其實你很愛他 對我的懲罰
說你沒有想他 是可憐我吧
我已沒有藉口 只能放手
不能奢求 你說愛我

11*6 - BSAD Test* 前兩晚都冇乜心機溫書 .. 完全溫唔入腦l0r .. 溫溫下仲訓左覺Tim XD 所以今朝6點半就起身 .. 將1-4課Notes睇多次 .. 同埋背左幾題Long Q.!- 9:30-11:00 就測驗嚕 .. MCQs同True/False就識識地啦 .. 起碼都有得撞下嘛-* 至於Long Q.就唔好提喇 .. 睇到D題目就心知不妙><" 第4課出o個2條Long Q.背都冇背過 .. 好彩有一題MC有得抄少少 .. 咁又冇左30分嚕*0* 不過我不嬲對呢科都冇乜期望 .. 但求合格就行了*..根住就同AMY去電腦室Hae .. 整埋聽日英文的Role Play∼"之後1:30-2:30PM就去UG 37聽CBS Tour的Briefing .. 今日要分埋酒店房喇 .. 都唔知同邊個一間房好-_- 本身諗住同麥倩婷一間房GAA .. 但原來佢同Crystal一間房 .. 搞到我要局住同紅唇一間房/__\ 到時實俾人講是講非 .. 咪當佢透明l0r .. 我有我自己訓覺,..* 根住返到屋K訓晏覺Zzz" .. 無啦啦搞肚痛// 痾左4次爛的大大 .. 都唔知咩事*]]
P.S. 在12月的某堂BSAD Seminar .. 派發了測驗的試卷 -- 56/100 .. 冇乜點溫書有咁o岩成績 .. 算係咁啦!- A班同B班D人好變態b0r .. 竟然有人拎80幾90幾分l0r .. 而我地D班係Overall最低分的一班 .\口/. |