您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 1 月 6 日  星期五
 
6號la,,1月份就咁過左6日~o係溫書中渡過,,
咁今日就係考chin同maths~
chin好難,,,除此之外~都唔知有咩好講咯....
驚呢科死呀...>33<'''
跟著考完chin,,9點3~
maths係10點1先開考..
咁我梗係爭取時間去溫尋晚未溫果3課書啦~
好彩有yoyo係度..教識左我好多...
但係始終時間有限..溫唔得咁詳細,,
咁我地就揀左d題目唻溫..!!!!!!!!
夠鐘,,就考啦~
都幾難...我淨係冇做果d已經差唔多冇左廿分....
如果計埋錯果d...扣扣吓可能肥佬tim呀,,好驚呀...><!!!!!!!!!
考到最尾,,張慧冰冇拿拿走過唻同我講,,[[[考完跟我出去]]]~
佢一講呢句野,,我就知咩事啦~又比人捉耳環///
跟著淨番果2,,3分鐘~我就索性唔做lu~
橫掂都唔夠時間,,又唔識,,冇咩心機///
跟著執好野..就出去比張慧冰小啦....
講左幾句野咁,,又冇咩鬧到~
跟著mark低左我個名,,咁我就走得...!!!!!
之後就番屋企lu~[[[唔想去chem補課...!!!!!!!!]]]
番到去,,就同人d同學仔chat吓咁,,
跟著冇意中比我搵到好多好多w-inds既MV,,訪問~
之後成個下晏就o係度睇啦,,
仲save左好多tim~haha,,^^
[[唔洗溫書都係好,,,超自由..!!!!!!!!ka*]]
5點幾6點就去左葵廣買鞋仔,,^^
凍凍凍呀>WWWW<''''
d風係咁吹埋黎/////真係寒風剌骨ar -__________-''''
夜晚9點幾,,就同河童、stephen chat~
河奶童係咁問我某d野....哈哈哈哈...
話左你迫唔到我講咖la~!!!!!!!!!!haha,,

ps:聽日計續去自修室溫書書呀,,,,你去ge話可以去果度搵我~!!!!!!

             
TIME2006-01-06 09:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 1 月 5 日  星期四
 
今日番學果陣,,撞到yoyo同tracy,,
咁就一齊行上去啦~yoyo傻左...haha,,^^
跟著番到去,,等到搭11就上去啦~
跟著就溫書,,
之後anna就問我借計數機,,,
佢地f.4要用ma,,咁我就借左比佢啦~
第一科,,我地就考chin作文啦...
[[miss leung係咁講錯野,,又寫錯左個考試時間bo....kai的,,]]
呢份卷...都唔係咁掂...
晒左我好多時間做呀第2part.....
跟著作埋篇文就收卷lu~
唔夠時間呀,,佢要我地作450個字...
我400都唔知有冇...><
咁就死左啦呢份....
跟著放break,,我同yoyo就落左canteen...
溫bio,,盧bb同河童都過左唻..
佢地2個都唔知做咩...kakaka,,
係咁係度講野...
跟著搭10度..我地就上番去啦~
但係f.2仲考緊..
咁我地就冇得入去著...so就上番3E玩啦~
玩到咁上吓,,我就落hall問anna拎番部計數機啦~
上番去302就考bio lu~
今次都應該pass咖啦,,因為大部份我都識,,
[[但係驚拉唔番個平均分呀,,之前果d小測..統測我全部都肥晒..]]
有少少溫左ge,,但係唔記得左...>w<'''
而且唔夠唔間..差一題......
但係都ok啦~!!!!!!!
放左...我地3D同3E班d人就係玻璃門果度企啦...
討論緊去唔去阿史個補課,,,
最尾...好多人都唔去,,
咁我同cindy、auyan、a屎、fing就去左新都會m記度食野溫書....
我就冇食到咯..全程都係溫maths,,
溫到1點,,就走啦..[[超多人等位食野呀,,]]
跟著陪埋cindy上樓上影印,,
之後就番屋企lu~
一路食飯,,一路溫書書...!!!!!!!!!
溫到夜晚12點,,,就掟唔順啦...
但係仲有3課未溫呀...聽日死得...>m<'''
跟著就去左訓教lu~
果3課聽日番去先溫...!!!!!

             
TIME2006-01-06 11:46 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 1 月 4 日  星期三
 
今日朝早9點4個字到左自修室溫書書,,
尋日FING約左我9點咖,,但係今日佢又遲到....
咁我就自己係度溫啦~[[有幾枱D人超嘈囉係,,勁大聲講野...>3<]]
溫左冇耐,,ERIC同佢D FD就唻左啦~
之後講左兩句,,我就計縜溫啦~
溫左陣,,我就轉移陣地,,去左ERIC果邊坐^^
跟著得閒又吹吓水咁~
12點幾,,FING先唻....
跟著我地果枱D人就係度講吓、溫吓咁~
ERIC講野超搞笑囉~WAKAKA,,
跟著12點7,,8個字..
我就番左屋企食飯飯同拎CHIN WORKSHEET啦~
之後就番返去自修室啦~
又係度溫...講吓某班8婆GE野...[[ERIC帶起GE~]]
哈哈哈...死人ERIC AR~KAKA >V<''''
2點3度啦~FING就走啦,,去練劍...
小亮就過左唻坐...[[因為佢坐係班8婆隔離,,佢都掟唔順..!!!!!]]
之後我地就係度溫啦~~~~
得閒就爆D野出唻笑吓咁!!!!!!未試過溫書溫得咁開心GA!!!!!!
ERIC識GE又玩,,唔識GE又玩BO~哈...有個女仔都比佢嚇親呀,,
好抵死,,,!!!!!!!笑死我~
之後5點9,,小亮就走啦~
咁我同ERIC就係度溫,,
溫到6點就走啦!!!!!!!
一路行一路係度傾計~
HAHA,,初初同ERIC都唔係咁熟咖...
但係同佢係玩左咁耐之後就熟左LU~^^
同佢一齊好好玩呀,,,!!!!!HEHE,,
今日係自修室苦戰左8個幾鐘,,,
都幾開心~!!!!!!!!

PS:我覺得今日少左人上唻我個板板..
      唔知係咪個個都炮緊書書呢..??!HEHE,,
      聽日開考啦~加油啦KCM既同學仔!!!!!!!

             
TIME2006-01-04 10:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]