viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天


病了* 熱情 分類: 吹水台*

今日下晝中於俾阿媽的左去新北江睇醫生*0* 返到屋K食左藥 .. 隔左幾個字即刻藥力發作* 大覺訓!- N0W仲覺得好眼訓Zzz" 其實8月中已經開始有D咳同傷風 .. BUT隔左一排就冇事 .. 所以我就冇理佢NAA-* 原來仲未斷尾 .. 加上前幾日我成日食甜品同煎炸野 .. 最終也是敵不過病魔T^T" 醫生要我戒口 .. 唔可以食生冷野同煎炸野 - 屋K有雪糕*朱古力*蝦條,, 不過冇得食呢><" 我要快D好返呀!! GET WELL SOON :)

P.S. 其實我係咪貧血?!!



2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天


返學* 傷心 分類: 校園生活*

Inside my heart 每句話
在我心中 慢慢累積
海洋

今日都係如常返學啦** 第一堂Corporate Law .. 其實都冇乜特別野好打 .. 淨係記得George俾左好多時間我地Break‥‥之後上BSAD; Business Systems Analysis n Design .. 每個星期3都要o係UG37坐成4粒中*0* 呢科仲難過上年的BSA .. 我對電腦始終沒多大興趣 .. 好驚俾呢科拖垮我的成績-_- 因為佢講得實在太b0red了 .. 所以我把握時間回信俾Katy-* 1:00就走得了 .. 不過我地3:30先上下一堂 .. 即係話我地有2個半中Hae*..同芷芷*Kito去市中心食lunch .. 初頭都唔知食咩好 .. 最後決定落F00D C0urt食 - 我地3個都係食日本野∼" 事關我地仲有大把時間 .. 所以坐o係度傾計*v* 坐到3點到就搭506返IVE .. 不過仲有幾個字先到3:30 .. 所以o係4樓傾左陣計_●根住上Mac. Fin Seminar .. Cindy Tsang逐個叫人答問題 .. 好彩佢叫中我識o個題 .. 佢仲讚我Very Good tim xDD" 本身佢話早D講完俾我地走 .. 最後咪又係講到5:00先走得+】唉! 今個學期的星期三放5:00 .. 都唔係比上年好好多-_- 返屋K抖一陣 .. 夜晚又話要去聚會喇-* 今個星期輪到天盛研究班上乙班 .. 我地冇人同浩揚仔玩 .. 佢自己都可以笑到卡卡聲=D 佢唔知做咩o係度錫前面張凳 .. 之後自己o係度傻笑;; 仲要重覆做幾次 .. 搞到d人個個望住佢--* 今日曹小寶黎左我地呢邊聚會 .. 散會後同佢傾左一陣計 .. That's all of today=)



2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


青年人問* 開心 分類: 日常生活*

其實你沒有那麼愛他
沒有深陷不可自拔
認清了真心話 你就 放得下

早上也是如常地出傳道 .. 今個星期到天盛研究班做電話見證‥‥之前幾個月都同景蘭姐姐做傳道 .. HO耐冇做電話見證了*V* 天盛研究班陣容鼎盛 .. 有8個人參與@ 劉宅 - 閒話休提 .. 不在這裡多說了!- 玫E佢地o係度曬電話 .. 知你地買左New M0bile Naa xDD" 玫E個手提只是$1,400多元 .. 有影相*藍芽*MP3鈴聲 .. 係Samsung的直滑式手機-* 不過我唔會買l0r .. 我想買3G或者買部PDA*0* BIANCA你唔好咁暴力好唔好 .. 成日對住浩揚仔起腳 .. 教壞我個兒甥仔*..接著下午的聚會 .. 睇錄像帶[[青年人問 - 怎樣結交真朋友]] 雖然這錄像帶已看過很多遍了 .. 對於戲劇部份更是滾瓜爛熟 .. 但仍然對我們有很大的提醒∼"不良的交往破壞有益的習慣 .. 要與有相同目標的人做朋友 .. 我都要多D同會眾的人傾計先得,..*聚完會之後 .. 同阿媽*浩揚仔去千色行街街 .. 睇下VW銀包*;; 好耐冇黎過千色NAA .. 新開了一間{手作之店} .. 係賣日本的手打雪糕_● 哇卡卡 .. 我又食雪糕喇 - 這裡比旺角/灣仔便宜得多 .. 只是$9 一個球* $14兩個球 .. 味道也蠻好的+】返黎天耀美心買飯 .. 沿路見到某某人啵=P 佢主動同我傾計b0r .. 不過我又唔知做咩 .. 無啦啦行得好慢--* 嘰嘰 .. 即刻成個人開心哂=) 羚姐, 你估下我見到邊個??

