩距刀冇講D乜野‥‥ 做乜距會無啦啦問我有冇宗教信仰?!! 原來距要我幫宣道會CHECK Journals .. 這應該是沒有問題啦〃THEN 1:30去食LUNCH .. 金日我地去[新森林]食 .. 元朗聚會所附近都有一間分店-* 我要左個[芝士焗吞拿魚蝴蝶粉] .. 金天的我非常之開胃 .. 竟然一個人食得哂成碟粉-口-"平時我的很細食 .. 食到大半碟已經好好 .. 這樣下去我怕變肥婆了xDD" 附近有間NEWAY .. RENI提議搵日去K Lunch .. 係就好嚕*..夜晚就如常的去天盛研究班 .. 昨天折騰了一個上午 .. 休息又不多夠// 所以研究班的時候粉累喔 .. 有點兒不能集中精神 .. 返到屋K抖左一陣就去訓嚕∼" ★期二* 工作期間同Eunice MSN .. 知道了一些事情 .. 心裡又點兒不好受,..* ★期3 - 5* Florence; Reni; JO 都去左出JOB .. 得2個老闆*Ambrose同我地3個新丁 .. 仲要得我一個女同事><" 於是老闆就叫阿賢負責接電話 .. 而我就負責做Reception .. 出去收件+傳話** 都吾系太難做GEE_● 吾打得咁DETAILS NAA .. That's all of da week :)

P.S.  8月11-13日是區域大會了 .. 星期五要請假哩*// 我要向成熟的基督徒姊妹請教下怎樣向老闆請假喔=P

- 怕我死心* 怕看見她得寵+"]



2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


TAG* 分類: 吹水台*

 -- TAG BY 可可特*]]

題目:如果要以一種物件來形容自己,你覺得自己是...

呀筠*
我覺得自己是一隻刺蝟*

刺蝟經常豎起身上的刺, 設法保護自己, 避免受到其他動物的襲擊*..同樣, 我也經常擺出一副冷漠的樣子, 設法保護自己...令人覺得我難以接近*} 所以我的知己少之又少T_T"

可可
我覺得自己是太陽, 太陽永遠都散發光芒, 生氣勃勃!
自己也是很有活力, 很愛玩, 很愛笑的人....
so像太陽一樣令人感到舒服輕鬆, 開心, 歡樂..... 哈哈^口^

惠煒
我覺得自己是個萬花筒 變化無窮 自己也是變幻莫測的
把萬花筒轉一轉 我的咀臉 又變了第二個模樣
一閃一爍 很是吸引 在擺姿態..? 但又未曾實用過

mcmugMAK
係一包無牌子 的 紙巾

好多時都好想可以幫到人 , 但係成日都越幫越忙,
就好似當你用一張普通紙巾抹汗時 ,
結果卻搞到自己成面紙巾碎 ..

CRYSTAL
我覺得自己是一個儲錢罐。
有著別人以為堅強的外表,心中卻時時都感到空虛,無助。因此,生活中總愛不斷的積蓄,但不是錢,而是家人朋友的關懷,學業上的成就感,生活的經歷,一切令我感動的事,一點一點的,讓我時時都能在生活看到美好,在人與人之間體會善意的一面,也是支撐自己面對人生中的考驗。每次打開它細細回味,心中都會湧現一種莫名的感動。

ying~
一把梳...

每當遇上髮結...我都好有衝動要梳理好...
正如我遇問題...或是見到人地有困難...我都好想幫手整理...
我希望每個自己有參與處理的問題...都有漂漂亮亮的結局...
不過呢...當髮結太糾纏...問題牽涉太多方面時...
我就會開始心急...不由分說的勉強梳下去...
結果當然弄斷了很多頭髮...令人頭痛呢^^

manman
我覺得自己是一個玻璃瓶。

我的瓶身三尖八角,有欠圓滑,但我忠於自己坦白的個性,不願製造複雜的人際關係。可別以為這簡單主義會讓你一眼看穿我,因為我時而帔注滿讓人心礦神怡的可樂,時而被放入讓人賞心悅目的星星。在經過多番的嘗試與學習,和不斷的經驗累積後,我這個不甚起眼的玻璃瓶,最終必會充滿豐富獨特的內涵,找到令自己和身邊的人都舒服的生活方式。

牛牛
我覺得自己是一個笑面面具...

