| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
傻左啦~!!!!訓到11點半呀今日.....
足足訓左12個鐘呀~!!!!!!!
起左身,,就睇電影啦.......
睇完就食飯.....
晏就就落左街行左陣~
行完,,,3點半,,,,番屋企溫書><!!!!!
溫chem>>溫到6點半!!!!!
溫左3個鐘,終於溫完lu~^^,,
|
|
TIME︰2005-12-30 10:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
依家,,都係28號,,^^但係已經係早上7點9lu~
哈哈哈...尋晚成3點幾鐘先訓,,
都訓得幾辛苦吓,,,
因為cathy同koey訓左係張床度...
所以我冇咩位訓,,,><!!!!咁我就係張電腦枱度訓左....
訓到4點幾..終於掟唔順啦....
條頸好鬼痛...>w<''''
咁我就上左床ge某一個各落ban埋左一邊訓....
雖然有床比我訓,,但係勁少位~
搞到我今朝起身果陣條腰好痛///
白痴ge~咁我7點就起左身....
[[訓左4個鐘....早知唔訓///打爆cathy部腦算數~!!!!!!!haha,,]]
咁起左身///就呆坐左幾個字我先至醒bo~
一醒左..就去開電腦///!!!!!哈哈哈,,,,
[[我都有d驚cathy部腦會比我搞掂////!!!!!!!!!!!!^3^]]
跟著我就同阿哥>>龜,,河童,,eric chat msn!!!!!
[[如果冇左你地同我chat ge話,,我諗我悶死左lu]]
8點半,,我就番屋企啦~
番到去,,就食左早餐先啦~
食完就入房訓教教lu,,
訓到差唔多12點,,我2哥同我阿媽就係咁嗌我身起bo~
KA~原因係小亮打唻搵我~
跟著聽左,,佢就嗌我打比cindy,,,
[[sor呀**小亮,,cindy~你地打左咁多次比我我都冇聽到..]]
之後聽完電話,,就食飯啦~
食完,,都12點半lu.....
執埋d野就出門口啦~
咁我就去葵興地鐵站度搵左cindy先啦..!!!!
之後我就陪佢去惠康買野啦,,
買完,,就上佢屋企lu~
哈...跟著小亮都唻左,,我地本來諗著溫書ga ma~
但係最尾都冇溫到..係度玩....!!!!!
[[睇西片,,鋤dee,,睇小說,,訓教教.....<<呢d就係我地係cindy屋企做ge野..]]
玩到4點3,,我同小亮就走啦..!!!!!!
番到屋企,,就係度包禮物...!!!!^^
夜晚就搞個日記板.....哈哈哈...
改左dd野咁啦..同埋post左少少相上去,,,!!!!!
ps:今日訓得好少詐....真係想死////
下面有d相相睇咖...!!!!!!!!!!!!!! |
|
TIME︰2005-12-28 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
等我POST番D相相先,,,呢D都係CHRISTMAS果排影咖...!!!!!!!!!!!!!
有D唔清楚.....如果想睇相GE話就嗌我SD比你睇啦...!!!!!^_____^'''
↑阿史......[[白痴GE]] ↑3個令仔呀,,哈!!!!!!^^
↑我同MISS OY ↑我同聰明,,
↑我同展展,, ↑我同NICK,,
↑我同CINDY,, ↑我,,CINDY,,FING
↑我同FING ↑貼紙相..[[老爺,,我,,CINDY,,FING]]
↑貼紙相..[[老爺,,我,,CINDY,,FING]] ↑我同CINDY,, |
|
TIME︰2005-12-28 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 203 | »
|