viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 29 日  星期三   陰天


睡眠債* 分類: 轉貼文章*

{日睡少於9小時 愈高班愈嚴重*}

調查:98% 中學生唔夠訓

【本報訊】本港中學生長期「唔夠訓」問題已敲響警號  。一項調查發現,多達98% 中學生睡眠不足,即平均每日睡眠時間少於九小時,四分之一甚至不足六個半鐘。學生愈高班,愈唔夠訓,由初中時每晚睡眠缺失(sleep loss)一小時,遞增至預科時的兩個半小時。專家指,長期睡眠不足,累積下來的「睡眠債」(sleep debt)起碼需要兩至三星期補充睡眠才可 「清還」。名副其實是長命債長命還。   記者 :盧文烈

早在 80 年代的數據已證實,10 至 17 歲的青少年平均每晚需九小時睡眠,但繁重的功課量,以及各適其適的娛樂,令不少中學生成為「夜鬼」。東區尤德夫人那打素醫院在上年非考試期間,在三間中學訪問了 660 名中一至中七學生,了解他們的睡眠習慣。結果發現,只有 2% 受訪中學生在上課的日子,每晚睡眠時間可達九小時或以上;大多數學生每日睡七至八小時,佔 40% ;少於六點五小時也有 27% 。到非上課日子,受訪學生的睡眠時間才可大幅增至每晚九小時 。

後遺症易打瞌睡

結果又顯示,學生在上課日子的就寢時間,由中一的 10 時 51 分,逐漸推遲至中七的零時 19 分,因而令睡眠缺失情況由中一時每晚一小時,遞增至中六、七時每晚兩個半小時以上。長期「唔夠訓」,日間自然打瞌睡,調查發現,三分一學生每星期至少在課堂上睡一次,中四至中七學生,更加每兩人便有一人有上述情況。事實上,不少學生都期望有較長的睡眠時間,但往往事與願違,84% 受訪學生覺得每日需 8 小時或以上睡眠,但結果只得 17% 得償所願 。兩至三成被訪者表示,睡前最後一項「活動」就是做功課,反映部份學生並非因沉迷於玩而延遲就寢。負責調查的東區醫院兒科專科醫生黃達剛表示,美國多年前已開始關注學生睡眠不足的問題。而根據資料顯示,香港學生每日睡眠時間還要較美國少半小時,情況嚴重。他表示,要達至學生有良好的睡眠質素及較長的睡眠時間,學生本身、父母、教育界及醫療專業必須攜手合作,例如加強宣傳教育,而校方亦要不時檢討 是否給予學生太多功課。

睡眠債不易清還

黃達剛又警告,長期睡眠缺失會引致一身「睡眠債」,睡眠債不會自動消失,也不是一兩天補充睡眠可以清還,長期睡眠不足的人士往往需要兩至三星期的補充睡眠才可清還,因此他呼籲家長若觀察到子女在上課日子經常唔夠,到假日就讓他們「訓餐飽」,不要諸多限制。



2006 年 11 月 28 日  星期二   晴天


大白痴-_- 滿足 分類: 日常生活*

我真是一個大白痴-_______-" 我竟然以為聽日(29 NOV)要返學l0r *0* 好彩頭先上網CHECK E-Mail Jaa-* Because of Graduation Ceremony (畢業典禮), there are no class for the whole school.

好YEAH!! 星期三同星期四都不用回校上課 .. 可以有多D時間俾我Prepare for星期四的E-Skills Test luu xDD" 等我仲擔心緊聽日要返學` 仲要成5:00 pm要放學 .. 夜晚又要去聚會喎 .. 一定唔夠時候溫*... 哇卡卡 .. 事關早幾日為B.Law搏殺 .. 已把我弄得體力透支*0* 要休息一會補充體力 .. 加上我呢2日又掛住睇電視同聽歌 .. 都冇乜意慾去溫E-Skills Test*...最終我Hae到今晚11:30要的起心肝溫N0tes .. 睇左一份n0tes咁大把-口-"要溫哂All Handouts + MPFA Website .. 仲要份份Handouts都咁厚 .. 夾埋成百頁紙有多∼"而且平時E-Skills Lecture上得o個一粒中 .. 老師講書講書有如水過鴨背`滾水碌腳 .. 根本都吸收唔切要學的資料,..* 所以真係要靠自己睇下D Handouts先得( ̄ˇ ̄) Even though 只係40 MCQs;; Even though我上年Marketing* Management* Accounting都拎Distinction=) 不過都唔可以過度自信 .. 點都要溫下書GEE .. Endeavour! Fighting_●



2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


B LAW* 熱情 分類: 校園生活*

11*27 - Business Law Test @ 2:30 - 3:30* MCQs; 都OKAY啦 .. 係有2-3題唔多肯定!- LQs; 之前Winnie Woo叫左我地背 .. 所以都唔係太難gee-*不過我花得太多時間做Negligence .. 最後得返15 mins到先做第2題*0* Judicial Disslution 寫得勁趕l0r .. 根本都冇乜時間俾我諗 .. 可惜最後都係有2個p0ints未寫><" 好彩MCQs同LQs好多都有把握拎足分 .. 應該都唔會太差gee .. 希望會有80分以上啦*,, 之後到左12月中 .. 問Winnie Woo拎返份Test卷睇返個分// 好開心!! 82/100* MCQs仲o岩左17/20 tim* LQs - 48/60 .. 努力沒有白費xdd'



2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天


溫習* 驚訝 分類: 吹水台*

昨天如常返工 .. 夜晚去何何屋K打邊LO**
今天沒有出傳道,, 沒有去聚會-____-"
{閉關修練} 留在家中溫習B. Law
溫好Tort和Company`` 今晚同聽朝睇下BOE就OK了=)

P.S. 這兩天都唔夠訓 .. 每天只睡了4-5 hrs Zzz"
搞到我連食野都冇胃口?!! 又搞到Eating Disorder-口-"



2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天


十月份* 不安 分類: 日常生活*

事關早前不停的忙著Assignment/Project/Test .. 搞到10月1日的日記都未打*0* NOW briefly打下我呢個月做過d咩啦,,//

10*1 - 打邊LO/ 室內BBQ @四姨丈家 (IN西貢)`

10*10 - 放學後 w/ Rainb0w*阿福購買抽獎禮物 @ 屯門市 中心`
THX 阿福車我去嘉湖銀座;; 與中學同學有飯局`
w/ KAPO*何何*L!NG*PO 王京 去馬會買Mark Six xD-*
5個都俾人查身份證-________-"
一行7人{我*KAPO*何何*L!NG*PO 王京* C-Wing*許櫻麗} 晚膳 @越富閣

10* 13 晚上 - 系會BBQ @ 屯門龍鼓灘世外桃園`
一點都不像世外桃源*0* Staff 的服務態度很差

抽獎禮物有燕窩同花菇=) 可惜我一份禮物也抽不中*;

10月份連續4個星期六,, 在工作期間分別去了洗牙*剝牙*補牙><" 牙醫話我右面隻智慧齒就黎出 .. 所以剝左最入面隻牙 .. 等隻智慧齒遲D有位出=0= 因為要睇牙的關係 .. 所以我要做晏D補返時間 .. 幾次都做到成5黠幾先返到屋K,,,*