在人前永遠都是笑面迎人, 帶給別人歡樂, 讓身邊的人感到很舒服
但其實戴著面具的人實際上是什麼心情什麼表情, 卻永遠看不出來, 永遠都收藏在面具之下...

Melon
我覺得自己係一棵仙人掌,,,

平時為左保護自己,唔肯放低身上既刺,令人唔敢接近...
但如果比d耐性,肯試下我既味道,會發覺,我好好^^~

ching
我好似一隻刺蝟..

想人地關心佢錫佢..偏偏佢就要生到滿身都係刺..
搞到人地想摸下佢..抱起佢都唔得
佢只有一樣好..就係識得好好咁保護自己..
因為...佢沒有什麼安全感..
永遠只有自己既世界...



2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天


被貼了* 分類: 吹水台*

-- 羚姐話[T系FD就做]喎``*

10 + 1 + 8 遊戲玩法: 請列出10 樣最想做的事〔短期 / 長期均可〕
+ 1: 被點名人士除了要回答別人的問題, 還要在最後出多1條問題
+ 8: 再加8個朋友仔, 順道去他們的Xanga留言, 告訴他們被點名了
被點名既人在發問問題時, 必須要用點左你既人點你既名稱

10 樣最想做的事:

1]* 讀好書* 升HD -  讀Accountancy
2]* 讀LCCI (III)
3]* 搵份高薪厚職又舒服的工作``*
4]* 去外國旅行
5]* 有好多好多$$買野 =] 去高級餐廳食野:)
6]* 每日有多10 Hrs俾我用 - FOR 訓覺*玩電腦*睇劇
7]* 搬大屋xDD 我想搬去奧海城附近!!*
8]* 令BABE開心返 -333-
9]* 學日文` 法文` IMPROVE MY ENG.
10]* 同D中學同學聚舊 :)

EDIT 加左2樣*

11]* 唔洗做野有人俾$$我洗
12]* 搭咩車都吾洗俾$$ - 這十分重要喔-//

Jennifer的問題:而家最想學咩?(課外活動、暑期班等等)
我有好多野想學喔 - LCCI (III)` 日文` 法文` IMPROVE MY ENG.

咸魚既問題 : 你叫咩名?? VIVIAN*筠

F. LAM 既問題 : 你最想去邊度旅行?環遊世界``

蒙羅.偉森 既問題:鐘意過邊個人?(不准同性別、明星、有血緣關係)XXX BABE* 依家T系J先生xDD"

欣欣既問題:有邊個人既影響對你最大?(血緣關係除外) 一定係BABE啦-333-

721`; 點解哥個人會影響你咁多?因為咩原因而影響你? 心照吧!-

CAT: ''' 宜家想鍚邊個? 點解想鍚? 想鍚幾耐? 鍚左係第幾次鍚? 鄧浩揚* 因為佢好得意:)

Jennifer的問題:而家最想學咩?(課外活動、暑期班等等)
我有好多野想學喔 - LCCI (III)` 日文` 法文` IMPROVE MY ENG.

咸魚既問題 : 你叫咩名?? VIVIAN*筠

F. LAM 既問題 : 你最想去邊度旅行?環遊世界``

蒙羅.偉森 既問題:鐘意過邊個人?(不准同性別、明星、有血緣關係)XXX BABE* 依家T系J先生xDD"

欣欣既問題:有邊個人既影響對你最大?(血緣關係除外) 一定係BABE啦-333-

721`; 點解哥個人會影響你咁多?因為咩原因而影響你? 心照吧!-

CAT: ''' 宜家想鍚邊個? 點解想鍚? 想鍚幾耐? 鍚左係第幾次鍚? 鄧浩揚* 因為佢好得意:)

 



