Happy St. Valentine's Day
♥♥♥-{2月14的約會}* 明天便是情人節了-3-
那便是說- 還有一個月就到我的19歲生日了xdd'
尋日放學後, 去吉之島買整朱古力的東東!-
估唔到D野咁快俾人掃哂*0* 買唔到朱古力模同包裝紙
幸好之後在日本城找到了 .. 而且是避免誤會的花形
想到了用錫紙和禮物紙 .. 總算解決了包裝紙的問題*;;
材料*工具和現成的朱古力, T0tal買左一舊水 {真DUM本-_-}
呢個幾月洗左h0多$$ l0r!*- 交學費$7,200` 整鐵閘$1,000
還有其他Lump Sum野 .. 夾夾埋埋洗左成一萬銀.\口/.
今日o係屋K整士多啤梨白朱古力=)
一生人第一次整野食俾人-* 整得不太好, 唔好見怪!=
食左o既人聽日如有任何不適 .. 本人恕不負責-口-
原來兩排朱古力溶左之後得咁少, 應該整到12粒ja -W-
計埋現成的朱古力, T0tal得三十幾粒* 唔夠派俾咁多人
因此明天將會採用 'First come first give' 的制度:)
數量有限, 欲要從速; 先到先得, 派完即止;
不便之處, 敬請原諒xdd'
[♠] 怎麼我為我做過的感到驚怕!x)
[:™ 現在要說愛你♥♥ 請準備招架;`-} |