viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 7 日  星期四   晴天


♥ Corp Acct* 愉快 分類: 校園生活*

6*7 - Corporate Accounting - 一收到份卷十分之安心 .. Format同上年Exam極度相似 .. Only d數字唔同左*v* 根據我之前做Consolidation GE經驗 .. 慣常出現careless mistakes .. 以致計錯Unrealized Profit同Minority Interests-* 所以我揀左我擅長的Accounting Ratio` Published Account` Capital Reduction` Earnings per Share// 一開始砌唔到Capital Reduction .. 好彩俾我睇到錯左D乜 .. 原來入漏左Creditors $10,000,000-_-" 之後就做得好順暢 .. 2張Balance Sheet都BAL到; Overall成份卷都唔難 .. 得EPS那題5分的文字部份冇溫到*,, 我有D野唔係好明- 題目問 Define 'Diluted Basic Earning Per Share' .. 乜唔係有分'Diluted EPS' 同 'Basic EPS' GA咩X) Interpretation of Ratio寫左成版紙 .. 3粒中o岩o岩做得切 .. 仲有20秒時間剩!= Year 1同上個SEM的會計成績只是8字頭 .. 今次成績表上可否印上9字頭的成績呢>3'



2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天


♥ Audit* 驚訝 分類: 校園生活*

6*5 - Auditing Examination - Overall成份卷都OK啦 .. D問題都問得好straight forward; 而且我主要溫第3-9課 .. 佢出GE野我都有溫到 .. 所以大部份都識答:] 得Section B Q1的'Background Research'冇背到 .. 不過寫o岩左一個point - Internal Control System*,,同埋Q2 6分的'Materiality Limit' 冇寫到aid of example .. 淨係寫哂PowerPoint D野 .. 應該會扣一半分掛/-\ 唔知我有冇90分或以上呢?! 如果我Exam有90分 .. 我Auditing Overall都應該有9字頭>3' 我發覺我次次Test/Exam都會跌野落地 .. 今次就跌左份卷2次落地-* 順帶一提: 禮堂的冷氣開到好大 .. but我冇帶外套-_-頂硬上! 一路做一路震 .. 仲有坐到12:30先走 .. 凍到d指甲發紫X)



2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天


Interview* 愉快 分類: 校園生活*

Auditing Seminar又係例遲 .. 今日又係12:30先返到去*0* 聽到同學仔話一開始要介紹自己先 .. 但我乜都冇預備過 .. 所以好快寫左篇Self-Introduction-*之後我地幾個同高生佢地o係RM 405等考試 .. 差不多到我考o個陣就勁緊張 .. 好驚招SIR問d我唔識答GE問題*,,Interview Assessment- 頭兩分鐘Introduce Myself .. 一開始有D窒窒下 .. 之後就running smoothly!=根住就問問題- 對比起其他candidates, 點解我適合做呢份工? What is your Career Goal? 我答成為ACCA Members within 6 yrs:] Company Background; 知唔知間公司做D咩? 因為呢幾題之前prepare過 .. 所以我覺得都答得OK,..* 但之後o個兩題問題足以令我&其他同學O咀; Imprementation of CEPA, 對會計行業有甚麼好處? 我答Accountants 有多D機會o係國內expand business*!) 香港同中國GE Accounting Systems有咩分別? 呢題我真係唔識答l0r/-\ 時間救回我一命- 好彩o岩o岩夠7 mins .. 所以我唔洗答佢xdd' Then招SIR同我講返 .. 佢話覺得我GE Language能力可以答到最尾o個題*" 之後Maniii話阿SIR覺得答得好o個D .. 佢就會問D較難GE問題// 真的嗎? 招SIR你咁睇得起我呀! 但始終我心底裡是高興的>3'



2007 年 5 月 24 日  星期四   陰天


♥ 特別大會日* 開心 分類: 日常生活*

24 MAY 2007* 耶和華見證人特別大會日
Queen Elizabeth Stadium* 伊利沙伯體育館
主題: "全神貫注於傳講神聖的話語" --- Acts 18:5

午膳時間; 出外用膳* Delifrance @ 集成商業中心
本想到[Bread Talk' 麵包小語]買最愛吃的麵包蛋糕*
還有到[Koda Garden' 木田園]吃日本手打雪糕X)
很可惜, [麵包小語]和[木田園]變成了空舖/-\
我只是3個多月沒有來. 點解好似好多野唔同左ge ?!

以賽亞書41:13 - [你的上帝耶和華, 正握著你的右手, 對你說: '你不要怕! 我必幫助你.'] 耶和華很樂意幫助我們; 只在於我們願不願意接受祂的幫助, 會不會鬆開祂的右手*!)



2007 年 5 月 21 日  星期一   晴天


♥ 雜記* 滿足 分類: 校園生活*
  • 9:00 - 10:30` Auditing Lecture
  • 10:30 - 12:00` ACCA Talk
  • 13:00 - 14:30` Corp Acct Make-Up Seminar
  • 15:30 - 17:00` Corp Acct Lecture

明天的TimeTable; 返朝9晚5 .. 為的是星期三的自製假期>V<" 最近真的沒有時間打日記! 忙於做ILLP (自學英文 x 10 hours), 還有CCP Test 2, CCP Assignment- 最重要的是為考試作妥準備-*所以我短期內都不會打日記 .. 要到6月11日Exam過後才有時間*,, 快樂不知時日過 .. 原來生活過得快樂 .. 會不知道時間流逝!-)不知不覺就讀完Year 2 .. 21216/2D的同學們, 只剩下幾天的時間一起上堂一起大笑!= 這一年我過得很快樂 .. 認識了很多同學仔 .. 真的有點不捨得/-\

P.S. 今日派返CCP Test 1 .. 真係估唔到會咁高分 .. 竟然有31/50-_- 仲有HKex Website o個5個Categories .. 我之前冇上過個Website .. 竟然亂吹都執到5分xdd' 我今次真係冇乜點溫過 .. 有2 Parts直情睇都冇睇過 .. 仲諗住有15分都偷笑嚕>3'

江若琳的新歌{傻豬}好好聽, 歌詞很甜蜜很幸福X)