viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 6 日  星期五   晴天


復活節假期* 滿足 分類: 吹水台*

因為公眾假期的關係 .. 所以明天不用返工*
Easter Holiday 放足一個星期假xdd' SO G00D!
Hea了幾天' 今日執左D N0tes出黎, 明天要開始努力了!=

  • 20 April - English Meeting Assessment
  • 23 April - Corporate Acc0unting Test  L1-7

餘下的幾天假期要計熟Corp Acct Lecture 5 -7 D數*)
Meeting Assessment` 放完假之後要同組員Practice下-*
早前買落o個2本書- 梁珮瑚*愛在緣份終結時` 張小嫻*長夜裡擁抱
都仲未得閒睇; 如果有時間的話, 希望可以完成一本小說>V<"

【一把傘只可以遮到兩個人, 三個人太多了】(BY 寫意人生)



2007 年 4 月 2 日  星期一   雨天


荃灣* 熱情 分類: 校園生活*

雖然我今日11:00先出門口 .. 咁o岩西鐵同輕鐵都唔洗等車 .. 所以我11:30就返到去naa!=而且Ge0rge仲未到 .. 我要o係Rm 329門口等 .. 下次都係唔洗咁早出門口>V<" 之後D同學都陸續回來了 .. HRM Seminar`CCP Seminar .. 沒甚麼事情好記-*上完堂之後 .. 我`芷芷`子雯`Kit0`J0anna` Crystal 6個女仔 .. 就搭車出荃灣食野-) 本身諗住去荃錦中心食味千拉麵 .. 點知間野收左皮 .. 於是我地就去南豐中心食KFC*,, KFC斜對面有間舖頭賣名牌袋 .. 我地不約而同地俾D銀包吸引住:) 點解呢度D Westwood銀包咁平ge?! 我依家用緊o個個06年先出 .. 呢度賣$550 jaa,..*根住我地就落去扭蛋 .. 我`芷芷`子雯` Kit0`J0anna都有扭Disney戒指 .. 分別有Piglet`唐老鴨`米奇老鼠同小飛象-,-Then我地就去荃豐中心 .. Mari0粒菇菇好得意// 行到5:30到就搭車返去 .. 幾乎搵唔到巴士返天水圍 .. 好彩之後o係荃錦對面搵到69m*!)

晚上出席耶穌受難紀念 @ 天耀社區中心*
有198人出席; 比上年少左2個* 見到好久不見的呀佳



2007 年 4 月 1 日  星期日   晴天


♥ 十分愛* 驚訝 分類: 吹水台*

新片速遞:: 寫實愛情電影{十分愛}* 4月19日上映

編劇+導演: 葉念琛` 演員: 方力申x鄧麗欣`楊愛瑾MIKI`森美`JANICE MAN(文詠珊), 通通也是我喜歡的- 還有鍾嘉欣和張敬軒!= 再睇埋個預告片 .. 正到喊*3*不論是演員或是劇情 .. 都十分吸引 .. 相信一定不會比{獨家試愛}遜色-) 大部份看過{獨家試愛}的女生都會流淚 .. 不知道{十分愛}又會奪去多少女生的眼淚?! {十分愛}是一套必看的電影 .. 快D搵人陪我去睇=) Winnie在她的Xanga中寫道 .. [自己鐘意o既人][自己鐘意o既野]特別開心 .. 某人對號入座啦>333< 

Copy fr0m Vicky's Xanga.



2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天


Auditing* 驚訝 分類: 校園生活*

3*30 - Auditing Seminar* 派返上次Test份卷' 咁快改好ge?! 91/100- 好開心! 全級最高分99分 .. 全級得3個人9字頭-*自升上f.4以後 .. 好耐都冇拎過9字頭xdd' 所作的努力得到回報 .. 而且比我預期中高分!=Angel Yeung 影印我份卷俾2C,2D班的同學返去參考 .. 搞到個個都知我幾多分/-\ 這次Test為我打了支強心針 .. 推使我在Acc0unting和Auditing都要努力 .. 希望下次Test同Auditing Exam都拎到90分以上-)



2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天


大富翁=) 驚訝 分類: 校園生活*

3*29 - 上完HRM Lecture之後 .. 去左A班教嘉仔同kingfai做Cons0lidated B/S .. 好彩我仲記得尋日條tut0rial點計-*等齊人之後就去食Lunch .. 我`高生`manman`牛牛` IVY`嘉仔`YAN` Ring`Yuki` 石仔同kingfai .. 一共11人去花城食飯!=幾乎笑到食唔落飯' 食完飯之後行返IVE .. 返到去都成3點嚕*0* Then我地就o係UG出面D木台度玩大富翁 .. 我坐o係高生隔離o既姿態好誘人xdd' 事關我3:30要去教Year 1 .. 所以我0nly睇佢地玩 -) 因為佢地上星期測完Management .. 所以今日h0多個都甩底- 得幾丁友有黎到 .. 完全係可以一對一l0r*// Shirley Ng今次俾佢地問其他科ge野 .. 教2個Year 1做Acc0unting*.. Pr0fit & Loss, Manufacturing .. 我有d都唔係好記得 .. 希望唔好教錯人-W-