viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 7 日  星期二   晴天


兩天的* 驚訝 分類: 校園生活*

11*7 - 約左Kito*Amy*Joanna 早D返黎練習Eng Role Play .. 練得都OK熟啦 .. 3點到就差不多上4樓了*) 我地係尾2 o個組考Speaking .. 我覺得我今年的運勢不錯 .. 次次考試都抽中最後或尾二*;; 我就覺得考得OK啦=P 起碼都冇唔記得對白 .. 不過就略嫌過份緊張 .. 好似o係度背稿咁*0* 希望唔會考得太差啦*//

11*8 - 上完堂之後 .. 就同Amy去電腦室做MAF的On-Line Quiz-* 本身要用2 hours黎做的Quiz .. 我一粒中就做完了>v<" 都唔係太難JAA啵 .. 我仲o岩左15/20 tim* 75% sc0re .. SO GOOD xDD" 又增加了我在會計方面的信心了 .. 亦可以拉高我在MAF Exam的成績,..*



2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


BSAD Test* 滿足 分類: 校園生活*

其實你很愛他 對我的懲罰
說你沒有想他 是可憐我
我已沒有藉口 只能放手
不能奢求
 你說愛我

11*6 - BSAD Test* 前兩晚都冇乜心機溫書 .. 完全溫唔入腦l0r .. 溫溫下仲訓左覺Tim XD 所以今朝6點半就起身 .. 將1-4課Notes睇多次 .. 同埋背左幾題Long Q.!- 9:30-11:00 就測驗嚕 .. MCQs同True/False就識識地啦 .. 起碼都有得撞下嘛-* 至於Long Q.就唔好提喇 .. 睇到D題目就心知不妙><" 第4課出o個2條Long Q.背都冇背過 .. 好彩有一題MC有得抄少少 .. 咁又冇左30分嚕*0* 不過我不嬲對呢科都冇乜期望 .. 但求合格就行了*..根住就同AMY去電腦室Hae .. 整埋聽日英文的Role Play∼"之後1:30-2:30PM就去UG 37聽CBS Tour的Briefing .. 今日要分埋酒店房喇 .. 都唔知同邊個一間房好-_- 本身諗住同麥倩婷一間房GAA .. 但原來佢同Crystal一間房 .. 搞到我要局住同紅唇一間房/__\ 到時實俾人講是講非 .. 咪當佢透明l0r .. 我有我自己訓覺,..* 根住返到屋K訓晏覺Zzz" .. 無啦啦搞肚痛// 痾左4次爛的大大 .. 都唔知咩事*]]

P.S. 在12月的某堂BSAD Seminar .. 派發了測驗的試卷 -- 56/100 .. 冇乜點溫書有咁o岩成績 .. 算係咁啦!- A班同B班D人好變態b0r .. 竟然有人拎80幾90幾分l0r .. 而我地D班係Overall最低分的一班 .\口/.



2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


此情不再* 鬱悶 分類: 吹水台*

此情不再.現在我甚麼也沒有了T^T

曾經我亦算新 如何心死
不再是最新 如何找你
陪著我談情 這麼委屈你 來施捨這份福氣
算吧 成全
就當留不住你
新人 原來先可接近你

而身份從來還未出位
地位淪落似螻蟻這麼細 低得已不可再低

::: 為甚麼我沒有熊寶寶的呢*//

aiii!我在你心中佔有一席位嗎?? 會否連16號愛人也不如??
我不求甚麼,, 即使是很少很少的位置便足夠了-*

[[幽閉的內心世界* 關起了心扉]]



2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天


C LAW* 熱情 分類: 校園生活*

我決定走了 我放下字條
以百分一秒 明快的結束了
與你若果完了 我不想再撒嬌
走得有型 總好過 留低打擾

話說10月31日就係Corp Law Test .. 不過由於時間關係 .. 我仲未有時間打這天的日記="= 現在終於有時間補打返日記了!- 之前George俾哂Long Q的Tips .. 有溫書所以較有把握得分 .. 所以就做左Long Q.先-*不過我寫字的速度太慢了 .. 用左成粒中做Long Q .. 搞到得返半粒中做Short Q. /___\ 可能係因為前幾天不停地溫習 .. 日日都成點幾兩點先Zzz" .. 搞到個腦實哂..*記憶力衰退 .. 每個Points都係記得少少 .. 最後我都係唔夠時間做份卷*0* 有4-5條Short Q.未做過 .. 夾埋起碼冇左成30分 .. 所以我都預左今次實唔掂GAA喇T_T" 而我班的同學就好快早走 .. 由9個字後已經陸續有人早走∼" 最後只剩餘3位同學 .. 只有我*Annie*嘉偉留到6點先走// 接著在12月的某堂C Law Seminar .. 就派發Corp Law Test的試卷,..* 58/100 .. 全班最高分=) 之前又溫得唔熟 .. 又做唔切份卷 .. 我都預料到自己的成績*;; 還幸有Long Q. 為我挽回不少分數 .. 今次有咁o既成績 .. 都算唔錯嚕xDD"



2006 年 10 月 28 日  星期六   陰天


補牙/-\ 不安 分類: 日常生活*

其實你 找不到任何的高興
突然之間很喜歡你恨我
從未愛到 要生生死死那麼多

10月14日* 蘭姨一返到公司 .. 就同我講一陣帶我去洗牙*0* 幾年冇去睇牙醫 .. 冇乜心理準備 .. 搞到我都有D驚tim-* 等左成9個字先到我 .. o係度睇左陣8卦雜誌〃之後終於到我入去洗牙 .. 係個貌似TB的姑娘幫我洗牙 .. 佢話我好多牙石/-\ 一路洗牙*一路搵野撩我D牙 .. 好L痛 .. 不過都要死忍*..洗完牙等左陣之後 .. 就入去見醫生 .. 醫生話我D牙咁樣要COOL牙T_T 你地有$$ 賺就緊係話COOL牙好啦 .. 不過你估唔洗$$咩 .. 成3萬幾蚊∼"就黎連讀書都冇$$交學費喇 .. 仲邊度有$$箍牙丫 .. 除非我中左Mark Six先啦-口-"當想到錢的問題 .. 竟不自覺的掉下淚來 .. 仲俾佢地以為我怕痛o係度喊l0r//* 醫生話叫我返去同屋K人商量下 .. 商乜鬼量丫?!! 我覺得D牙唔齊唔緊要 .. 只要乾淨就OK=D 眼見阿爸返2份工咁辛苦 .. 搞到周身傷又成日病 .. 仲邊度敢問佢拎$$丫,..* 下星期就去剝牙 .. 因為得返少少牙腳 .. 打左麻醉針之後唔洗5 mins就搞掂_● 隨後的2個星期六就去補牙 .. 補一隻牙要$380 .. 貴到PK呀!!* 補大牙隔離隻牙戈陣痛到PK .. 係咁捉住自己件33 .. 醫生仲話我隻牙流血+】個醫生話我D牙好差* 話我唔識刷牙l0r .. 仲叫我唔好食咁多零食 .. 我會改善GAA喇>0< 之後去補2隻大牙戈陣 .. 好似冇上次咁痛b0r;; 醫生仲話我刷牙刷得好左好多 .. 下次唔洗返去覆診NAAxDD" 不過走戈陣芳姨同我講左D野 .. 搞到我好唔開心 .. 一D都唔識考慮人的感受"]]

♥`{若我聽教 ◇-! 你便回來我身邊'*..