事關早前不停的忙著Assignment/Project/Test .. 搞到10月1日的日記都未打*0* NOW briefly打下我呢個月做過d咩啦,,//
10*1 - 打邊LO/ 室內BBQ @四姨丈家 (IN西貢)`
10*10 - 放學後 w/ Rainb0w*阿福購買抽獎禮物 @ 屯門市 中心`
THX 阿福車我去嘉湖銀座;; 與中學同學有飯局`
w/ KAPO*何何*L!NG*PO 王京 去馬會買Mark Six xD-*
5個都俾人查身份證-________-"
一行7人{我*KAPO*何何*L!NG*PO 王京* C-Wing*許櫻麗} 晚膳 @越富閣
10* 13 晚上 - 系會BBQ @ 屯門龍鼓灘世外桃園`
一點都不像世外桃源*0* Staff 的服務態度很差
抽獎禮物有燕窩同花菇=) 可惜我一份禮物也抽不中*;
10月份連續4個星期六,, 在工作期間分別去了洗牙*剝牙*補牙><" 牙醫話我右面隻智慧齒就黎出 .. 所以剝左最入面隻牙 .. 等隻智慧齒遲D有位出=0= 因為要睇牙的關係 .. 所以我要做晏D補返時間 .. 幾次都做到成5黠幾先返到屋K,,,* |