6*30 - 今天也是如常地返工 .. 去朗豪坊EuroGoGo食Lunch .. 食完Lunch之後竟然落大雨b0r*0* 其實我今日有帶遮返工GAA .. 不過去Lunch o個陣冇雨落; 我諗住一個鐘JE而且近近地 .. 所以懶得帶遮出去-*點知咁就出事NAA .. 最後我要狼狽地冒著大雨行返公司*// 其實上星期四我已經試過一次 .. 返到公司仲要吹冷氣 .. 睇下我幾時病-_-上個星期六做到4點幾就好得閒 .. 所以5點鐘就可以放工,,*唔知點解今日比較多野做 .. 做到6點先收工 .. 這算是開OT嗎?!
P.S. 放埋7月2日 .. 唔知要等到幾時先有假放嚕/-\
7月3日- 我同事戚小姐休息; 我要做埋佢GE工作 .. 我將會
十分忙碌 .. 都唔知做唔做得切 .. 希望我會handle到:]
7*3 - 今日我同事戚小姐休息 .. 我同許小姐要做埋佢GE工作 .. 有好多好多單要打-*今日忙到甩肺- 忙到一早沖GE咖啡都冇時間飲 .. 忙到飯都唔得閒食-_-最後我同許小姐做到7:30PM先走 .. 返左兩個星期工以來 .. 第一次做到咁晏先走; [不過據聞公司冇Overtime Payment],,*我對眼又乾又澀 .. 返到屋K飲左杯藍莓素補下對眼X) |