今日起左身,,就出左自修室溫書啦~
溫到11點度啦~就番屋企食左d野,,,
跟著就出去葵興地鐵站搵cindy lu~
行緊ge途中,,,勁冇奈囉....
係咁比個痴線佬指著唻鬧wor......><!!!!!!!
用晒粗口咁....都唔知做咩.....
又唔識佢~一路過馬路一路鬧bo........
佢都傻ge,,,,,嚇到我死咁濟......=m='''
跟著去到地鐵站~就同cindy上月台先啦~
之後a屎打唻就話遲少少先先到...
咁我地就係月台度傾計啦~
傾左一件事~都唔知應該開心定唔開心好啦~
[[希望果個人會冇咩事啦..!!!!!!!!!]]
跟著我地等左2架車度..
a屎就打比我地啦..咁我地就上車啦...
搭到去葵芳..之後a屎就上車join我地lu~
[[女鬼飄左入唻...哈哈^^]]
跟著我地搭到深水埗啦...
去西9龍..首先我地就去打game先啦...!!!!!
打到2點呀好似..之後就去食sushi啦..
哈哈哈....我地見到一對好嘔心ge男女囉...
笑死...!!!!!!!!
咁食到3點幾我地就走啦..!!!!!!
[[平係平ar,,但係我地坐果邊轉黎轉去都係果幾碟..悶死..]]
之後我地就去左冰場出面果度睇左陣啦~
HEHE,,睇睇吓~又話人係度同我揮手bo~
開頭都唔知佢係邊個...睇睇吓原來係曾瑞欣,,[[大合唱ge一個女仔~]]
咁我地係果度睇左陣..就走啦~
周圍再行吓咁....4點度,,我地就搭番mtr走lu~
番到屋企//就睇“三分球神射手2”啦~^^
夜晚搭正12點,,,就係msn同左陳子威講''新年快樂''...!!!!!!又sd左d message比人~
同時好多人都同我講左~^^
多謝你地呀~!!!!!!!!
ps: *係新一年,,我會做得更好。。。
#希望所有人都搵到心中所愛!!!!!!!!!!!!!!