- 9:00 - 10:30` Auditing Lecture
- 10:30 - 12:00` ACCA Talk
- 13:00 - 14:30` Corp Acct Make-Up Seminar
- 15:30 - 17:00` Corp Acct Lecture
明天的TimeTable; 返朝9晚5 .. 為的是星期三的自製假期>V<" 最近真的沒有時間打日記! 忙於做ILLP (自學英文 x 10 hours), 還有CCP Test 2, CCP Assignment- 最重要的是為考試作妥準備-*所以我短期內都不會打日記 .. 要到6月11日Exam過後才有時間*,, 快樂不知時日過 .. 原來生活過得快樂 .. 會不知道時間流逝!-)不知不覺就讀完Year 2 .. 21216/2D的同學們, 只剩下幾天的時間一起上堂一起大笑!= 這一年我過得很快樂 .. 認識了很多同學仔 .. 真的有點不捨得/-\
P.S. 今日派返CCP Test 1 .. 真係估唔到會咁高分 .. 竟然有31/50-_- 仲有HKex Website o個5個Categories .. 我之前冇上過個Website .. 竟然亂吹都執到5分xdd' 我今次真係冇乜點溫過 .. 有2 Parts直情睇都冇睇過 .. 仲諗住有15分都偷笑嚕>3'
江若琳的新歌{傻豬}好好聽, 歌詞很甜蜜很幸福X) |