[[" 這世界 那麼大 - 幸福總會在某個地方+//



2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天


返工* 驚訝 分類: 工作小記*

我懂失去的悲傷 也懂進退的掙扎
但想起過去 都是失望 又何必要放不下
習慣 還是 不放心 還是不甘心

今天也是如常地到旺角返工 .. 都係負責寫Vouchers .. 沒有甚麼特別‥‥惟一想記下的是 .. 今天蘭姨差不多11時才回來 .. 得我一個人o係Office〃之後蘭姨又落左去整野 .. 又得返我一個o係度><"雖然有收音機聽下 .. BUT一個人都幾悶*0* 好處就是比較Free .. 我偷偷地小睡了5 mins .. 但沒有人發覺呢xDD" 做到2點到 .. 4姨丈同蘭姨中於返上黎luu .. 之後我地就去食Lunch喇*.. 今日我地去食[紅螞蟻] .. 唔知點解今日特別多人 .. 要等成半粒中先有位坐-* 我又係食長通粉 .. OK好味啦 .. 不過D菇菇就麻麻地*V* 之後經過始創中心 .. HO似有野睇b0r .. 原來係2%有Function - 張美妮做MC``見到吳日言YAN* Krusty同艾粒 .. 不過我對他們沒多大好感 .. 所以睇左一陣就走嚕∼"根住我就去Langham Palace行左陣 .. 仲試左上次介紹的意大利低脂雪糕 .. $28兩個雪糕球,..* 我試左曲奇同Tirimisu味 .. Great! S0 TASTY .. 但我覺得都係木田園好味D >V<" o係MUJI買埋D野之後 .. 我就搭車返天水圍了_●



2006 年 9 月 15 日  星期五   晴天


返學* 分類: 校園生活*

別再爭 統統給你 沒空參加這遊戲
不用哭了 就當是我 先給你

呢2日都係返學啦 .. 2日返學o係S!U康輕鐵站見到芷芷 .. 放學就同AMY一齊走〃事關第一個星期唔洗上Seminar .. 所以星期4返2粒中就走得 .. 而今日就返個半中就走得NAA-* 尋日上Business Law Lecture .. 原來Betty Lau係代課*0* 下堂開始係Winnie Woo教返 .. 唔知距教得好唔好呢?!! 至於今日就係上MAF - Management Accounting & Finance*管理會計及財務 .. Amy Lam教啵*..今堂講Costing .. 上年下學期學過嚕>v<" 不過溫故知新都好o既 .. 始終我對Costing呢個t0pic都唔係太熟∼"今日我老豆休息 .. 晏晝去左天盛新榕記飲茶*" 之後同浩揚仔去新不江剃頭 .. 浩揚仔變左光頭仔呀=]* 好得意* 題外話:: 尋日堂Business Law教Law of t0rt(民事侵權) .. 我特別想講Defamation誹謗!- 誹謗係指用句子或詞語以降低原告在社會一般人心目中的地位 .. 同埋要有第3者知道,..*咁我想問有D是非精o係度搬弄是非 .. 搞到Alm0st全班同學都杯葛我‥‥Obviously係降低我o係一般人心目中的地位啦 .. 咁算唔算係Defamation誹謗??! 請勿對號入座Plz!!* 放左Ab0ut 3個月暑假 .. 見返21216/1A的同學 .. 大部份都當我如陌路人一樣T^T" That's Fine! 不過我學會不再去介懷 .. 佢地中2點咪點l0r _● 現在我在21216/2D過得很好 .. AMY*芷芷*Kito*Steve等人都好好 .. 不過仲未識哂班中的女同學呢+】

- NEW START! 21216/2D