| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
愈來愈鍾意返工GE生活!!!
好掛著暑假果段時間....可以夜MAMA同D同事玩到凌晨!!!
玩完仲要屋企開電腦..傾電話.....!!
第2朝7點幾8點先訓...
完全冇功課..默書..測驗..考試呢回事=]
依家一個禮拜同返一兩日可以咁樣....><''
玩夜D又比人鬧.....-0-
個心仲要記掛著學校要交GE野...
玩都玩得唔安樂....!!!
可能到我真正出黎做野果陣就會覺得咁樣好悶...
日日都係做埋果D野.....
但係我依家鍾意呢D生活....*
快D捱完個F.5佢.,*
依家係學校.....全力自閉*
|
|
TIME︰2007-09-22 03:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
很 多 時 我 真 的 很 懷 疑 你 是 愛 我 ,
還 是 只 因 為 生 活 苦 悶 ,
把 我 看 成 是 一 粒 糖 ,
為 你 解 苦 。
而 你 也 根 本 分 不 清 ,
到 底 是 怕 苦 ,
還 是 喜 歡 吃 糖 。
|
|
TIME︰2007-09-19 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
新電話終於到手了!!! 等左咁耐... =]
可惜唔係N76..又唔係W580i ><><''
不過依部我都好鍾意!!!*
上堂愈來愈心散...=0=
唔可以再係咁!!!!
[[[恭喜]]]同傻佬1年3月!!! >V<''
雖然你暫時唔係我身邊///但係我地都係繼續落去咖..係咪?! 哈=)
隔多3個月你好返黎啦!!!
我要我地變返之前咁樣...恩恩愛愛!!!!嘻*
唔準再嗌交!!!
至於`你..即管在我腦海浮游吧!!!! 我不怕 :}
終有1天...你會沉下去!!嘿.,*
|
|
TIME︰2007-09-19 12:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 203 | »
|