viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 5 日  星期六   晴天


♥ 加班* 驚訝 分類: 工作小記*

1月2日至1月5日 -
戚小姐連放4日長假 .. 所以我要做埋佢o個份 .. 要幫手打單&整存倉表*0* 自從上次戚小姐放假 .. 我偷懶一日冇整存倉表; 第2日經理即刻o係度呱呱嘈 .. 話個存倉表對佢好重要 .. 所以呢幾日都做到8:00-8:30PM先收工-,-

07大事件"

07 我最喜愛物品 :  VW銀包* Chip'N'Dale Schedule
07 我最喜愛人物 :   高卓文 XD* 玫E
07 我最喜愛新朋友 :  子雯` Crystal `家偉:)
07 我最喜愛活動 : 同高生上堂*3* 睇高生打波
07 我最喜愛新人 :  鍾舒漫" 李卓庭" 洪卓立
07 我最喜愛事件 :  ---
07 我最難忘事件 :  ---
07 我最喜愛公仔 :  Chip'N'Dale* 其次 Marie 同 Miss Bunny }:
07 我最後悔的事 :  逼得太緊/-\ 再次越過界線 .. 再一次親手破壞一段關係
07 我最想做的事 :  都有GE* 不過唔想講 :)
07 我最唔想做的做 :  犯法GE事; 殺人放火
07 我想做又無做的事 : 同高生去戲院睇{十分愛}>3

 

08新開始*

08 我的新願望 : 儲$$; 讀High Diploma in Accountancy
08 我的新計劃 : 轉工- o係會計師事務所做會計文員* 考LCCI 同ACCA-)
08 我暫時最想的事 : PASS IN LCCI 3rd-Level (IAS)



2007 年 12 月 31 日  星期一   晴天


♥ 2007年大事回顧* 驚訝 分類: 心情雜記*

Happy New Year  2OO8>3'

踏入新GE一年, 等我又下{2007年大事回顧}先-]
對我來說- 2OO7年, 開心快樂比傷心煩惱多,,*
14 FEB`情人節- 我竟然會親手整朱古力送俾高生*3*
那段持續半年疑幻疑真的關係; 雖然始終沒有牽手 ..
沒有擁抱 .. 而且最後也沒有明確地承認喜歡對方-,-
老實說, 我真係幾Enjoy人地叫我{高太}{鳩嫂}XD

至於下半年, 本身想修讀的會計學高級文憑沒有位 ..
其實如果我揀其他C0urse, 我知實會有位俾我讀//
但我還是決定由全日制學生轉變為全職工作.."
每天routine的工作生涯 .. 生活平平淡淡的過!=

 

♪* 2OO8年目標::

最最最最重要的是- 16 FEB 2OO8 (Saturday)
LCCI - 3rd Level (IAS) Examination*
Fighting for Distinction* 祝我考試成功X)
只要考好呢個試, 我將來就會搵到份理想工作.,
還有就是搵到份工, 可以配合到我GE Schedule
使我可以完成High Diploma OR Top-Up Degree.

另外, 希望所有讀緊IVE Final Year GE同學:
Endeavour! Graduate with a High Diploma=)



2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天


♥ 聖誕節* 驚訝 分類: 日常生活*

12*24 - 平安夜〃今日有新同事返工 .. 佢叫aR群, 應該太過我1,2年-* Lunch w/新同事 @車仔麵; 晏晝2個老闆叫我地今日早D收工 .. 不過放假前例牌多野做 .. 最後都係5:30pm先放工,..*

12*25 - Wish Y0u A Merry Christmas:}
估下我今日點樣過?? 今朝阿媽帶左浩揚仔出鄉村 ..
屋K得返我一個人;
而且又冇較手提電話的響鬧裝置
我竟然由1:30AM訓到11:52AM l0r-,-
如果唔係阿媽返黎 .. 我唔知我會訓到幾點先起身:]
12個鐘頭後, 我又去訓覺Zzz" 因為聽日要出席大會.
人愈大, 節日好像失去了意義- 平平淡淡已足夠X)

12*26 - 特別大會日@ 灣仔修頓室內運動場
"我們是陶泥, 耶和華是陶匠."- Isaiah 64:8

1 JAN 2OO8 - 會眾旅行@ 流水響水塘



2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天


♥ 西貢* 分類: 日常生活*

12*23 - 聚完會之後 .. 就搭港鐵去彩虹 .. 再搭的士入西貢*0* 本身我地應該o係壁屋個站落GA .. 點知司機話下個站近金碧花園多D .. 叫我地下個站先落*..個小巴司機唔知係唔係見我地唔識路 .. 竟然老點我地-,- 搵極都搵唔到金碧花園 .. 周圍仲要一個人影都冇 .. 最後要四姨丈開車過黎接我地,..* 今日食左D貴野: 鵝肝醬餅乾* 紅酒羊柳 .. 都幾好味丫// 之後我就同表妹甄甄`淇淇& 表弟葦浩一齊打麻雀 .. 我好耐冇Play Mahjong了:} 差不多走GE時候 .. 隻大狗唔知做咩事 .. 想咬浩揚仔隻腳>V<" 接著我地就好像往常一樣 .. 搭八折的士去南昌站 .. 再搭西鐵線返天水圍//,,



2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


♥ Buffet* 分類: 日常生活*

12*20 - Gathering with IVE老師&同學`
放左工之後, 搭港鐵線去九龍灣站會合Wing & Steve .. 根住就搭Shuttle Bus去九龍灣展貿,,*仲諗住會有幾多人黎ga ma .. 子雯病左* 有D就臨時有事黎唔到-,- 最後得返我`Wing & Steve .. 同埋3個老師- Cindy Tsang` Shirley & Alfred Ng*0* 我地去九龍灣展貿3/F 豐膳食Buffet// 一路食野一路談近況 .. 還有談起了幾位同學- {香港小姐}Siniki`嘉仔`康哥,..* Shirley仲拎埋21216/2C GE Name List 出黎 .. 老師們仲講左D野俾我地知 .. 原來阿賢同珊珊一齊左XD 唔知係幾時GE事呢?! 之後就食我最中2 GE甜品NA .. 第一次食朱古力噴泉 .. 仲有幾塊士多啤梨味GE蛋糕>3' 本身想食埋雪糕同士多啤梨慕絲GA .. 不過好似吃得太多了!= 盛惠每人$250 .. So Expensive; 對於我呢D細食GE人 .. Buffet其實好唔抵食l0r .. 不過依家搵到錢無所謂啦:]