viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天


雜記* 開心 分類: 校園生活*

暫停update xg' 閉關修練.\口/.

  • 16 Mar - HRM Test* Lect 1 t0 3
  • 20 Mar - Auditing Test* Lect 1 t0 4

10 Mar - 過左十五都仲有利是收* 有$100開工利是xdd'

12 Mar - 今日唔洗上HRM Sem .. 諗緊返唔返CCP Sem好 .. 最後都係決定返-) 就o係我搭緊LRT@ 建生 .. 芷芷打俾我話唔洗上CCP {無奈}-_- 不過我都繼續搭去青雲 .. 同kit0一齊[幫]芷芷做MAF=)

N0ne of us sees reality. What we do is interpret what we see and call it reality.



2007 年 3 月 11 日  星期日   陰天


殯儀館-* 滿足 分類: 日常生活*

今日o係屋K溫HRM .. 上晝冇出到傳道-W-晏晝洗埋個頭都成3點2嚕 .. 整埋其他野之後一定遲到l0r .. 加上HRM的進度未如理想 .. 所以我下晝都冇去聚會!=溫到5:45pm .. 就準備搭車出元朗 .. j0in埋阿媽去萬國殯儀館-*事關早前我姑婆個老公過左身 .. 印象中我與他素未謀面 .. 所以我對他的死沒甚麼感覺-_-搭268B出紅磡" 講d糗事俾你地知丫:: 我在車上好夢正酣 .. 到達目的地(觀音街)時 .. 隱約聽到有人拍打車門- 說[起身喇!落車喇]∼"當我睜開眼的時候 .. 發覺我阿媽已經落左車 .. 車門亦已關上了><"好彩o個陣等緊燈位 .. 司機叔叔好好人地俾我落車 .. 0therwise真係唔知點算好-) 沿路問人點行去萬國殯儀館 .. 印象中是我懂事以來 .. 第一次去呢D地方*,,原來唔係好似平時睇電視咁 .. 有人講[一鞠躬,再鞠躬,三鞠躬- 家屬謝禮] .. 不過入去o個陣都要鞠一個躬*//我好似好多個都未見過咁ge .. 0nly認得姑婆同珍姐*;; 等D大人傾多一陣偈就走naa .. 行去{曲街}搭269B返天水圍 .. 原來真係有條街叫{曲街}xdd' Dinner @新北江三盞燈 .. 之後去惠康買返D蛋糕麪包 .. 11:00pm返到屋企,..*



2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


返工* 愉快 分類: 工作小記*

3*3- 工作天' 今天也是如常地返工 .. Ling姐俾左利是我!=今日得我同Ling姐返工jaa .. 4姨丈同蘭姨冇返b0r .. 冇聽蘭姨向我提起gee?! 寫埋D V0ucher .. 做到2:45pm就走人-*蓮姐俾左封利是我 .. 真好! 今天有意外收獲>V<"蓮姐話4姨丈佢地去左旅行 .. 新年假期先去完日本大版 .. 今次又去邊度旅行?! 有錢人真係有錢人 .. D錢多到冇地方洗 .. 真令人羨慕-)因為4姨丈佢地去左旅行 .. 搞到我今日冇糧出-_-之後我一丁友去'北京拉麵店'tea .. 下午茶餐$12 .. 加埋一都係$13.2* 好抵l0r// 一個麵OR小食+1杯凍豆漿 .. 份量o岩哂我呢D細食o既人*..根住我就去朗豪坊兜個圈 .. I.T BIG SALE*激安大減價 .. 多人到要排隊分流入去l0r*0* S0 Cr0wded- 本身想睇下HYOMA同AP遮仔tee .. 不過睇唔o岩 .. 所以冇收獲∼"之後去KI.RI.LA睇衫 .. 某d Kitty tee 50% off .. 由$285減到$109*" 不過我19歲著Hello Kitty會唔會太低b?!

P.S. 尋日上Auditing .. Angel同我講:: Cindy Tsang話我h0勤力 .. Acc0unt好勁xdd' Angel仲叫我做'高材生'
英文堂-【是日金句】'Y0U Pay HER t0 Play Y0u.' Mr Chiu said.

{三一四*我生日} LG* 你會否已預備鮮花?!
等你約會我*3*
我想與你共晉午餐-)
▒*為何在渴望這刻跟{你}慶賀\333/
{--`我到底渴望被人留意X)



2007 年 2 月 26 日  星期一   晴天


CCP Presentation* 驚訝 分類: 心情雜記*

[♠] 2*26 - 年初九
星期6晚終於整好CCP PowerPoint同埋Script* 上次E-Skills, 16 Mins 40張Slides都講得切 .. 今次10 Mins 12張Slides .. 應該可以在限時內完成 Special Thanks to AMY -333- 好彩有AMY幫我手, Otherwise又係我一個人做哂*0* 今日約左10:45am 返去練下 .. 阿思最早返到去xdd' {抵讚} 12:30上CCP* 我地係第一組出去Present .. 我地應該係資料最充足的一組*..可能不是F0rmal Presentation .. 這次Present好像沒以前那麼緊張 .. 而且說話速度也放慢了∼" Present完就走得luu .. 早左一粒中放學=)

到了3月份, 親愛的清清`明妍`曉楠`ANN姐要走了-)
到屯門南的普通話小組服務* 實在有點不捨T^T"
少了2個正規先驅 - 聚會*研究班缺少了妳們的"優質評論"
今晚研究班之後 .. 同清清Farewell`有蛋糕*薯片*Fruit Punch
最後和清清影大合照,,* 希望妳們繼續喜樂地為上帝服務*3*
如果我受了浸的話, 我都想去普通話小組服務xdd'



2007 年 2 月 25 日  星期日   晴天


電話見證* 滿足 分類: 日常生活*

 ♣-[共你的偶遇 純白就如白雪◈`
-各自害羞的臉; (
▒*`逃避眼神接觸心聲揭穿 `!-

[♠] 2*25 - 年初八
早上出傳道* 天盛研究班支持電話見證!=
有殊榮開放自己的家來從事宣揚王國的工作xdd'

有h0多人喔!! 我`阿媽`珊姐`珊媽`吉`超哥`淑燕姐姐`麗花姨`候CC`候叔叔

P.S. 本身在1月31日有演講委派的 - 因為分區大會的關係 .. 所以唔洗講 .. 仲以為係一件好事-* 前幾天收到了新的演講委派; 竟然是在3月14日講 .. 好野!! 即係o個日一定要去聚會啦><"個題目好似好難講咁 - "基督沒有把教會建立在彼得之上"// 3月16日仲要Test HRM .. 又要準備演講 .. 看來要盡早安排我的時間了*,,