{奪命雙週} 這個多星期以來,, 每晚也趕工至凌晨2:00-3:00才睡覺Zzz" 每晚只能睡4-6小時!! 累透了` 泄氣了/-\ 不過由於時間不夠的關係 .. 這幾天的Test/Assessment/Presententation的perf0rmance令我不太滿意 .. pr0jects也只是【粗製濫造】*,, E+已經KO了多個Tasks了// 捱埋呢幾日就得NAA xDD" 加油吧!! 21216 Year 2的同學們=)
E-Skills Financial Reports*// 煩惱中.\口/. 要做3年的Cash Flow Statement + Projected Income Statement + Projected Balance Sheet-* 全部數都要自己作 .. 真係諗到頭都爆-口-" 之前返工做過全盤會計 .. 不過只係入返D單* 整返個Financial Statements出黎=0= NOW乜數字都冇,, 真係好難搞*...
看到蛋蛋個XG Post了某幾個大型廣場的聖誕裝飾 .. 多以白色+天使為主 .. 很漂亮很浪漫呢;; 即使是連樓下商場的聖誕裝飾 .. 也比往年漂亮=) 哇卡卡,, 不知道今年聖誕會怎麼過呢??! 會有人陪我嗎xDD" |