2006 年 7 月 16 日  星期日   晴天


急症室* 鬱悶 分類: 日常生活*

不管勸喻心中只有他
知你深愛他 知你需要他 不知道辦法
無聲片刻不是難 如不懂放下結局才可怕

尋晚凌晨2:00先訓 .. 今朝8點就俾阿媽叫左起身‥‥因為揚仔尋日發燒+喉嚨痛 .. 今朝痛到連奶都5肯飲 - 我知道後覺得很擔心 .. 很怕揚仔會有事 .. 偷偷地在TOILET哭了T^T" 於是MY MUM帶距去TM Hospital睇急症 .. 多T固人多個照應 .. 所以阿MA叫我跟埋去〃距阿爸阿媽自己走左去玩 .. 個仔病到睇急症都5洗理GAA .. 打電話SD訊息都冇人應W0r-* 之後就去[分流站]見姑娘 .. 個姑娘用部機同距度血氧含量 .. 手腳刀度左2次先得*0* 根住就排隊入房見醫生 .. 初頭有成十幾廿人排隊 .. 好彩刀吾系等左好耐*..T固醫生同揚仔檢查身體 .. 揚仔猛咁o係度掙扎 .. 要我同婆婆捉住距D手腳先得∼"揚仔個口有成十粒口瘡 .. 5怪得連奶刀吾肯飲啦 .. 佢實T系好痛喇><" 醫生話懷疑距有[手足口病]喎 .. 阿媽同個醫生講 .. 揚媽個口同對手都爛哂* 應該系有[手足口病],..*叫左你睇醫生又吾去睇 .. 依家惹埋俾個仔 .. 真係好事多為_●根住我地就去藥房拎藥 .. 因為揚仔吾肯食野 .. 個醫生俾左盒營養粉我地// 大概11點半到就走得NAA .. 咁刀吾系等左好耐JAA啵+】MY MUM要o係屋K睇住揚仔 .. 所以下晝得我一粒人仔去聚會 .. 同羚姐一齊坐--*今天我難得地舉手答問題 .. 我今天紮起了頭髮 .. 但譚叔叔竟然叫我做[那位小姐]-_-" 難道我紮了頭髮的樣子真的不同了嗎?? 怎麼會不認得我 .. 搞到我評論戈陣有D口窒窒+//

`` 叫她不必愁 - 不必跟我鬥**}



2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


聽歌* 驚訝 分類: 工作小記*

20060715*

在你的心中 藏著多少人 我不再是唯一的心疼
說我太天真 傻傻等著不可能
不痛 不痛 我繼續欺騙著自己還假裝不知道
當你感覺累了 總會 重回我的懷抱

今日T系星期六 .. 出MK去4姨丈間公司幫手‥‥我9點半到返到去 .. 佢地又係未返黎 .. 所以我HAE左陣先開始做野〃都係負責寫Vouchers同做Filing .. 1路做野1路聽收音機 - RTHK-* 12:00聽[中文歌曲龍虎榜] .. 聽到好多正歌啦-0- Twins - 我很想愛他* 蔡健雅 - Beautiful Love*..仲有一首新歌 .. [方皓玟 - 聽話] .. D歌詞正到丫!-[隨便掌掌多兩巴 來蹂躪我``找一個比我更聽教更聽話``某某總給你馴服到像個傻瓜]∼"好快就做到2點LUU .. 同蘭姨去太子地鐵站JOIN埋淇淇 .. 一齊去Cafe De Coral食下午茶,..*我真的很羨慕淇淇啦 .. 未到F.1已經周身名牌 .. Patrick Cox斜咩袋好令呀>V<"之後距地送我去巴士站搭701 .. 轉乘West Rail歸家了_●接著就同我媽N浩揚仔落新北江行街 .. 帶浩揚仔去坐車車 .. 距玩得好開心喔xDD" 而我就BUY了紫菜魚肉返屋K食+】奇怪的是這次新北江之行 .. 竟然沒有人阻擋我的去路 .. 沒有人問我有冇中學課本 *0* 難道經過多星期的辛勞 .. 為我的臉容添了一份滄桑嘛?? 我的樣子現在似返一個18歲的女仔嘛-口-"

P.S. 說真的, 我幾ENJOY現在的生活 - 寄情工作 .. 甚麼事也不想>田<"至少不用經常對著家中的2個蛀米大虫 .. 令自己容易惱怒--*工作令我得到快樂和滿足 .. 工作令我拋開生活上的壓力愁煩 .. 工作也令我減少時間想你了:)