您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 1 月 3 日  星期二
 
今日都幾乖乖啦,,
一朝起左身就溫左2個鐘書書---bio,,
溫到11點半就開電腦,,
但係都唔知有咩做,,,
都冇咩人online,,又冇野玩,,
哈,,,真係冇聊呀,,
但係我又唔想再對著d書bo,,

過埋聽日就要exam啦,,
得出唻ge成績都唔會好得去邊咖la,,,我自己知,,
雖然我真係有溫書,,
但係我上phy,,chem,,bio果d堂我都冇聽過書,,
就算溫左,,識ge野都係好空範
冇咩深入ge認識,,
不過算啦盡左力就得lu,,

晏就4點,,又溫左2個幾3個鐘書,,
食完飯飯又溫,,
溫到傻了,,,>w<
我發覺左溫書都係一種樂趣,,HEHE^V^

ps:我講過,,我係呢一年係要開開心心ge
    但係始終都好難做到,,唔知點解,,
    成日都好似唔太開心咁
    哈,,,不過是但啦,,
    我份人就係咁咖啦,,怪怪地~

我要多謝一個人∼小優∼
 

             
TIME2006-01-03 09:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 1 月 2 日  星期一
 
尋晚同我大佬一齊睇叱吒頒獎禮,,
睇到2點先去訓教教,,,,
 
--今日--
8點比媽咪嗌左我起身..
因為佢知道我今日去自修室呀MA~
咁食左野,,執好野~打左個電話比FING就出門口啦!!!!!!!
點知佢未起身......><'''''
咁我去到就溫啦~溫CHIN...!!!!!!!!!
到左11點9,,FING先唻~[[遲左2個鐘頭9個字呀]]
咁佢唻左,,我就有得溫BIO同CHIN既第一冊啦~
因為我BIO書冇買到...CHIN第一冊唔見左....><!!!!!!
咁一路溫...溫到3點鐘,,
我地就走啦~
番到屋企,,食左個麵同D雲吞~
4點半就訓教教....好眼訓呀MA~
訓到6點半,,,媽咪就拍醒左我嗌我沖涼咯~
><!!!想訓多陣呀MA~
跟著食埋飯就8點LU~咁我就玩電腦LU~!!!!!!!!

             
TIME2006-01-03 11:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 1 月 1 日  星期日
 
hihi∼
2006年啦,都有d願望ge。。。
其中一個就係∼讀好d書啦....
      ∼希望身邊ge人都開開心心!!
其他果d唔講得∼!!!!hehe,,
哈哈哈....
等我總括吓聖誕同新一年,我要多謝ge人先∼
*cindy、auyan、a屎、小優、cathy、koey、阿朱、
 benjamin、kai輝、屎忽亨、eric、小亮、大佬、謝智、
 高佬(學校果個)、stephen(陳子威)、河童、fing、
 細ling、阿葉、高佬(阿朱個fd)、老爺(cindy阿哥)*
我諗係咁多啦∼如果我漏左...
就唔好意思啦。。。。    

等我講講我今日做過ge野啦∼
今日晏就2點幾就online啦∼
玩吓咁∼玩到3點幾4點就同小亮、stephen chat∼
同小亮chat完,就計續同stephen chat啦。。。
佢sd左好多心理測驗比我玩∼!!!(多謝你幫我解悶呀∼!)
有好多都好準∼!!!!中晒∼哈哈哈哈哈....
咁我chat到5點就再冇chat到lu∼
因為我大佬終於肯起身玩電腦la∼
搞到我連拜拜都講唔切就“離開”左...><
sorry呀....!!!!!
夜晚,就睇叱吒頒獎禮∼*ka..

             
TIME2006-01-01 10:39 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]