viana314
暱稱: -♥ 士多啤梨妹>3'
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-- 小水滴*//

站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 17 日  星期二   陰晴不定


♥ 我是灰色的* 傷心 分類: 轉貼文章*

馬太福音6:25,26,33 - 不要再為生命憂慮吃甚麼、喝甚麼,為身體憂慮穿甚麼。生命不是比食物重要嗎?身體不是比衣裳重要嗎?你們細心觀察天上的飛鳥。飛鳥不撒種、不收割,也不在倉房裡儲糧,你們的天父尚且養活牠們,難道你們不比飛鳥貴重嗎?你們要不斷先追求王國和他的正義,這一切別的東西也必賜給你們了。

哥林多前書10:13 - 你們所受的引誘,無非是人普遍受的。上帝是信實的,必不讓你們受引誘超過你們能忍受的,在你們受引誘的時候,他必打開出路,使你們能忍耐得住。

彼得前書5:7 - 要把一切憂慮卸給上帝,因為他關心你們。

 

感謝耶和華通過忠信睿智的奴隸為我提供適時的鼓勵和幫助 :p
星期三和今天的{每日經文}; 還有玫姨的演講{我們為甚麼不要再憂慮?} 多次強調馬太福音6:25,26,33的經文 - 要不斷先追求上帝的王國* 不要過度憂慮.

Especially thanks to Darren and Elaine >3'
♥` Why I smile, Cos you make me smile-*)



2009 年 2 月 16 日  星期一   晴天


♥ 這就是生活* 無奈 分類: 日常生活*

個天永遠都會o係你最安於現狀o既時候 ..
整鋪杰o既你歎又或者比d考驗你, 這就是生活.

:: Quote from Ashley's Blog ::

- 16 Feb*; 昨晚同Mr. Yip MSN到11:30pm; 今天早上在K16站又見到佢 .. 同佢1齊坐 .. 佢問我尋晚幾點訓*,,Then佢o係度睇書 .. 我同佢講:[我最近冇乜時間睇書] .. 佢話[梗係啦!你工作忙嘛]:::" 之後我就小睡1會 .. 還愈挨愈近他的肩膀:} 放工乘搭K16途中 .. 妹妹致電告訴我家中發生火警*0* (完全是O嘴了) 原來是母親大人唔記得熄火 .. 就帶左浩揚仔出街; 鄰居聞到糗味報了警 .. 於是消防員上來撬門!=之後我打電話俾Mr. Yip .. 同佢講我今日8pm放工*" 依家先去到港鐵天水圍站 .. 佢話佢都係返到屋企無幾耐*!) 1路行返屋企1路同佢傾電話 .. 同佢講我屋企發生火警 .. 佢話:[唔好咁擔心!無事GE]:+:"不幸中之大幸是沒有被燒屋*v* 只係燒爛個煲&撬爛少少鐵閘 .. 同埋要換過把門鎖 .. 算是破材擋災吧X)



2009 年 2 月 8 日  星期日   晴天


♥ 他跟我極好* 滿足 分類: 情感關係*

- 8 Feb*; 下午在天耀社區中心禮堂舉行聚會 .. 他在公眾演講開始後才來到-*聚會結束後 .. 全程與他1起聊天*v* 佢o係3月份開始讀返聖經 .. 瑞康哥哥在3月份開始跟{達}讀聖經 .. 被我猜中了:::" 星期五* 我本身諗住俾聚會邀請單佢 .. 但最後都冇俾到,,*佢問我o個日想俾張紙佢 .. 係唔係想叫佢黎聚會 .. 我好傻仔*0*星期五- 佢同我講{最近成日唔見妳GE} .. 我告訴他這陣子我要9:00am返到公司+} 佢公司新年有1個月bonus .. 我公司d bonus勁奀l0r-,-Then佢問我拎手提電話number; 佢話我好瘦 .. 叫我同佢1齊去跑步:} 之後譚長老走埋黎問我同{達}::[你地2個好好傾b0r .. 你地2個好好朋友GA?]!=他說覺得我很友善&值得信任 .. 我只是笑而不語-|| 根住佢同阿秀傾計 .. 我走埋去同佢講{掰掰! 我走先喇} .. 其實會不會過份張揚呢X) 幸好在星期三的聚會 .. 沒有被人問及這件事 .. 沒有被長老叫上乙班照肺*!)

