今日Lunch同ManMan`Ivy`高生`石仔`牛牛`嘉仔`KingFai去花城飲茶-* 我叫左碟西炒飯 .. 成碟飯食完=無食過 .. 都係仲有咁大碟*0* 我真係好細食l0r .. 食量同6,7歲o既小朋友- 所以個個都話我好抵養xdd' 最後要打包返屋K食 .. 盒飯夠我同阿妹一餐Dinner嚕-!)
聽完ICAC Talk之後, Oral Practice wif Ivy`呀姿`Ring`Kingfai`
原來KingFai係我師兄 .. 之前都係讀天水圍官立中學-W-"
佢地個個都話我英文好勁- 我覺得{比上不足,比下有餘}吧'
其實我覺得我英文不太好 .. 始終有可以改善的地方!=
明天就是Meeting Assessment了! 希望明天不會過份緊張*
希望到時諗到ideas* 唔好有Dead Air* 舌頭不要打結就好了*,,
組員們` 21216/2D的同學仔`還有高生 .. 大努力大加油=)
這個星期- English Make-up Class, 聽ICAC Talk, 又要練Meeting
星期六要返工, 星期日就要傳道*聚會 .. 都冇乜時間溫Corp A/C -,-
依家最緊要搞掂Meeting Assessment, 根住先理Corp Acct Test*//
幸好Test範圍由7課減至3課 .. 應該會溫得切GE*!) |