viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 21 日  星期四   晴天


♥ LCCI* 分類: 日常生活*

誰願膚淺 因此上學到十時
韓文班 法文班 努力到睡眠
我願進步 繼續進步 為明天

香港商業專科學院- Hong Kong School of Commerce (Austin Road)
LCCI Accounting - Level 3 - IAS (2707103 A2)
Commencing Date: 17/07/2007 (Tuesday)
Time: 07:00 pm - 09:45 pm

Topics include : Accounting for business combinations, Accounting for branches, Investments and joint ventures, Accounting ratios, Cash flow statement, Financial budgeting, Basic accounting conventions and current international accounting practices. 課程內容包括:商業合併會計、分行、投資會計及合營會計、會計比率、現金流量表、財務預算及國際會計守則



2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天


♥ 返工* 熱情 分類: 工作小記*

`- 我返工要好準時' 放工要收到通知*`}
噢! 九點兩點 四點五點 俾晒公司=`

話咁快就過左兩個星期了*v* 其實工作不算極度忙碌 .. 只是每天早上6:30起床 .. 經過9小時的工作後已十分疲累-* 況且o係公司長時間對住部電腦 .. 返到屋K都唔想開電腦打日記 .. 寧願睇下祖兒的{學警出更},,*每天的工作都沒甚麼特別 .. 上晝10:30-12:30這個時段比較繁忙*0* 要同步處理接聽電話`寫LOT紙`打Invoice`代出單 & 對Invoice(尤其是要送貨的)`FAX多張Order去供應商; 通通都要在1:00pm前完成*0* 下午就繼續check單`filing`對倉單- 其中2天還有機會做我擅長的工作: 用Excel入數同埋入Petty Cash>3' 為了有充足的精神 .. 每晚逼自己11:30前訓覺; 日日如是 .. how routine of my life*!)



2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天


♥ 見工* 滿足 分類: 工作小記*

見工成功! 6月18日正式開始上班生涯>3'
文員@ 廣興凍肉批發有限公司 (在旺角街市側)
負責打Invoice`接聽電話`會計工作`去銀行入票`
工作時間: 星期一至六- 8:30am - 5:30pm
1-2 pm Lunch` 大家得閒可以搵我食飯
Salary: $6,500/month (3個月probation後,會作調整)
星期一至六返工; 星期日傳道+聚會;我的生活十分充實*
21216的同學們: 幾時搞2D飯局?! 我得夜晚先得閒/-\

感恩! 其實我覺得自己都幾幸運! 三份工都係通過介紹
上年暑假` 姨丈間公司等人用, 所以就叫我去幫手*,,
一星期後` 錢龍彪會計師事務所叫我去IN- 做左2個月.

 

隨著我 上進心 已跟頂峰這樣近
你的嬌小自尊傷損太深
繁忙的工作會比戀愛還重要
然而擔心 能爬到最上你卻要飛走了



♥ 雜記* 滿足 分類: 日常生活*

終於都考完試嚕! 如釋重負:)

♥ 想你有時會缺氧;* 嘴角{不自覺上揚:}
這是不是[幸福]的症狀!=不知不覺又缺氧

 
今日晏晝2:30要去見工* [其實90%請我GA喇xdd']
我阿爸個老闆同2個朋友合伙開左間凍肉批發公司.
Because of Expanding of business, 公司等人用//
前幾日- 阿爸個老闆問佢: 你2個女幾大? 出黎做野未?!
言談間提到我讀完IVE &學會計 .. 所以就叫我去見工*!)

跟單文員- 負責出Invoice`接聽電話`以及會計工作;
@ 一間凍肉批發公司 in Mongkok [又o係旺角>V<]
工作時間: 星期一至六- 8:30am - 5:30pm
Salary: Negotiable (At least $5,000 per month >3')



2007 年 6 月 8 日  星期五   雨天


♥ 沒主題* 滿足 分類: 吹水台*

Auditing  Test 1 - 91/100       Test 2 - 87.5/100
Corporate Accounting - 98/100
Human Resource Management - 82/100

今個SEM o既Test Results, 形成了一種無形的壓力 .. 令我希望Exam都有差不多的成績; 今次考試目標: 3科Distinction! Auditing & Corp Acct 更希望有85分以上>3'

阿姨話考試緊要 .. 叫我星期六唔洗返工 .. 可以o係屋K溫HRM-*
原來5份Notes + TextBook 都幾多野要背/-\
大努力!大加油! 俾心機捱埋呢幾日就得GA喇 .\口/.

{Update at 2:36am @ 9 Jun}
Poor Progress! Very Frustrated-_- How Come?

溫左成日都仲溫緊Lecture 4 .. 完全背唔入腦//
睇黎我呢2日都係要飲咖啡, 溫通宵先溫得哂*,,