Today: Sick Leave .\口/.
在長期睡眠不足, 體力透支的情況下 .. 我終於被病魔戰勝了/-\ 尤其在這個星期 .. 每天只睡了5-6小時 .. 所以都知我實遲早病-*其實早在前幾天 .. 我都感到自己開始作病 .. 間歇性有點頭痛和喉嚨痛*,,到了昨晚睡覺時 .. 一路訓覺一路發哂出黎// 頭痛得要裂開`鼻塞到透不過氣; 唇乾口淡`腰酸骨痛】..成晚訓唔到 .. 凌晨3:21分還是眼光光 .. 只是睡了3個多小時,..*其實剛起床時 .. 我個樣唔算好病 .. 但過了一會就開始疲累*v*食粒特快無睡意必理痛 .. 應該可以返到工:]我覺得服用醫生署方的藥會好D .. 同埋最緊要訓多D .. 於是我決定今日請病假*睇醫生*休息一天!=
◆,劣勢也會 *事過境遷* 被擊退太可笑-|||
身體上, 精神上, 心靈上都感到十分疲累.
現在的我就像一副沒有靈魂的軀殼*!)
靈魂在熟睡...身軀卻在飄浮....{Copy From Theresa's Blog} |