viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天


二代目* 驚訝 分類: 吹水台*

成長度:: 1204* 登登登凳>V<" 我的MERO進入二代目了!- 2006年3月3日開始養 .. 12月22日才變成二代目*0* 因為我成日都冇寫日記 .. 所以咁耐先變二代目="=

 走之前食返粒士多啤梨-V-"

 黑地鼠走來走去*

 

二代目MERO:: 有黑白兩色任君選擇=) 我選擇了黑色,, 名字叫 ♠`黑"*

臨別贈言* 宣讀感謝狀=D 一邊回顧牠各個階段的片段
(回顧到成人期時, MERO狂吃了幾粒士多啤梨)

痛哭流涕T^T 告別了!! [很感人的場面]

 兩代同堂xDD"



2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


累透了` 泄氣了/-\ 不安 分類: 心情雜記*

{奪命雙週} 這個多星期以來,, 每晚也趕工至凌晨2:00-3:00才睡覺Zzz" 每晚只能睡4-6小時!! 累透了` 泄氣了/-\ 不過由於時間不夠的關係 .. 這幾天的Test/Assessment/Presententation的perf0rmance令我不太滿意 .. pr0jects也只是【粗製濫造】*,, E+已經KO了多個Tasks了// 捱埋呢幾日就得NAA xDD" 加油吧!! 21216 Year 2的同學們=)

13  E-Skills Financial Reports*// 煩惱中.\口/. 要做3年的Cash Flow Statement + Projected Income Statement + Projected Balance Sheet-* 全部數都要自己作 .. 真係諗到頭都爆-口-" 之前返工做過全盤會計 .. 不過只係入返D單* 整返個Financial Statements出黎=0= NOW乜數字都冇,, 真係好難搞*...

看到蛋蛋個XG Post了某幾個大型廣場的聖誕裝飾 .. 多以白色+天使為主 .. 很漂亮很浪漫呢;; 即使是連樓下商場的聖誕裝飾 .. 也比往年漂亮=) 哇卡卡,, 不知道今年聖誕會怎麼過呢??! 會有人陪我嗎xDD"



2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天


歌詞* 驚訝 分類: 吹水台*

 

毋須祝福 我早知結局
傳我共你被講多幾次也心足,,*
暗裡若有人問我 會認和你1對
這種虛榮 即使無法兌現 未算委曲

傳聞在說你正跟我 秘密拍拖
然而預知了後果 手也未夠膽拖
要是你心可以容納我
何必1波幾折還沒結果


當有人說你 極其襯我
面帶歡喜心裡難過
問我該怎麼慶賀

s-0635  

曾經相愛過就夠 長期實現沒理由
為你好 才願接受
跟我如沒有未來 怎麼擁有
情侶我已有 為何又再別求
亦怕苦 已受夠 我自然地放手
努力留下你 原來才是畫上傷口
不可以累你 歡欣不可以偷

如若不心死 錯下去誰願接受
就算可一起 我共你其實都不會長久

只怕被 每天追究
這份情 回贈你手 寧願你我得救
受別人白眼 緋聞裡 誰都可看透



2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天


MAF* 熱情 分類: 未分類

5:30 - 7:00pm* MAF Test @ Rm 408 - 不過不失吧 .. Standing Costing同Capital Budgeting呢兩題就識哂 .. 應該沒有計錯數-) 至於Time Value of Money .. 初頭唔係好明條題目想表達d咩?!! 個表有好多空格o係度 .. h0似有d Missing Figures*0* 最衰尋日唔夠時間做數 .. 搞到唔係好識點計-* 用Present Value of Annuity黎計 .. 個數會變得好大 .. 成日覺得自己計錯數*,, 本身諗住試下做第一題 .. 不過得返10 Mins應該做做唔切 .. 所以都係繼續諗返第3題算了*!) 之後終於諗到點計 .. BUT臨收卷時才發現 .. 原來Investment B & C 抄錯Table l0r-_- 想改都冇時間改 .. 仲諗住可以拎到65分或以上 .. 我諗我應該得50/75到jaa,..*

到了星期六的Writing Assessment .. 作了一篇很爛的文/-\ Time Management做得不好 .. 掛住諗個好o既開頭 .. 搞到中間o個Part寫得很簡單!= 希望會Pass啦>v<" 這兩天的測驗的表現都強差人意 .. 未能達到自己的要求*" 或許是我要求過高吧 .. 總是覺得自己做得不夠好,..*



2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天


十二* 傷心 分類: 吹水台*

2006年好似過得好快咁GEE .. 咁又到12月了*0*

每年的12月 .. 係我好多FDs/Net FDs生日的月份-* 分別有:::

12月1日 -- C-WING
12月3日 -- IDY
12月5日 -- 同學阿福
12月7日 -- 細糖
12月9日 -- 芷芷* VICKY
12月10日 -- JOANNA*KITTY
12月12日 -- KAREN
12月17日 -- 阿豪
12月18日 -- 何何* CODY
12月21日 -- 阿SZE
12月31日 -- CARMEN CHOY* S!U桐

HAPPY BIRTHDAY TO ALL >333<
歡迎C-Wing`Idy`細糖`芷芷`Vicky`Joanna`Kitty同Karen加入18歲的行列xdd'