viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


`-♥ 情人節X) 疑惑 分類: 校園生活*

 46_ng0TY0dkcESH Happy St. Valentine's Day46_ng0TY0dkcESH
♥♥♥-{2月14的約會}* 終於到情人節了-3-
那便是說- 還有一個月就到我的19歲生日了xdd'

今朝6:45就起身 .. 睇下D情人節朱古力整成點-V- D朱古力開始結實了 .. 個面亦都冇哂油 .. 總算可以送到俾人!=但是外觀不太漂亮 .. 所以冇影到出黎*0*本身今朝9:00上Auditing .. 我8:45先出門口 .. 9:18返到去*' 不過都冇遲到w0r .. 返到去都係o岩o岩先開始=) Then就上堂啦 .. 上完Auditing同CCP就過UG 37 .. 同A,B班上Corp Accounting-*佢地個個都h0識做 .. 讓個位俾我同高生坐xdd' 我冇乜點聽Wils0n Ng講書 .. 好彩尋日教o個課都聽得明- 俾manman 佢地睇我整俾高生的朱古力-)仲有送朱古力俾同學仔 .. 嘉仔話叫我做[甜品師傅] .. 太高估我了-_- 起初不敢送親手做的朱古力給高生 .. 落堂的時候還是送了 .. 不知道他有甚麼反應*..事關我1:30要上Corp Acct Seminar .. 所以情人節沒有和高生共晉午餐 .. 只是和Crystal`兩個Alex一齊食飯*//

P.S. 如果今天有意外驚喜, 會有多好呢:) 但我早料到結果是這樣 .. 還是不抱有期望比較好!}* 用了接近一百元購買整朱古力的工具和現成朱古力 .. 可惜一粒朱古力也沒有收回 .. 3月14日會有人回禮嗎??

痛恨你這情人 非好情人
如今找不到好情人 只得苦情人
因此手空空的我 份外變得敏感
還未牽情人的手 一樣是佳節
願我下次不只替人開心 有份擁吻*3*
我未能參與 能羨慕亦很好
願我喜歡的人 其後的節日會趕到



2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


`-♥ 情人節前夕* 驚訝 分類: 日常生活*

 46_ng0TY0dkcESH Happy St. Valentine's Day46_ng0TY0dkcESH
♥♥♥-{2月14的約會}* 明天便是情人節了-3-
那便是說- 還有一個月就到我的19歲生日了xdd'

尋日放學後, 去吉之島買整朱古力的東東!-
估唔到D野咁快俾人掃哂*0* 買唔到朱古力模同包裝紙
幸好之後在日本城找到了 .. 而且是避免誤會的花形
想到了用錫紙和禮物紙 .. 總算解決了包裝紙的問題*;;
材料*工具和現成的朱古力, T0tal買左一舊水 {真DUM本-_-}
呢個幾月洗左h0多$$ l0r!*- 交學費$7,200` 整鐵閘$1,000
還有其他Lump Sum野 .. 夾夾埋埋洗左成一萬銀.\口/.

今日o係屋K整士多啤梨白朱古力=)
一生人第一次整野食俾人-* 整得不太好, 唔好見怪!=
食左o既人聽日如有任何不適 .. 本人恕不負責-口-
原來兩排朱古力溶左之後得咁少, 應該整到12粒ja -W-
計埋現成的朱古力, T0tal得三十幾粒* 唔夠派俾咁多人
因此明天將會採用 'First come first give' 的制度:)
數量有限, 欲要從速; 先到先得, 派完即止;
不便之處, 敬請原諒xdd'

 

[♠] 怎麼我為我做過的感到驚怕!x)
[:™ 現在要說愛你♥♥ 請準備招架;`-}



2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


朱古力=) 驚訝 分類: 情感關係*

46_ng0TY0dkcESH 還有一個星期, 便是情人節了 46_ng0TY0dkcESH
♥♥♥-{2月14的約會}-3- 今年仍會過單身情人節嗎?

Make or Buy Decisions* A comparison of the marginal cost of manufacture and the price of buying-) 自己整定買朱古力好呢?? 睇落h0似唔係好難整 .. d材料都好易買到-* 不過第一次整朱古力 .. 我驚會食死人l0r-口-" 大家有咩idea?? 誰想在情人節收到朱古力?! 留個CMs俾我丫xdd' 多謝合作!

*( 大家都很被動很慢熱-_- Poor Pr0gress)*
::: 女追男  隔重紗!= 我始終覺得女人矜持點較好//*

P.S. 容忍有限度* 今日第一次見到高生發脾氣/-\ It is not my fault. 好彩好快無事!-*



2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


星期二* 開心 分類: 校園生活*

♥♥ 一個我被撇低 卻又很不慣=}`
;'` 留低的原因 一世的
秘密!
-▒ 其實明知只得我是{外人}!*

2*6 - 今日0nly要返3:30 - 5:00 o個堂Corp Acct Lecture - 換了新Miss Sandra Ngai-) 一開始佢o係度講佢o既qualifications - 佢係Certificate Public Accountant .. 又係ACCA的members .. 仲有D0uble Master!- 初頭對佢有不錯的impression .. 諗住佢會教得幾好 .. 點知佢係唔識教書ge-口-" 同Anthony Lau不惶多讓 .. 淨係照讀PowerPoint d字.. 得o個少少解釋*..咁不如俾份n0tes我地自己返去睇啦?! 由於佢講書的速度係極快 .. 4:50就走得∼"開始對呢科冇乜信心 .. 之前又未學過b0r .. 靠自己努力唔知可唔可以拎到Distinction*!) 事關我地唔係好明今堂講o既野 .. 我同Crystal佢地諗住聽日去A,B班SIT堂 .. 聽吳汝就講多次xdd'



2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


小班教學* 愉快 分類: 校園生活*

2*5 - 今朝返9點半 .. 第一個返到去 .. 仲早過Ge0rge入課室-*HR & HRM SEM - 做Tut0rial .. nothing is special !- 同上個SEM一樣.. 9點半o既堂都係得好少人返 .. 今日得8個人返*0* 放10:30 .. 不過12:30先上CCP SEM .. 有2 hrs break-) 同Kit0* Crystal去市中心 .. d舖頭都未開舖 .. 冇地方好行*/ 於是我地就去Euro go go食早餐 .. 我要左個薯蓉 .. 味道不錯>V< 之後Kit0同學特登陪我地搭車返IVE .. 返l0cker拎返袋野就走了*..根住上CCP SEM .. 講返Lecture 1份n0tes .. Alex Mak講書的進度很慢-_- 今日好似小班教學咁:: kit0走左, 多左Felicity`高佬傑同阿冼 .. t0tal得9丁友上堂,..*