- 9 Feb*; 早上在K16車廂內遇見他 .. 他坐在我後面:} 在我下車的時候 .. 見到他睡著了; 昨天跑10公里馬拉松很累了吧!=

Je t'aime ♥ Ti amo ♥ Te quiero ♥ SaLangHaeYo

=!{ 就算盲都可看到; 他跟我極好>3'
*{- 但至少這個關係:: 無人能媲美`..♥
♥` 誰還害怕曖昧關係- 人言又是否這樣可畏x)*



2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


♥ BBQ* 愉快 分類: 日常生活*

 7 Feb*; BBQ @屯門咖啡灣; Gathering with IVE同學:p
人物有我&高生`Lily&潘生`ManMan&牛牛`Natalie&石仔` Kingfai`阿賢*v*5:15pm o係屯門市中心M記門口集合 .. 然後1齊去新墟買野-*去到咖啡灣 .. 佢地個個都叫我坐o係高生隔離XD 事關樽蜜糖擺o係高生附近 .. 個個都叫佢搽蜜糖; 有次佢拎住2支燒烤叉 .. 我主動幫佢手搽蜜糖 .. Kingfai話我係賢內助:::" 之後就1齊玩Killer .. 我係都要同高生1齊坐:} 有次我做killer殺高生 .. Natalie話[你捨得GA喇] .. 所以個個都知道我係killer*v* Then ManMan提議玩拖手版Killer .. 想造就我同高生 .. 不過最後都冇玩到!=11:30pm走人- Natalie同我講:{高生身邊1直冇其他女人 .. 等緊我take action} .. 但我對他的感覺已經不同了X)

:: 我也常想如果當時我不離開 愛是否還存在 ::
:: 如果我們可以再重來 是否有足夠勇氣面對 ::



2009 年 2 月 6 日  星期五   晴天


♥ 跟蹤你* 滿足 分類: 情感關係*

Recall返大家ge Memories先*v*上年年尾有一次o係天耀社區中心禮堂舉行聚會 .. 有個男仔問我係咪o係尖沙咀返工 .. 佢話佢成日o係西鐵線同K16上見到我:} 佢係會眾裡一個男仔ge朋友 .. 以前有聽過聖經-*自從o個日之後 .. 我有時會同佢1齊搭車返工`1齊傾計`作有意義的交談,,*大概到了1月中旬 .. 事關新黎ge Junior Audit差不多日日9:30am先返工 .. 公司形成了遲到的風氣:::" 老闆娘Freda仲叫我地入Conference Room開會 .. 叫我地9點正返到公司*" 所以我最近搭車返工都撞唔到佢/-\

- 6 Feb*; 今日終於都撞到佢喇*v* o係港鐵天水圍站見到佢 .. 即刻由靜音車廂行到去傷殘人士車廂+} 因為車廂擠滿了人 .. 我好難行埋去佢身邊 .. 所以只能遠遠偷望他*,,到了港鐵南昌站 .. 佢行得好快-_-我由南昌站月台跑到去K16巴士站 .. 對腳好累不過好刺激:::" 俾個唔識ge男人坐o係佢隔離 .. 搞到冇得同佢1齊坐*0* 我坐o係下層車尾 .. 見到佢o係度寫Schedule Book同睇書 .. 我們有common interest!= 我早佢1個站落車 .. 經過佢身邊o個陣 .. 佢同我講{最近成日都唔見妳GE}xd' 放工後去商務文化快線 .. 用2張book coupons買了鄭梓靈ge{我們不要說再見}&{聽說我們仍在相愛}*!)